nyt se saa olla siinä

nyt tuli tämän isännän viinat juotua…tuntuu elämä aika vaikeelta taas 5 päivän ryypäätty…löysin tän sivun ja huomasin täällä muitakin vastaavia tapauksia…nyt vaan lusikka kauniiseen käteen ja aloitettava uusi suunta…kyllä se tästä sutviintuu kun pitää korkin kiinni

Tervetuloa joukkoon.

Tervetuloa plinkkiin. Ittelläni on tällä hetkellä aikamoinen henkien taistelu alkon suhteen. Tein hyvän teon ja heitin ostamani 6-packin roskikseen :smiley:

Roskiin en sentään ole hennonnut ainetta pistää. Olen antanut pois sellaiselle joka osaa sitä käyttää. Olen jättänyt näkyvälle paikalle torin kupeeseen täysiä pulloja, jos jollain vielä viinahammasta kolottaa. Viimeksi jo päätin pitää itse, ajatuksella ‘en minä viinaa pääse karkuun, sitä on joka mutkan takna ja televisiossa juodaan harvase sarjassa’ Ei toiminut sekään ajatus. Kusessa oon viinan kanssa. Nyt kirjauduin tänne.

Tervetuloa minunkin puolestani!

–kh

Paras syy lopettamiseen onkin, kun elämä menee vaikeaksi ja juurikin sen juomisen takia. Toivotan sinullekin voimia päätöksesi tueksi. Raittius on aika mukava asia ja meille alkoholisteille paras asia.