En löytänyt pikaisella haulla vastaavaa (varmastikin löytyy…)
Eli siis !
Täällä voi jakaa kuulemiaan “nerokkaita kommentteja”, lähinnä liittyen huumausainepolitiikkaan yms.
tässäpä yksi mainio heitto poliisin suusta, esitetty jonkin yliopiston kriisikokouksessa, oli vuos kaks sitten eräässä artikkelissa:
“Jos juhlissa joku kuseksii lattialle ja rikkoo ikkunoita, niin se on normaalia. Mutta jos se istuu itsekseen myssy päässä ja hihittelee ? silloin soittakaa meille.”
epäeettisyydestä oon nähnyt ihan omin pikkusilmin todisteita,
mutta tässäkin “sananvapauden” maassa tuo sensuuri on aika kova sana.
ootteko muuten panneet merkille lehtijutut noista poliisien tekemistä rikoksista?
nehän menee suunnilleen näin: “ylikomissaario x kommentoi: ‘kyllähän näitä inhimillisiä virheitä sattuu itse kullekin…’”
AI ETTÄ ON INHIMILLINEN VIRHE HAKATA JENGIÄ IHAN VAAN KOSKA V*TUTTAA?
kysympä vaan, kysympä vaan.
sitten maalataan esim. kannabiksenpolttajista sellanen kuva että ne on jotain maailmantuhoojia.
ylipäätään, huumepoliisi (<3) on “vähän” turhantärkeä.
siellä ne istuu paskavaltaistuimillaan ja tekee mitä vaan, että nuo “hirviönistit” saadaan ojennukseen.
se on ihan älytöntä, miten jaksetaan jahdata tyyppejä yötäpäivää ja kuumotella ajan kuluks siinä donitsien syönnin lomassa.
IMO: suomessa on paljon sellasia juttuja, joihin noita resursseja vois käyttää, kuten vaikkapa pedofiilit, raiskaajat ja muut vakavasti mielisairaat ihmiset kuin joku iloinen viaton hippi jolla sattuu olemaan parit hyväntuoksuiset kasvit kaapissa.
youtube.com/watch?v=6rAquIH0u5c
enjoy !
(kun katsoin tuon ekaa kertaa, meinasin alkaa itkeä )
mutta hei, onneksi voin ylpeänä polttaa näitä KANNABISTUOTTEITA<3 :mrgreen:
narkkarit on ällöttäviä, pysyisit säkin vaan siin alkoholis !
ja kamaa kuuluu vetää tyylillä eikä kitistä ja hokee et douppaamises ei oo mitään hienoo !
^ tuo on siis minulle kerran jos toisenkin sanottu lause.
kamaa tyylillä? ai niinku herskaa rännii niinku vitun rokkitähet ja kokaiinia hopeapillillä hopeatarjottimelta?
ööööööööööö kivoi hollywood-unii jengil