No, mitenkäs se joulu meni vai menikö mitenkään?

Itselläni ei kauheasti joulumieltä ollut kun on perhe hajonnut tietyistä syistä jo aikoja sitten…

Toivottavasti muilla meni paremmin!

Mun jouluaatto: aamu alkoi morkkiksella,itkulla ja hyperventilaatiolla. Hirveä riita poikaystävän kanssa. Saatiin jotenkin sovittua et pystyin lähtemään äidin luo syömään ym ja esittämään et asiat olis tosi hyvin. Kotona syömistä ja pajauttelua poikaystävän kanssa. Siinähän tuo meni,päivä muiden joukossa.

Meilläpäin joulu meni varsin vaihtelevasti. Heräsin ja aloin puuroa keittelemään ja unohdin laittaa joukkoon mantelin. Mummolla kävin syömässä ja saunomassa jonka jälkeen kotiinpäin suuntasin. Illalla sain aikaan riidan äidin kanssa puhelimessa ja joulu ilta menikin sitten itkemisellä nukkumaan menoon asti. Mutta ensimmäistä kertaa sain silitellä arkaa kissaani joka tuli mulle kuukausi sitten. :mrgreen:

Terve!

Itse sähläsin Jouluviikon Subutexit. Maanantaina nappeja oli riittävästi koko pitkää viikoa varten, mutta yllätys yllätys torstaina vedin viimeiset kaksi nappia. Joulun ylihän nuo napit kantoivat ihan hyvin, mutta sunnuntaina oli jo hätä ja jouduin säätämään yhden napin. En osaa säännöstellä Subutexiä sitten yhtään!!! Aina vedän liikaa ja ne loppuvat ennen aikojaan… Kuka suostuisi säännöstelemään minun Subuja? Annat niitä sitten minulle ennalta sovitun aikataulun mukaan.

VH