nopsaa tietoo tarvii

Moi. elikkä ollaan täs veetty essoja, ja yks muijja alko trippaan ihan vitusti. Eli onko mahollista et näin käy? vaaleita, timantin muotoon painettuja.

Niissä napeissa voi olla mitä tahansa väliltä kofeiini - ketamiini. Eli kyllä, essoista voi tripata jota ei aiheuta kylläkään MDMA vaan jokin muu kemikaali.

ajattelin vaa ku pitis olla MDMA:ta vaan. Ja myös tuntuu siltä. yks kolmesta vaan sai halluja.

Joko siinä oli tutkaria seassa tai tyttö oli vaan herkkä näkemään halluja. Itsehän trippailen jo unilääkkeistäkin ja lapsena hallut tuli joka kerta kun kuume nousi…

Kuvauksen perusteella veikkaan, että mulla on samoja tabuja, en ole vielä kokeillut. Henkilö jolta ne sain painotti, että “ei kannata todellakaan ottaa enempää kuin yhden”. Montakohan nappia tämä neito otti?

hän otti vain 3/4 osaa naksusta. Itsellä meni yön aikana 4 hihaan. Ja voin sanoo et stydejä oli. :smiley:

Kyllä MDMA:sta visuaaleja näkee, itse ainakin nähnyt kristallimuodossa olevasta. Tosin isommilla annoksilla.