Norspan (bupre) -laastarit

Mikähän tossa on, kun en saa Norspan-laastareita millään ilveellä auki. Siis ne on semmosissa hopeanvärisissä “kuorissa”. Ei auta mikään, eivät vaan aukea. Onko mulle myyty jotain paskaa? Luin jostain että 5 mg (vai mikrogramman) laastarit olis semmosia beessinvärisiä, mut mulla on vaan tommosia hopeanvärisiä ihan ohuita lituskoita, joissa näkyy olevan jonkinlainen paikka tarralle, mut en vaan saa niitä auki. Onkohan nää nyt ihan oikeaa tavaraa? Luin myös että laastareissa tosiaan olis hopean värinen kuori… No, onneks en noista mitään maksanut.

No joo, taisin ittekin tajuta. Toi hopeanvärinen on vissiin vaan se suojakalvo, jonka pinnassa itte laastarin pitäis olla (ja näissä ei tod. ole), eikä se hopeanvärinen varmasti aukeekaan kun ei oo mitään sieellä sisällä… Aika reilua et sain tollasia, mut en voinu tietää…

Laita kuva, mä olen käyttänyt niitä vuoden verran putkeen. Siis joka päivä, ennen ku rupesin durogesic kuurille, sitten oksikoni kuurille, nyt olen korvaushoidossa.

Siinä hopeanvärisen liuskan toisella puolella kuuluisi olla semmonen 5*5cm kokoinen normaalin laastarin näköinen liuska. Se sisältää siinä liimassa itse buprenorfiinin.