Nettipokeri kaiken pahan alku

Joo no kerron lyhyesti miten kaikki meni.

Älkää sitten kitiskö kirjotusvirheistä.

Ja tämä ei ole mikään vitun trolli, vaan täyttä vitun totta joka sana.Kaveri toi pullollisen vodkaa virosta tuliaisena joten sitä tässä tissuttelen ja, ajattelin kertoa tässä oman tarinani lyhyesti. Eli aloitin noin 3 vuotta sitten pelaamaan tätä NL texas hold’em pokeria aloitin Nl 0,10 pöydistä eli 10 max sisään. Alku talletus oli 200 € silloin kuin aloitin. Ikää oli 25 ja olin vielä korkeakoulussa, ja vaimo ja pieni vauva kotona. Peli iski täydellisesti tajuntaani, ja halusin oppia kaiken mahdollisen tästä pelistä, ostin useita kirjoja joita ahmin pitkin iltaa, ja katselin tietysti pokerilähetykset televisiosta.

Peli alkoikin sujua yllättävän helposti ja noin vuoden päästä oli kasassa 10k$ ja siirtyminen 0-1 NL. Eli pidin kassaa todella suurena ennen kuin halusin siirtyä isompiin peleihin. Koulussa tietysti kerskailin kavereille kuinka helposti nappulaa saa tehtyä pelaamalla pokeria iltaisin. Oli alkuvuosi 2007 ,ja pelit sujuivut todella hyvin, ja rolli nousi kohisten ylöspäin. Siinä samassa erosin myös koulusta, jotta pystyn pelaamaan enemmän.

Koulu alkoi toden teolla kärsimään ja pelasin kaikki yöt, ja mietin ja hengitin ainoastaan pokeria. Pelasin vain ja ainoastaan NL fullina ,ja shorttina. HU olin täysi paisti. Oli syksy 2007 eli noin vuosi sitten, ja rolli näytti 190 000!!! ei jumalauta miten paljon oli taaloja tilillä! Pelasin siis tuossa vaiheessa 5-10 10-20 25-50 NL ja tottakai ajattelin että tässä on tulevaisuuden ammattini. Muutimme uuteen kaupunkiin, ja ajattelin tottakai että olen pro! eli jättäydyn täysin pokerin vietäväksi.

Ostin noin 13 000€ auton ja huonekaluja+ matkustelua+ päivittäin perheen kanssa ravintolassa syöden!+ kaikkea mahdollista elektroniikkaa. Rahaahan oli kuin roskaa. En olisi koskaan kuvitellut että pystyn voittamaan näin paljon rahaa.

Mutta mitä vittua oikein tapahtui marraskuusta lähtien.Rupesin häviämään, kortit ei pitäneet, bluffit ei onnistuneet, oikealta ja vasemmalta tultiin jatkuvasti ohi. Aloin hermostumaan ja pelasin entistä enemmän, hävisin ilta toisensa jälkeen. Voitot ja tappiot olivat siis yössä useita tuhansia.Olin aamuisin helvetin masentunut, kun mietin miten paljon olen hävinnyt, ja kuinka saisin kuopan umpeen. Pelasin pienempää, ei onnistu.Pelasin isompaa, ei onnistu. Kadotin täydellisesti homman hanskasta. Vai oliko mulla ollut noin saatanan hyvä tuuri pitkän aikaa,että voitin vaikka olin täysi paisti???

Jokatapauksessa asia on nyt niin että rollia on 0,87 $ + 7+1 sittari lippu. Olen niin fyysisesti, kuin henkisesti nyt aivan vitun loppu!!!yritin päästä nyt takaisin kouluun, mutta varasija napsahti aivan liian kaukaa.Joten duunin haku on nyt kyseessä.Jotain sentään jäi käteen tästä pro elämästä.Auto on ihan Ok+ kämppä sisustettu + laskut maksettu ja hieman matkusteltu. Ei ollut pokeri mun juttu, kaikki kaverini + vanhempani luulevat että olen suunnilleen joku miljonääri ja näin kävi.

Jos joskus enää rupean pelailemaan niin se on varma että pelkästään todella pienillä rahoilla, ja jotka eivät vaikuta päähäni hevon vittua. Mielessä on kyllä käynyt että jos möisi jotain jo ostettua pois, että saisi depottua hieman rahaa. Ei vittu pakko pitää pää nyt kylmänä, ja lopettaa täysin tämä homma. Helvetillinen polte on pelata. Oli pakko saada kirjoittaa, sillä tuntui että pää ei kestä enää.

Eli oppiko tästä tekstistä yhtään kukaan mitään. En tiedä. Pitäkää kaikki pokeri jätkät pää kylmänä, ja mieluiten joku vara suunnitelma taustalla. Älkää vaan vittu keskettäko kouluanne tämän takia. Henkisesti tää peli ainakin mulle oli niin rasittavaa että ei toista löydy.

Seuraava osoitteeni onkin mol.fi

Adios!

Are You Ready To Play The Game
Ready to Loose It All

Miten sulle on käynyt ? Pääsitkö kouluun ja onko päätös pysyä pelaamatta pitänyt?