No Voi SALAMA PITS!

Nyt kun on tää reilu kuukausi mennyt ( tää on vakiota= alkaa ensimmäiset “romanttiset” mielikuvat dokaamisesta hiipiä mielenpäälle… “Jospas sitä sittenkin joskus tokkoisi” :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: Ovatko kenties ne tyypit jotenkin erilaisia, jotka suoraan katkolta menee “handeliin”? :open_mouth:
Klo 14 onneks täällä alkaakin AA-palaveri jonne syöksyn pä kolomantena jalakana… kerron sitten sen jälkeen tähän kettinkiin, muuttiko monen mainitsema mystinen “AA:n Henki” niin etä mielikuvat tokkoomisesta muuttuivatkin oikeanlaisiksi - sopiviksi meille holsteille? :sunglasses: :sunglasses:

No johan ny. Että kuukausi selvänä? Kyllä sen kunniaksi voi yhdet AA:t vetästä.
Oikeesti ajatuksella mukana.

No kokemuksesta sen tietää ja Hengellisen ymmärryksen omaavana tietää - että Luciferhan se siellä “langoilla pelaa”

1. Niin käärme sanoi juopolle: "Et suinkaan kuole;
    .
  2. Ja juoppo näki, että siitä pullosta oli hyvä juoda ja että se oli ihana katsella ja suloinen pullo antamaan hyvää oloa ja makeita fiiliksii; ja hän otti sen hedelmästä ja joi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin joi… ← tekstiä muokattu alkoholistin helpommin ymmärtämään muotoon :smiley:

Ei ollenkaan huono tulkinta. :wink:

Kyllä se vajaa 2-tuntia AA.ssa vaikutti… Jotkut ovat sanoneet että istumalla siellä, ja kuuntelemalla ja myös puhumalla puhkaisemme Minuutemme Ilmapallon :smiley: :smiley:

Jorg.Buttgreit kirjoitti

Pienellä panoksella tuli hyvä tuotos.

Päivä kerrallaan

Kävin istumassa puolikkaan AA-palaverin ja taas helepotti :smiley: kerroin millaiset fiilikset pasautti mielialan taas maahan :smiley: oli ensimmäinen SUnnuntai-illan aharistus tälle raittiudelle :frowning:

Hyvä juttu että helpottaa. Puolikaskin siis auttaa, kuin asperiinissa. :laughing:
Nyt kun olet päässyt mukavalle asialinjalle niin kertoileppa mitä päivisin touhuat.
Mitäpä se mulle kuuluu, mutta kun olen utelias. :wink:

No töetähän sitä paeskomaha joutuu :smiley: :smiley: ryökäle :smiley: koska en ole pohojammualta niin niskaa veäntäen sen tekemähä jootuu :laughing: :laughing:
Ois niin mukavata jos alakoholistina ei tarttis nuta tavisten ikäviä kohtia kantoo elämäs vaan suais viettee rentoo elemee ja istua vaan palavereissa päevät pitkät :smiley: ku ei kerta ryypätä ei passoo, niin ois sit nuo tavisten muutki hommat poes elämästä… Ku kerta tällaa se taarin o ristiksesä suanu… Monihan niin ruppee tekemähän eikä duuniin enää suostu menemähän…

Töitäpä töitä.
Trukilla pahvilaatikoita kuskailen, sinne tänne ja takas.

4-askel… pari päivä sitten mä näin itseni Todellisuudessa - en olekaan surkee Looseri ,vaan itseasiassa olen IHAN PERKELEEN KOVA JÄTKÄ! ja MINUSSA ON AINESTA!! olen yhtä Charmikas kuin James Bond - yhtä kekseliäs kuin Angus Mc Gyver - ja yhtä hauska kuin Ismo Leikola…
Lisäks mä olen komea, mulla on tiukka kroppa… :wink: :wink: :wink: Mä en jää kaivelemaan oman itseni PaskaSankoa, vaan kaivan hyvät ominaisuudet itsessäni käyttöön ja raivaan niillä tien Nirvanaan… Tunnista itsessäsi oleva Potentiaali ja tule sille paikalle, johon sinut on LUOTU!