Nyt se pelaaminen saa luvan loppua ja tosissaan!

Pelaamaton elämä alkaa nyt!tuun joka päivä ruksaaman pelaamattoman päivän tänne ihan teidän kiusaksi:) katotaan miten käy vierotus oireet alkaa olee sekä henkiset että fyysiset nykyään :open_mouth:

Pitäs vaan keksiä jotain tekemistä…se on kaikist pahin ku ei tiiä mitä normaalit ihmiset edes tekee ja sen kautta tulee aina vaan pelattua :confused:

Tsemppiä pelaamattomaan elämään! :slight_smile:

Varsinkin tämä sateinen kesä tuo enemmän haasteita tekemiselle! Itse viihdyn hyvin uimarannalla ja tullut nyt käytyä vaan 2 kertaa tänä kesänä, ollu vaan perhana niin huonot säät!

eka pelaamaton vuorokausi :slight_smile: tosin ei oo ollu rahaa pelaamiseen…

5 päivää ilman minkäälaisia pelejä :slight_smile: jatketaan!

Hienoa!

Mä olen miettinyt, että tämän sairauden myötä mun ymmärrys alkoholisteja kohtaan on laajentunut. Ennen pidin heitä ihan luusereina ja ajattelin, että sehän on ihan itsestä kiinni, että vain lopettaisi sen juomisen. Mutta ei se mene niin! Kaikilla ei ole sitä raudanlujaa tahtoa ja päättäväisyyttä. Ja sellaiset superihmiset (siis…heh ihan tavalliset ihmiset) eivät edes alunperinkään mene äärimmäisyyksiin esim. alkoholin tai pelaamisen suhteen.

Surettaa kaikki kanssakulkijat… Mä ymmärrän miltä teistä tuntuu!

Miten monta kertaa on aloitettava alusta, että uskoo… Joku sanoo, että kun tarpeeksi käy pohjalla. Mä en usko, että tuo pätee kaikkien kohdalla. Vaikka sitä tietää, että miten kovat panokset ovat… niin silti ne kolikot / setelit uppoaa sinne koneeseen…

Uskomattoman pelottavaa!

Elämänkoulu, tästä kun selvitään, ni opitaan arvostamaan elämää ihan toiselta kantilta :open_mouth:

en enää pidä mitään itsestäänselvyytenä. päivä kerrallaan malli antaa luvan olla ottamatta vastuuta.

hyväksyä asiat joita ei voi muuttaa on kans yksi paskimmista opeista maan päällä.

en ole mikään mooses mutta :open_mouth: tunnen sen :slight_smile:

ei jäädä tuleen makaamaan vaan otetaan tämä selviytymisseikkailuna vai mitä Elämänkoulu.

Chipzel - Ultimately we just want to be Happy

youtube.com/watch?v=LxnBGhP7 … re=related

games games everywhere!

Shirobon! - There’s Always Hope

youtube.com/watch?v=mpYo8AJA … re=related