Nyt riitti

Minun tarinani, olin raittiina vuoden verran, kesälomalla sitten join…jonka jälkeen taas pidempi pätkä raittiina, sitä rupesi ajattelemaan että hei, tämähän onnistuu ja voin ottaa “muutaman” oluen aina lomilla jne… tekosyitä toisen jälkeen :frowning: en tiedä… ehkä kaiken piti tapahtua että tajuan vihdoin ja viimein, en voi ottaa huikkaakaan koskaan enään, “mopo” karkaa aina käsistä, muisti menee, perhe kärsii ja masennus palaa takaisin aina vain pahempana.

Tervehdys Anel,
ei muuta kun tottelematon mopo telakalle ja miettimään uusia menovesiä sen hallitumpaan käyttöön. Jätin tuon itselleni sopimattoman polttoaineen pois puolitoistavuotta sitten. Mopo pysyy aika kivasti hyppysissä, mitä nyt hiukan joskus keulii ja toisinaan meinaa hyytyä, mutta elämä on. Suosittelen sitä elämää sinullekkin, tervetuloa ja onnea matkaan.:smiley:

Anel, niin tutun kuuloista tuo, minäkin toitotin itselleni että voihan sitä vähän silloin tällöin, enkä nähnyt yhtään mitä tein itselleni ja läheisille, kun kuvittelin hallitsevani tilanteen. Enpä hallinnut. Onneksi sain uuden mahdollisuuden ennenkuin ehdin syvemmälle itsepetokseen, perheen menetys olisi varmaan seuraava etappi ollut ja siitä luultavasti en olisi enää noussut.
Mukavaa päivänjatkoa!

Kiitoksia kaikille vastauksista :smiley: Minulle tämä kirjoittaminenkin ongelmastani tänne oli todella kova pala, mutta tuntui heti paljon paremmalta :smiley: