Neuvon teitä tänään ongelmienne kanssa

Yhtään muiden antamaan neuvoa ei saa tähän keskusteluun laittaa.

Vain minä neuvon, ja toivon, että myös toimitte neuvojeni mukaan tasan tarkkaan.

Mikä tämä on? Oletkos sinä hermostunut muiden antamista neuvoista? Saakos täältä pyytää neuvoja vai tuleeko niitä äkkiarvaamatta kenelle vain ja mihin asiaan vain? :smiley:

Eikös tämä alkanutkaan vielä? :frowning: Minä niin kovasti odotin.

Ärsytti, kun annetaan neuvoja Idän ja Lännen Suurelle Viisaalle.

No oikeasti yritän nyt opetella nöyryyttä, joka on vaikeaa ellei mahdotonta.

Nöyryyttä on hyvää ja pahaa. Hyvä nöyryys on viisautta ja hengen voimaa, paha nyöryys on nöyristelyä tai nöyryytetyksi tulemista.

Päihdeongelma on vähän sellanen, että usein ihminen joutuu ensin päihteen nöyryyttämäksi jotta voi tulla sitten joskus hyvällä tavalla nöyräksi eli viisaaksi. :bulb: Siis JOS hyvin käy. Monille ei käy.

Tästähän me ollaan käyty loputtomia vääntöjä eräiden kanssa, jotka haluavat nähdä nöyryyden pelkästään nöyristelynä ja itsensä alentamisena, vaikka oikeassa nöyryydessäkin on oikeastaan kyse voimaantumisesta. Siitä että lakkaa hakkaamasta päätään seinään turhaan.

Hei Garde, mä yritin ihan oikeasti keksiä jotain kysyttävää tähän ketjuun heti kun alotit tämän ketjun, mutta en ihan oikeesti keksinyt mitään kysyttävää. Voiko olla niin, etten tosiaankaan tarvitse tällä hetkellä neuvoja yhtään mihkään. Nyt on kyllä jo liian hyvin asiat vissiin. :unamused: