Nyt riippäämään narkkaaminen

Niin myös minulle kuin myös monelle muulle on riittänyt tuo tuo kenttäleämä. Olen jo käyttänyt ne mun 9 tai jopa 10 elämää. Olen kuitenkin 35 v. ja Nyt alkaa todella RIITTAMÄÄN NARKKAAMIAMEN

Mutta kaikille onnea velitsemallinenne tielle

Minulla ei ole vielä mitään tarkoitusta lopettaa narkkaaminen. Jatkan toistaiseksi Subutexin vetoa sillä tavalla, että olen ensin pari päivää käyttämättä mitään ja sen jälkeen vedän sen minun normi 8-pallon ja pullon Koskenkorvaa kyytipojaksi. Ostan kuukaudessa noin 7-10 Subutex nappia. Aika hallittua hommaa siis ja rahatkin riittävät hyvin. Toivon vaan, että tulisi aina välillä jotain mukavia vaihtoehtoja Subutexille, kuten esim. Kokaiini, Heroiini tai Fentanyyli.

VH

^Siis etsä ookaan enää “korvaushoidossa”?

Maago, oliks ihan selvinpäin tota kirjottaessa, pikkasen typotusta meinaan. Mutta aina on hyvä päivä lopettaa narkkaaminen, se kandee muistaa. Todellakin suosittelen kaikille!"

Olenhan minä. Käyn klinikalla kerran viikossa. Kohta alan saamaan minun Suboxonet apteekista eikä tarvitse käydä klinikalla ollenkaan :sunglasses:

VH

Ulkona? Olen vetänyt amfetamiinia kotona. Ei oo ulkoilusta mitään tietoa. Painu kotiin vaan. Se auttaa.

mie olin 9kk hoidossa jonka aikana käytin mvain joku 5 kertaa päihteitä (pirii ja trambbei ja kerran teksii) + sienii muutama kerta
alku hoidost oli aika vaikeaa , vaikeaa oli hyväksyä se ettei vaan yksinkertasesti voi douppaa
no sit alko jossain vaihees huomaa et homma toimiikin paremmin ku ei käytä/käyttää vaan harvoin, ne ajat ku veti päivittäin hoksasin et ei semmosel menol oo paljon tulevaisuutta, et kaikki mielihyväkokemukset riippuu vaan päihteistä , nyt oon miltei 11 kk ollu sillee et vaan harvoin käyttäny ja homma toimii hyvin niin, kun huomaa et päihteiden käyttö paljon johtunu psyyken ongelmasta ja ku on ollu ilman doussii ni psyyke on menny parempaan päin
ja uskon et menee viel edelleen, on alkanu saamaan otetta ja tiedostamaan ongelmii sillee et niit voi ratkastakki

tietty välil menee edelleen douppia , 2-4 kertaa kk mut se pysyy siinä ku ei rahapoltiikka eikä seulat suo tilaisuutta et alkais mennä liian lujaa… ja tietty sit ku jotain on ni siit nauttii erityisen hyvin…pitää vaa olla muitki juttui mitkä toimii …musiikki, ruoka, läskisti ottaminen, mietiskely, leffat nää jutut vaan ei välttämät toimi jos douppaa aina ja on viel psyyken ongelma hoitamatta siin taustalla…

Niinpä niin.

Tiäkkö miksi korvaushoito on keksitty ja miksi sinne mennään?? Siksi että voitas lopettaa se narkkaaminen!! Mua huvittaa se, kun koitat kehua ittees ja pidät ittees niin hyvänä kansalaisena(veronmaksajana ja blaablaa), mutta silti oot niin naurettava, että kusetat yhteiskunnalta suurimman osan huumeistasi ilmaiseksi! JA hemmetin hyvin menee, kun ei tarvitse OSTAA ITSE kuin 10 nappia kuussa. “Hallittua hommaa ja rahat riittää.” Niin miksiköhän? Hallinta on tosta kaukana, ja mitäpä jos ostaisit ne kaikki nappisi jotka vedät hihatsuusi?!?! Anna oikeesti se kh-paikkas jollekin, joka osaa arvostaa mahdollisuutta päästä eroon narkkielämästä ja ottaa hoidon tosissan. Sit voisin sua arvostaakin. Tollanen lapsellinen pelleilijä olet suoraan sanottuna, ja kuvittelet olevat kova ja hyväkin jätkä. :imp:

Kyllä meilläkin näitä fiksuja löytyy… Ihmettelevät kovin miten mulla ei käy bubre iv:st vedettynä päähän ku heillä käy ku käyttävät kaiken iv:st ja ostavat lisää… Tullu vain pari kertaa kysäistyä ku kuullu vessan oven läpi et vedetään vetoja et “vetääks tuo oikeest teemusa suoneen?”. “Juu, vetää ku sil on niin pieni annos”. Sanoin et ku jaksaa venata sen 2-3kk:tta ni annos on niin tasanen et imeytyy melkein yhtä nopeest liuottaessa ja vaik ite vetäisin 30mg ni ei käy päähän…

Syy miks tällasia korvauksee päästetää on se, et nää tapaukset katsotaan menetetyiksi! Parempi antaa säälittävälle narkille omat nappinsa ni pysyypä poissa sit rikollisuudesta ja ehkä siitä saa vero-hyötyäkin… Lisäks sen oma elämänlaatu paranee huomattavasti… Eikä tarvi enää pitää sitä hoito-resursseissa, mikää ihme et Veehoo saa haettua kohta lääkkeensä tk:sta, koska klinikkaa ei kertakaikkiaan kiinnosta hoitaa toivottomia tapauksia ku on niitäkin ketkä oikeasti tahtovat eroon! Vetäköön ränniin ku eipä se muuta elämää tunne…

Samaa mieltä oon et paikat pitäis antaa niille ketkä todella tahtoo eroon, mut jos +30v jätkä on oikeesti noin iloinen saadakseen kusettaa yhteiskuntaa tuolla tavalla ni suotakoon hälle se. Kyllä henkilökunta tietää salettiin et tuo rännää lääkkeet ja vaihtaa niitä mut meilläkin päin sanotaan et tulis hulluks jos asiaa pohtis… Tuo on just se saattohoito vaikka sitä monest käytetään metkusta. Ihminen on niin syvällä kama-maailmassa et turha edes yrittää sitä kiskoa sieltä pois (ajatuksissaan). Hyvässä lykyssä vetää bubre-alko-ryyni-överit joten loppuu sekin korvaushoito aikanaan. Eliniän odote ei kuitenkaan kovin pitkä ole tuolla elämän-tavalla…

Meillä sentää on pari paljon paremmin pärjäävää ku VH. Saavat ihan Tekkeniä itse, vaihtavat xoneen yms. muita kauppoja. On tietty kaikki bubre-viekkareihin liittyvät lääkkeet ku popula vaihtaa hinnalla millä hyvänsä ku harvoja ketkä saavat. Mun mielestä tuo on suorastaan sääli et sä vaihat sonikat tekkeniin jos tuolta kantilta ajattelee :laughing: . Pyytäisit sit kunnon mopoa, herskaa tai kontteja ettei tarvis jotain säälittävää bubrea vetää!! Ihmetyttää todella nää ihmiset ketkä ylistää bubrea, sitähän saa ala-aste-ikäisetkin joten mitä hienoa sitä on vetää???

Siinä oli pari todella asiallista kirjoitusta. Kiitokset Malibu ja Loislane, ettei tarvinnut itse alkaa piiskaamaan sanoilla. Mun mielest bubre toimii huonoiten IV:nä, eikä siitä kyllä saa edes normaali selvinpäin olotilaa, pikkureflanen olo kokoajan. Eipä ole tullut koskettua subuun kohta kymmeneen vuoteen, eikä ole subuhoidot kiinnostanut.