Hoh hoijaa. Täällä taas ja Lopettajissa pitäisi olla, mutta kun tänne olen ennenkin kirjoitellut niin laitanpa taas.
Aivan karmea henkinen ja fyysinen olo. On flunssakin kyllä mutta luulen että suurin osa ihan pelkkää viina-pahoinvointia. Maanantaina otin vielä krapulakaljat (jopa “vain” kaksi ja se jäi siihen, rasti seinään), nyt siis selvä päivä kolme. Maanantaita ennen 12 pv alkoholia, toki välillä vain tuo pari mutta myös kunnon putki, jota ei vaan ¤%&# saa katkaistua. Ehdin kolhia takaraivoni (taas kerran), kännikaatuminen se oli vaikka koiran vastaan hyppääminen auttoikin asiaa. Muistinmenetystä, sohlailua, häpeää, lohdutusryyppyä, aivan järkyttävää hikoilua, vapinaa, unettomuutta. Ei jumal…, tämä EI voi jatkua.
Täälläkin olen valittanut heikkouttani jo vuosia, mutta mitään en opi. Sisuskaluihin sattuu ja unta en saa, kaikki tuntuu mustalta ja missään ei ole positiivista. Vaikka periaatteessa kaikki on hyvin elämässä, mitä nyt PIENI alkoholiongelma valehteluineen ja piilopulloineen. Flunssan takia en ole päässyt harrastuksiinkaan pariin viikkoon, hyvä tekosyy tissutella (vetää kännit)… Joku joskus vastasi valitukseeni että Minni2 se tulee kuolemaan viinaan, alan uskoa siihen itsekin todella vahvasti. Surkea tapaus, kertakaikkiaan. Nytkin kerjään myötätuntoa täältä kun en näe toivoa missään, tekisi mieli vetää nukahtamislääkkeitä kunnon kasa. Lääkkeet ei siis sovi minulle myöskään… Ja ihan fiksu keski-ikäinen nainen olen…muka. Ollut joskus. Viinan viemä nykyään, tai jo vuosikausia.