Naurettavinta tai säälittävintä mitä olet rännittänyt?

Itselläni:

• Risolid
  • Atarax
  • Diapam
  • Seroquel
  • Vesi
  • Tramal

Tässä nyt nämä mitkä nyt tuli mieleen. Jee jee!

Ei ole omalle kohdalle sattunut, mutta tiedänpä erään henkilön rännittäneen Levozinia. :unamused:

Joo, mäkin yriytin, mutta siitä tuli sellaista puuroa ettei olisi tullut neulan läpi…

En muista mitä laatua, mutta joku mielialalääke se oli. Sellanen punainen tabletti reilu 10 v. sitten. Siihen aikaan rännäsin kaikki rauhottavani ja uni- nukahtamis-lääkkeeni (xanor, diapam, imsomin, kai siel tennareitakin oli…? yms.) Oli päässy bentsot loppumaan, niin piti sitten turvautua ainoaan lääkkeeseen, jota kaapista löytyi…

Tosin tää mun jatkuva xonen rätkiminen on kyllä myös ihan helvetin säälittävää.

Kolmen vuorokauden pöhinä putken jälkeen mirtatsapiinia räpylään.
Helvetin tyhmää, mut helvetin tyhmänä sitä halusi vain nopeasti nukkumaan ja kyllähän se toimi nopeammin ku syötynä, mut helvetin tyhmää.
Tästä tosin on jo aikaa…

Mun tyhmin rännäys on ollut Diapam 10 mg. Ei rauhoittanut ollenkaan.

…ei kehtaakaa kertoo. :blush:

Ai niin, muistin juuri että Kouvolassa herska-aikoina eräs sälli oli OSTANUT pakki-veret ja rännittänyt ne. :open_mouth:

Ja tämä on totta, niin sairasta kun se onkin…

^ No hyi helvetti!! :open_mouth: Tais olla aikamoiset reflat kaverilla, kun tollaseen lähtee…?

Tuli mieleen et miten paljon niitä normisonejakin on tullut rännättyä, ja miten ällöttävää se oli. Jollain terällä leikkas vaan auki sen kapselin kärjen, valutti sisällön ruuttaan ja siitä vaan tökkimään. Ei siis minkään sortin filtteröintiä, koska eihän se siirappimainen paska ois mistään edes tullut läpi, hyvä kun tuli neulasta! Niin että sellasta sontaa sitten vaan suoraan suoneen! Hyi saatana miten oksettavaa touhua! Niistähän mun kaikki suonet onkin menny ihan piloille, ettei tietyistä kohdin niinku enää löydy suonta…

Nimeltä mainitsematon henkilö rännitti mittarimadon (vihreän) josta ei luonnollisestikkaan tapahtunut mitään.(älyttömistä-älyttöminteko) ja sama kaveri puolivuotta myöhemmin … Psykoosissa rännitti vahingossa kodinputkimiestä.

- Sairaalahenkilökunnalle kiitokset tämän kaverin hengen pelastamisesta-

:question: Täh?! Eihän yrtti oo trollaillu? Tässä on nyt varmaan kyse jostain, mitä minä en ymmärrä…? :confused: :unamused:

Mun IV-touhuista on useampia vuosia, mutta kyllä sinne välillä vähemmän puhtaiden katukauppapulverien (“piri”) lisäksi meni joskus joitakin yksittäisiä kertoja ataraxia, stilkkareita, normisonia, dormicumeja ja halcionia.

Itellä tulee mieleen tenoxit ja vesi ainakin.

-Oksikodonin perienperienperät, kivikovat filtteit jne…
-Diapam,Xanor,Stilnoct,Rivatrillerit,opamox.norflex,viina,o-lateksi,tolvon,mirtatsapiini,tramal.

Nämä kaikki totaaliset idiotismit tapahtui hurrrrjina nuoruusvuosina (osa parin kympin kieppeillä, osa junnuja). Enää ei hihaan mene kuin satunnaiset oksikodonit, bupret ja amfetamiinit. Ja näitäkin nykyisin harvoin (paitsi opiaatteja(oideja) nautin(käytän) suht. säännöllisesti.

Itse en rännitä,mut yks tuttu rännitti lonkeroo.ei toiminu.

ehkä äkkiseltään nyt mieleen tulee viina

Kaikki meneee minkä saa 0,45 silmästä läpi työnnettyä!!! Ei se oo tyhmää, se on elämäntapa.

Varmaanki Sirdalud ja Lyrica on tyhmimpiä ja onnettomimpia mitä oon rännänny… Ja tietysti kaikki bentsot, mitä on tullu rätkittyä (esim. Rivatril, Diapam, Tenox). Kaikkee sitä kans… :laughing: :unamused:

1. Tenox (tasan kerran oon erehtyny kokeilemaan, miks ihmiset sitä tekee, enkä ymmärrä edelleenkään)

2. Voxra (kyllähän se pelittää, vajaat 5 minuuttia, sit alkaaki laskut, ja suonet on ihan paskana jos hakkaa vähänki enemmän)

3. Dormicum (monen mielestä näitten rätkimisessä on jotain glooriaa, mun mielestä ne toimii kielen alta paremmin ja suonet säästyy)

Helsingissä pyöri tälläinen urbaani legenda n.10v sitten.
Missä ostettiin kuulemma tykillinen isonuhaan(hiv) sairastuneen verta ,mikä sitten oli hyvillä mielin rännätty ,että pääsee korvaushoitoon samantien …

Jos yksikin näistä tapauksista pitäisi paikkansa ,niin eipä siinä tilanteessa olevalla hirveästi enää hävittävää ole ,jos haluaa itsensä tahalleen sairastuttaa -vaikka pääsisi mihin hoitoon tahansa .

Takana loistava tulevaisuus lausahdus kyllä sopisi kyseiseen ryhmään/yksilöön .

No jokainen taplaa tyylillään ,mutta silti noi pakit tai toisen veriset värkit /neuvosto tyyli missä kierrätetään esim.5hlö samoja värkkejä ja jokainen ronkkii niillä hetken ja sit seuraava ,ovat kyllä sellaista hyi ketun vittu osiota ,jota ei halua edes ajatella .

Puuttuu vaan ,että veli venäläiset toisivat mukanaan nykyään suositun Krokotiilin tänne (herskan sijasta silmätippoja ym. Paskaa ,mistä sit liuos keitellään-jos väärin henki pois -jos oikein ja painavat hiemankin ohi -iho muuttuu mukavasti krokotiilimaiseksi ja muuta mukavaa luvassa -amputaatioiden muodossa.