Neuvoa A-kliniikkaan liittyen

Hei! Rekisteröidyin juuri ja kirjoitan ensimmäistä kertaa, kun eteen tuli hankalampi dilemma, enkä löytänyt mistään selvää tietoa.

Tilanne on siis seuraava: Olen vieroituksessa bentsoista ja saan suunnitelman mukaisesti lääkkeet paikkakunnan X a-kliniikalta. Seuraavan kerran saan lääkkeeni huomenna. Nyt eteen tuli kuitenkin tarve lähteä tänään paikkakunnalle Y.

Tietääkö kukaan onko mitään mahdollisuutta saada tuota annostani huomenna tuolta paikkakunnan Y a-kliniikalta (esim. sieltä soittamalla paikkakunnalle X), vai onko minun pakko siirtää lähtöäni huomiselle ja noutaa lääkkeet täältä ennen lähtöäni. Tämä on huono vaihtoehto, mutta jos muu ei auta, niin näinhän se on tehtävä.

kiitokset neuvojille etukäteen!

Ihan hatusta veikkaisin, että jos sun hoitsu sopii sen toisen paikan kanssa sen valmiiksi, voisi onnistua, jos samaa hoitopiiriä.
Mut siis tää oli vain arvaus, olen hoitanut joskus neulat paikkaan c, koska a tai b ei käynyt matkakuvioon asiakkaalla.

Kysypä sieltä klinikalta, ihan pikku vinkkinä :wink:

Minulle ei 12v. sitten annettu muita vaihtoehtoja kuin se hoitopaikka missä kävin. Se ei kyllä ollut A- klinikka.

Ei lääkkeitä lähetetä. Tuolloin on otettava yhteys klinikkaan jotta saa lääkkeet päivää ennen hakupäivää… Ei heillä kuitenkaan ole suuria määriä “ylimääräisiä lääkkeitä” vaan lääkkeet otetaan potilaiden lääkkeista jotka he ovat itse sinne vieneet…