Nyt napsahti 5numeroinen summa josta ehin tahkoo kympin takasin…nyt loput on laitettu kotiutuksee!meinas käydä samat ku viimeeks ku voitin reilummin…nyt jos koskaan on se tilaisuus alottaa puhtaalta pöydältä…jännä nähä miten käy!
Nyt tuli se viesti mikä tuhos miut viimeeks ihan totaalisesti enkä pystyny kotiuttamaan heti rahoja ja pelasin kaikki voittorahat yö meni muutenkin puoliksi transsissa,ei tienny oliko hereil vai ei…pelottaa haluaisin lopettaa koko pelaamisen nyt ku pystyn kerrankiin maksamaan kaikki velkani yhel kertaa!
We are doing regular control routines on our customers and we have to ask for your documentation to verify your Betsafe account.
Please send a colored copy of both sides of your identification (passport/drivers license), a current utility bill (not older than 3 months) to confirm your mailing address and a copy of your bank statement that shows one or more deposits to Betsafe.
You may cover up transactions that do not concern Betsafe. Please send the required documentation to doc@betsafe.com as soon as possible.
Best regards,
Fredrik
Betsafe Customer Support
Safepay Malta Limited
Tel: 0044-808-2800 766
Jos maltat odottaa nuo varmistukset + kotiutusajat, saat rahat tilillesi ja maksat velat, mitä sitten tapahtuu? Onko velka korttivelkaa / joustoluottoa? Jos on, ehdotan että lopetat nuo samantien kun olet maksanut! Muuten pelaat ne takaisin.
Pelurin ajatuksena tulee varmasti se, että tuo viisinumeroinen summa on “sinun”, eikä sillä velkaa makseta. Varsinkaan, jos tuo velka/kortti jne. lakkautetaan eikä siihen pääse enää käsiksi.
Nyt vaatii suurta ponnistelua, mutta näemmä on tilaisuus päästä selville vesille. Velattomana on vaaran paikka, kun “mitään hätää ei ole”, muista se.
Toivottavasti kaikki menee parhain päin.
Theyoda
no nyt ne vihdoin ja viimein hyväksy mun kuvat ajokoäa…5 kertaa piti lähettää kunnes hyväksy…tiedän et ne yritti saada mut pelaamaan loputkin rahat,niinkun olen aina tehny…nyt voittaja olen minä…tottaka takaraivos kolkuttellu koko päivän ajatus et vois yrittää voittaa sen 10kiloo mitkä ehin sairail panoksil tunkea takas.onneks löyty sen verran tota tahdonvoimaa et sain loput kotiutuksee enkä pelannu senttiäkää.Luottokortteja ei ole eikä tilejä…lähinnä velkaa tutuille ja verottajalle.