Nyt se bubren nauttiminen loppuu!!!!

Päivää!!!

Kävin kirurgia tapaamassa ja selkäkivun syy on ilmeisesti rintarangan nikaman välilevyprolapsi. Määräsi 40 kpl. 150 mg tramalia ja sanoi, että kannattaa mennä fysiatrille.

Eli nyt on kasassa oivat vieroituslääkkeet: catapresan, rivat, xanorit, panacodit, tramalit, ketipinorit… luulis auttavan… piru vie, että catapresan kuivattaa suuta, mutta kyllä senkin apu on tarpeen. Ja tramalit auttaa ehkä siihen saamattomuuteen ja yleiseen vitutukseen, mikä tulee viikkojen päästä…

Nyt 50 tuntia viimesistä ja olo on normaali…

Toivotaan nyt todella, etten retkahda sitten!!! :blush:

No sul on ainaki hyvät lääkkeet vierottautumisee. Hitosti tsemppii! :slight_smile:

Koita nyt sinnitellä.

Yks erittäin tärkeä asia on, et pysty enää koskaan ottamaan niitä “yksiä” vetoja. et 2kk, etkä 2 vuodenkaan päästä.

Palstan lukijoista varmaan suurin osa tietää tämän.

Nyt on nappuloita??? Ne kitkut tulee kuitenkin ja alkaa helppaan 2viikon päästä, mut mut, sit olkaa ne vieroituksen jälkeiset psyykkiset ongelmat nakeraan! Eli paljon paskaa on luvassa, mutta niistä selviää sitten yllättävänkin helposti!!!

Et ei muuta ku voimia taistelussa bubredragonia vastaan!

Kait joku ottaa sulta osan lääkkeistä jemmaan? Mun mielestä ne fyysisest viekkarit ei ole niin pahoja kuin psyykkiset ja sulla vielä hyvät tropit. Toisaalta mulla on hyvä kipukynnys ja palelu & vatsanväänteet on tullut tutuksi jo teininä… Se, että saa kamaa naapurista tai 5:stä muusta paikasta ja vielä törmäillen kaupungilla; missas viimeistään mun yritykset… Tuppaa nuo lääkkeet mennä vain turhan nopeasti jos itse annostelee… Olo kuitenkin vaihtelee jonkun verran päivän aikana. Liikkua kannattaa, saa paremmin nukutuksi ja syödä pitää myös. Mulle pahin on se ½ vuoden jakso jolloin mikään ei kiinnosta ja voisi olla yhtä hyvin kuollut; moni alkaa “viihdekäyttäjäksi” tuona aikana. Kenenkään en ole vielä nähnyt lopettaneen täysin, itseasiassa on ollut kuukausien taukoa, mutta aina palataan siihen “kohtuukäyttöön” ja sen jälkeen taas koukkuun…

En suosittele kokeilemaan kertaakaan sen jälkeen ja aika kultaa muistot… Tsemppiä!

Juu, todellakaan ei saa ottaa niitä kuuluisiä “viimeisiä vetoja”…

Se on joko tai, joko vedät tai sitten et vedä.

Lopettaminen vaatii luonteenlujuutta ja paljon, mutta kyllä se onnistuu.

Ja kuten Malibu äsken totesi, niin se psyykkinen “en jaksa tehä mitään, mikään ei kiinnosta, kusellakin käydään vasta kun on aivan pakko” -ilmiö on pahin…

Tähän auttaa liikunta, esim. kuntopyörä, hölkkä, punttisali. Näissä on semmoinen hyvä puoli, että kun esim. salitreenin on tehnyt ja käynyt suihkussa, niin elimistö vapauttaa luonnollista kautta endorfiinejä. Tähän perustuu esim. “runners high” -ilmiö, jossa pitkän juoksulenkin jälkeen tulee euforinen leijuva olo. Sama pätee kaikkeen liikuntaan.

Evolutiivisessa mielessä tästä on suurta hyötyä. Tottakai parempikuntoiset esi-isämme ovat menestyneet paremmin kuin laiskemmat. Tähän perustuu aivojen “palkitsemisjärjestelmä”, eli aina kun on tehnyt jotakin “lajin säilymisen kannalta hyvää toimintaa, esim. seksi, liikunta, syöminen yms”. Nämä kaikki ovat palkitsemisjärjestelmän alaisia.

Huumeilla huijataan elimistöä siten, että palkitsemisjärjestelmä aktivoituu, jolloin aivot luulevat, että olet tehnyt jotain lajin säilymisen kannalta oleellista.

OT Miten eroon poreesta? En voi liikkua vammani takia eli mitä tilalle? Ja riittääkö bentsot ja lyricat viekkareihin?

Tähänkin on lääke, en nyt muista nimeä, mut se oli equasym tai jotain sinne päin.

hei!

Tiedän sen, että sitten kun se on loppu niin se on loppu. Siihen menee aikaa…

Aika hyvä on olo ollu kun on lääkkeitä nappaillut. Tiistaina on psykiatri ja ortopedi eli sieltä varmaan lisää xanttuja ja mietoja opioideja… Kumpi on muuten parempi tramal vai indalgin?

Piristähän ei fyysisiä refloja ianakaan itelle tuu, ahdistusta vain mihin bentsot auttaa!!!

Itse sain lopulta varmaan lähemmäs 100 yrityksen jälkeen lopetettua ihan psyykkaamalla. En todellakaan pitänyt siitä ihmisestä joka musta pireissäni tuli ja se vei mut pohjalle nopeasti; tosin mä vedin lopuksi sen pari 2-3:tta 2-5pv ja nukuin muutaman tunnin ja hain lisää. Tuli niin karseat morkkikset että en ole vetänyt sitä (no kaks kertaa joista toisessa kerrassa yhet vedot ja toisen kerran gemmin ja totesin että edelleen paskaa, vieläkin paskempaa jatkettua shittiä) yli 7v:teen… 5:stä vuodesta se oli rakkain huumeeni sen 3v jolloin tuli viha-rakkaus suhde tuohon. Viimeinen niitti oli varmasti juuri se, että kuuri jäi päälle turhan helposti. Lisäksi mä jo lopetin kerran kaiken ja olin sen 1-1½kk:tta ilman (3vkoa saitsulla ja vielä 5:llä vkolla näkyi ganja, ed. benet). Päätin sitten kokeilla “vielä kerran” jolloin tajusin että voin viihdekäyttää ainetta. Oli testit työn takia niin bubre ei tuohon aikaan näkynyt enkä siitä tietänyt; hankin ekan, mukavan bubrekoukun. Kaikki näki että kipeä olen kun tipahdin sadasosasekunniksi ja hiki valuu & kylmä-kuuma yms. mutta jos testit on puhtaat niin ei voi mitään. Toisaalta otin piriä sitten liian myöhään (meni hiukan yli mun laskujen mukaan) ja testit oli positiiviset+uudet testit jossa opparit eivät näkyneet ja kohta lensinkin jo ulos… Mutta pääsinpä käyttämään piriä täyspäiväisesti. En ollut tosin kauaa samaa mieltä… :frowning: :unamused: Yleensä pidin itseäni sekakäyttäjänä joka ei ole koukussa mihinkään, mutta aina jotain piti saada. Vaihtelin kuitenkin piriviekkareihin oppareita ja toisinpäin, välillä lääkkeitä & ganjaa (oli aina ja lääkkeitäkin määrätty 9v ja ennen sitä haettiin kadulta), herskaa, dexmiä, essoja yms. yms.jne. Joten sain pitkiä pätkiä jolloin en juuri kyseistä ainetta käyttänyt. Lopetuksen aikana meni pitkään 3kk bubrea, 3kk piriä ja taas sama… Alkoi palaa pinna kun en ollut mistään riippuvainen; ainakaan omasta mielestäni… :unamused:

Toinen oli päätös että mä en soita mitään, poistan vaikka numbat. Pitää tulle kohdalle jos tahtoo… Varmasti vaikutti jälleen yksi 3kk:den putki jolloin sitä meni useampana pv:nä viikossa ja vitutti että kaikki velatkin jotka massilla piti maksaa, maksettiin vauhdilla. Lisäksi sain hyvää amfea alle 50m:n päästä kotoa…

Tuo kerta vihdoin onnistui uudenvuodenlupauksella, mutta erittäin monta yritystä takana oli (ainakin kaksi ed. uuttavuotta joista jälkimmäisen olin “kuivilla” vetämällä vähintään pullon punkkua, lääkkeitä ja savua päivittäin; sen jälkeen oli saatava vauhdikkaapaa aikaa… Toisaalta kun siinä ei ollut enää mitään menoa, kun aine oli jo niin tuttu… En silti pystynyt oppareita lopettamaan samalla tavalla. Toisaalta eilen luin Käypä Hoidosta, että epävakaassa persoonallisuushäiriössä “Potilastapausten perusteella on mahdollista, että opioidiantagonistit vähentävät epävakaaseen persoonallisuuteen liittyvää alttiutta tahalliseen itsensä vahingoittamiseen”. Mulla varmaan ne viimeiset vuodet jolloin käytin hinnan takia xonea, aiheutti naloksoni tuon itsensä vahingoittamisen aina jossakin vaiheessa.

Välitavoite on hyvä asettaa, samoin päätavoite. Mikäli retkahtaa niin se on se kerta ja uudestaan lyhyempi välitavoite. Motivaatiota pitää kyllä olla, itse ihmettelin että en ole yleensä 3vkoa kauempaa ollut täysin ilman koko ainetta pariin vuoteen ja nyt olin ollut jo kk:den… Lopetin myös essot samaan aikaan, koska mielestäni oli järjetöntä olla yhden mukavan illan takia (no niitä kyllä meni paljon) 3pv täysin itsetuhoisissa ajatuksissa. Auttaa kyllä kun tietää mistä ahdistus ja muut johtuvat ja esim. 20 punnerrusta/vatsaa/selkää auttaa himoihin silläkin, että siitä saa pienet serotoniiniannokset. Samalla kun kohdistaa tekemiseen asian, unohtaa turhan ajattelun. Sekä päivä, tarvittaessa minuutti kerrallaan. Ei kuivanarkkausta ja miettimistä että asia on nyt näin loppuiän…

Kyllä ne auttaa, mutta mä en riskeeraisi Lyrican riippuvuuspotentiaalin ja huonon toimivuuden (IMO) takia. Mulla auttoi opparit ja ganja mutta siirryin vain aineesta toiseen, vaikka olin varma että saan pudotettua pois itse tuon viimeisenkin ryhmän… Tsemppiä ja aika kultaa muistot, paras on muistaa ne karseimmat asiat jota sen vuoksi on tehnyt/tehty… :blush: Sori offia, väsyny…

PS. Englannissa kokeilu amfe-addikteille Dexedrinellä jossa aloitusannos on 15mg ja annosta nostetaan jopa 100mg:iin… :open_mouth: Siinä käy kyllä kuten bubren kanssa, no eipä tuo kokeilu ole onnistunut MF:llä vaikka toteutettu 2krt:aa. Liian vähän ihmisiä pääsi eroon… Osa sai vähennettyä… Noista viekkareista et mulla oli ainakin unettomuutta Nukuin 3vrk:tta alle tunnin/yö vaikka oli Heminerving 800mg+2krt tennarit. Lisäksi se levottomuus ja kylmyys… Mut henkiset oli pahemmat, ei saanu mitään tehtyä vaikka oli säätänut aiemmin vaikka mitä lattiasta kattoon… Ja se totuttelu että yöllä pitäis nukkua ja pirillä ei siivottaisi… Onneksi on aikaa…

Indalgin on paskaa, ehdottomasti trambot. Indalgin kuuluu kodeiinipitoisiin, vaikka lukee etyylimorfiini. Mulla ei toimi ikinä mitenkään, ei edes kipuun…