Kertoilkaahan kokemuksianne tästä bentsosta!
Aikoinaa ku jonkun 7-20 söi ni aina meni muisti mikä ei tod. oo kivaa. Nukahtamisee ihan ok hetken aikaa. Väärinkäyttöön jos ei oo tolea yhtä huono ku muutkin bentsot, voi tehdä mitä vain tyhmää eikä muista mitää; soittaa kaikille ihan sekasin tai vaikka mennä johonkin ihan sekasin ilman et mitää muistikuvaa et vaik tuhlan rahaa. Et tuohon nukahtamisee paras. Alkoholin kans ei kannata ottaa kuten ohjeessaki mainitaa!
Hyvä UNIlääke,ei nukahtamis vaan unilääke.Toimii jonkin aikaa nukkumiseen.Niitä harvoja Suomessa saatavia unilääkkeitä,muut on yleensä nopevaikutteisia nukahtamislääkkeitä.Aineella on muistaakseni 30-240h:n puoliintumisaika,eli pitkävaikutteinen bentso kyseessä.
Ennemminkin puoliintumisaika on luokkaa 15 tuntia.
Taulukosta katoin ,voin laittaa linkin kunhan jaksan.
Anksiolyyttiset lääkeaineet ja unilääkkeet Tuolta näkee bentsojen vaikutus ajat.Sori,se oliki huippupitoisuus plasmassa,240min Linkki ei onnistunu mut copy paste google…
Nimenommaan,ei toi tietokoneohjelmointi oo mun varsinainen leipätyö…
Sain tällä jopa nukuttua oikeesti, annos tosin ei ollu järkevä.
No jaa. Viihdekäyttöpotentiaali täysi nolla. Tulee vaan tosi tokkuraiseksi. Annoksella 30mg sai hyvinkin unta ja nukkui pitkään ja sikeästi. Selvästi hyvä unilääkkeenä, muttei viihteeseen. En ymmärrä mikseivät lääkärit määrää tätä enemmän.
Dark Magnus, olen ollut siinä uskossal, että halcion on voimakkain unilääke? tämä väite on siis ihan sontaa lääkäriltäni kun väitti olevan voimakkain lääke unettomuuteen? Aika pitkälti kaikki bentsot ja ketiapiinit yms ollaan käyty unettomuuteen, muttei mikään enään toimi… Eli voisiko minullakin olla bentsoriippuvaisena tästä insominista apua uneen? Haen ehdottomasti heti reseptin tähän ja pistän kokeiluun jos näin on (elättelee toiveita jos sittenkin olisi apua unettomuuteen ).
Tenox on ainakin suurissakin määrissä verrattavissa muroihin Onko insomin rinnastettavissa tenoxiin tai ylipäätänsä mihinkään unilääkkeeseen? ja kyllä tuo halcion muistaakseni on unilääke ei nukahtamis, nukahtamis lääkkeistä ei ole ollut apua minulle, mutta eipä kyllä tosin unilääkkeistäkään…
Edittiä:
http://www.tohtori.fi/laakeopas/laake/11645-HALCION
http://www.tohtori.fi/laakeopas/laake/11691-INSOMIN
Eli bentsojahan nuo insominit on, eipä taida auttaa näin bentsoriippuvaiselle
Addie nuo mielipiteet on jokatapaukses IMO. Onhan tääl vannoutuneet riva-fanit vastaan santtu-/pami-fanitkin. Mul Insomin ei esimerkiks auta oikeastaan mitenkään. Sitä on tyrkytetty aina heti toisena tai kolmantena Zopinoxin/Imovanen tai Stilkkareiden jälkeen. Jos on kova bentso-tole ni ei auta. En tiedä auttaisko nyt jos vaihtais sit tuosta Halcionist ku ei sekään taas tunnu auttavan edes nukahtamiseen…
Mut kannattaa kokeilla. Jollain auttaa toinen jollain toinen eikä se vahvin aina oo paras. Sitäpaitsi koska Halcion on pois elimistöst muutamas tunnis (no siin linkis oli vissii se oikea aika, lekuri puhu et vaa pari tuntia vaikuttaa), ni kannattais insoa kokeilla jo siks et se vaikuttaa pidempää… Nukahtamislääkkees tuo on tosi älytönt et jos annos ei riitä ni huomaat et eka meinaa alkaa nukahtaa ja sit onkin jo melkein pirteä ku teho meni jo… Mä vaihtelen yö-lääkkeit etten totu niihin; nyt ku on ollu nukahtamisee taas muutama kk Halcion ni vois itekii kokeilla josko sais Insominilla unta ku mielellää kuitenki vaihetaa miedompaan lääkkeeseen. Onneks mul auttaa Atarax jos ei muu auta, mut se ei oo respal ja aamul olo on aivan yhtä pöhnänen ku ois ottan Levozinia… Mut nukkumaa, kerrankii väsyttää ilman lääkkeit ku viime yön oikein saanu nukutuks…
Offina vaik mä ite kirjotin et nukahtamislääke, ni tiedän kyl tuon eron, meilpäin vaa kaikki on unilääkkeit oli mitä tahansa ni sit ei tuu oltuu kovin tarkka mitä kirjottaa, siks kirjotin nyt et yölääkkeet koska ne voi olla nukahtamis tai unilääkkeit…
Niinkuin malibu tossa sun jälkeen kirjoittikin, niin koska on bentso ja tole siihen niin korkea niin ei siksi vaikuta, siksi nuo linkit tenoxista ja halcionista koska joku puhui jossain vaiheessa tenoxista, ja mää vertasin niitä tyyliin kakunkoristeiksi, ettei vaikuta edes ollenkaan. Monet uni ja nukahdus lääkkeet käyty, atarax ja insomin on ne mitä en enää ole kokeillut. Ei pääse oikein edes iskemään tuo vaikutus että väsyttäis ja sitten tulis taas pirteä olo, ei vaan väsytä edes ollenkaan Päivittäin en syö unilääkkeitä, halcionissakin on nyt tainnut olla 2 viikon tauko, ei silti skulaa koska nuo muut bentsot päivittäisannoksena pitää kehossa jatkuvan ylläpitoannoksen.
Ja en koita päästä bentsoista eroon, kävi oikeastaan päin vastoin kun jouduin pakosta lopettaa 3 vuoden takaisen efexor kuurin päivässä seinään, niin päähän siinä meinas seota ja kroppa lopettaa toimintansa ilman aamuista pitkää 2mg xanoria. Kyllä tässä parin kuukauden päästä aloitan tai ainakin ehdotan lääkärille, että aloitetaan bentsojen tiputus, muutenkin tässä tullut oltua yli 3 vuotta riippuvaisena niihin. Ehkä sitten taas alkaa potkia noi unilääkkeet kun saa kehon bentsopitoisuuden tippumaan nolliin.
Mä luokittelen Insonminin ehkä jopa parhaaksi bentsokasi, ainakin top-3… Auttaa mulle paremmin ahdistukseen kuin Xanor, ihan oikeasti!
Osaako kukaan sanoa onko insoista apua alkoholikatkoon? Ne ois nyt ainoita bentsoja joita saisin.
Niin, luulin että oksatsepaamin viekkarit ovat kamalat… Mutta nitrasepaamista vierottautuminen onkin jo täysi helvetti Hankalinta on että viekkarit ovat aina läsnä vaikka kuinka paljon vetäisit. Seinäänlopetusko kuitenkin Ei ole hyvä niin eikä näin…
Tähän mennessä paras unilääke minulle, joka on bentso. toki jollain lepteilläkin voi itsensä
halutessaan tipauttaa, mutta nyt ei puhutakkaan niistä.
Huh. Kokeilin eilen illalla ensimmäistä kertaa elämässäni, tai en nyt ole läheskään varma, että oli ensimmäinen kerta, sen verran noita benzoja on läpi tullut käytyä, mutta nyt siis ihan unettomuuteen kokeilin, ja täytyy sanoa, että toimi. 10 mg siis otin ja hyvin nukuin. Vaikka nyt jo tähän aikaan kirjoittelenkin, niin se johtuu siitä, että menin myös aikaisin nukkumaan.
Addie taisi epäillä, ettei Insomin toimi, kun on tuo benzotoleranssi niin korkea. No, mulla toimi oikein hyvin, ainakin tällä kertaa, vaikka mulla tuota benzotoleranssia myös on aika kiitettävästi kertynyt. Tenox ei siis sano mulla mitään. Tai kyllä se nyt jotain sanoo tarpeeksi isoilla annoksilla, mutta ei nukkumiseen. Suosittelen siis lämpimästi(ai niin, eihän täällä saanutkaan suositella ), Addie, ainakin kokeilemaan Insominia, jollet ole sitä jo tehnyt ja turhaksi todennut. Voi olla, ettei auta sulla, mutta mulle tämä oli ainakin positiivinen yllätys .
Olen nyt n. 25 vuotta benejä syönyt ja insomin on ehdottomasti top-5:sessa.Tule sellainen pehmeän mukava olo ja rauhoittuminen on taattu pienilläkin annoksilla. Näitä vaan tuntuu olevan hankala saada tänä päivänä. Ei auta muuta kuin valittaa lekurille ettei tenoxit ym. toimi ja pyydä suoraan näitä.Sekin näissä on hyvä että ihan 1-2 riittää rauhoittamaan.