Naurettavat asiat

En minä ole salaliittoteoreetikko, en mä tässä ihmeemmin kyseenalaista syyttäjän ajamia syytteitä ja perustan näkemykseni nojaten niihin.

Jos tuolle emme voi tietää-linjalle lähdemme, niin tämän varjolla emme voi tietää yhtään mitään, mitä emme ole omin silmin nähneet, eli Jammukin saattoi olla syytön ja sadistit vihaa ja pilkkaa sitä, eiks je?

Kyllä minuakin hävettäisi puolustaa seksuaalirikollista, eipä siinä, olemme siis tasoissa häpeäntunteidemme kanssa. :mrgreen:

Lakimiehet ei moralisoi, ne tekee vaan rahaa lain varjolla mutta oikealla puolen :confused:

Toki Auerin persoonallisuus on käsittämätön, ikäänkuin ei hermoja, tunteita lainkaan
vaikka ne nettisivutkin lasten hoitoon liittyviä jne se puistattaa…

Olen odottanut että psykiatrit toisi julkisuuteen jopa oikeusprosessiin luonne-analyysin?

No Norjan Breivikille diagnoosit vaihteli eri psykiatrien mukaan eli sekin yhtä kuralla kuin koko poliisin tutkimustoiminta,
mutta selvää hyötyä tästä saa ainakin lakimiehet…

^… Suomeksi sanottuna poliisi ryssi totaalisesti murhatutkimukset, joten selvää siitä ei tulla koskaan saamaankaan,
ja kuten todettua, emme tiedä mikä on totuus, laillisen lainvoiman päätökset ovat puolesta vastaan 2-2.

Oon kans aika kypsä tohon aiheeseen, mitta täys. Annelin rauhallisuus tulee muuten diatsepaamista.

Ilolla havaitsen keskustelun käyvän - ei naurettavasti - vaan innokkaasti, ja kerrankin jokin ketjuni maailmas toimii.

Naurettavana pidän liiallista ketjukeskeisyyttä, jota olen harrastanut monina vuosina.
Saunassa ei sitä systeemiä olekaan. Itse vapauduin ketjukahleesta ja söin pelon pois 2014
ja maistoin päihdevoorumin maailmaa ja mellastan nettilaitumella ilman lepareita ja banneja.

joojoo juuri nimenomaan sulla on varmasti ammattipätevyys ja hämmästyttävä äly ja viisaus tehdä jotain hemmetin rikosoikeudellisia johtopäätöksiä jostain fuckin sensaatiolehden uutisesta. Sulla on käytössäsi varmaan koko tarvittava materiaali sekä rautainen ammattitaito tehdä rikosoikeudellista tutkimusta woi jessus sentään. Juu emme todella voi täällä tietää mitään. Sinä et tiedä ja minä en tiedä. Ellet tietysti sattunut olemaan paikanpäällä ja niin edelleen.

Kyllä hirvittää ajatella, että siellä ne lapset ovat jossain ja yrittävät kasvaa aikuisiksi. Luuletko sä että heidät voidaan pitää suojassa kaikelta tältä sonnalta mitä sinäkin sherlokki ruodit täällä heidän intiimeistä yksityisasioistaan pitkin nettiä? He eivät voi välttyä lukemasta näitä juttuja koska heitä ei missään tynnyrissä voi pitää loputtomasti. Mikä helvetin oikeus sulla on ronkkia toisten kaikista kipeimpiä asioita vain ja ainoastaan koska susta on kivaa päästä pätemään? Mitä vittua se meille kuuluu?

Tokikaan en ole Auerin tapauksen kaikkia kirjallisia todisteita nähnyt, vain ne, jotka julkisuudessa ovat. Tuskinpa koskaan kukaan meistä kaikkea materiaalia tulee näkemään. Miksi tulisi olla juristin pätevyys voidakseen olla asiasta mieltä X? Vaikka en asiantuntija olekaan, niin fakta on, että Auer pääsi tuosta syytteestä vain sillä lain nojalla, että tuomiota ei saa antaa syytetyn vahingoksi, vaikka koko oikeussali olisikin sitä mieltä, että Auer on syyllinen, mutta näyttö ei yksinkertaisesti riitä täydentämään koko palapeliä.

Toki esitutkinta on juostenkustu. Lieneekö Auerin harhauttamana vai ammattitaidottomuutta, sitä en kiistä.

Tietääkseni myös Suomessa on sananvapaus, joten saan nettiin kirjoittaa lain puitteissa mielipiteitäni. Vai olisiko kenties parempi olla kirjoittamatta yhtään kenestäkään julkisesti tunnetusta rikollisesta? Vai onko Auer jotenkin etusijalla tässä? Voi olla, että lapset eksyvät lukemaan näitä juttuja, mutta kun eksyvät, niin varmaan ovat jo sen ikäisiä, että osaavat suodattaa tuntemattomien ihmisten kirjoittelut. Lisäksi missä olen kirjoittanut Auerin lapsista yhtään mitään? Käsittääkseni he eivät edes ole tekemisissä äitinsä kanssa.

Mun mielestä toi oli vaan mustaa huumoria, hauska juttu. “Läppä” tajuutko Fernetti? Ei lasten seksuaalirikoksentekijä ole mun kirjoissani kärsivä ihminen, jota täytyy suojella medialta. Eiköhän ne lapset, mille on Anneli todistettavasti tehnyt, mitä sitten ikinä onkaan tehnyt, ole ne todelliset kärsijät tässä jutussa.

Enempää en koko tapausta kommentoi, kun en sitä tunne. Tämä on luokkaa Nils Gustafssonin uudelleen syyttämisjuttu Bodomin murhista. Kun kaikki on jo alusta lähtien ryssitty tutkinnassa, niin ei edes hyvällä tahdolla syyttömälle/syylliselle saada tuomiota. Mutta hei Bodom-murhat tapahtui 1960-luvulla, Tämä Jukka Lahti keissi v. 2006, että aika huonosti menee jos tutkinnan taso on edelleen samaa kun 60-luvulla. No, eipä ole mun ongelmani. Sitä minä itsekseni tässä lähinnä pohdiskelen.

En ymmärrä miks aina jonkun pitää vetää palko nenään, jos jonkun uutisen tuo esille. Mun mielestä toi oli hauska juttu, naurettava asia → Se kuva, miten se oli väsätty. Mutta joo jatka palopuhettasi Fernetti, jos se parantaa omaa oloasi. :unamused:

Mikäs peli se on? Koriksen tunnen, onks se sitten sellanen että her lokit, eli naispuoliset lokit pelaavat korista? :laughing: Kuulostaa kyllä naurettavalta, sellasta peliä vois käydä katsomassakin.

Sananvapauden nimissä sun pitää hyväksyä sitten vaikkapa verbaalinen koulukiusaaminen tai perheessä tapahtuva henkinen väkivaltakin. Jos isäs on sitä mieltä että hänen tyttärensä on ruma läski huora, hänellä ilmeisesti on oikeus sanoa mielipiteensä äänen sananvapauden nimissä jne. Sä voit venyttää sananvapaudella hurskastelua kuinka pitkälle tahansa muttet voi kiistää tosiasiaa, että verbaalinen väkivalta on pahimmillaan traumatisoivampaa kuin pienempi fyysisesti tapahtuva väkivalta. Etenkin silloin kun se on pitkään jatkuvaa. Nämä lapset ja tähän juttuun liittyvät henkilöt ovat olleet melkein kymmenen vuotta kaltaistesi itsekekskeisten pätemisentarvettaan tyydyttävien omasta anonymiteetistä nauttivien puskasta huutelijoiden ronkittavana.

Voi herranjestas mitä soopaa.

Se, että sinä RUODIT lapsia koskevia äärettömän traumaattisia yksityisluontoisia, ja intiimejä asioita netissä, on itsessään väkivaltaa noita lapsia kohtaan. Seksuaalirikokset jotka otit puheeksi koskevat lapsia. ja kaikki se mitä tässä keississä on tapahtunut koskee noita lapsia. Sillä ei ole sitten hevon helvettiä merkitystä mainitsetko sinä yksityiskohtaisesti lapset vai et. Näiden asioiden loputon tunkeileva mässäily on heidän rajojensa hävytöntä rikkomista, äärettömän törkeää loukkaamista. Vanhin tyttö on koko ajan ollut äitinsä puolella etkä sä “asiaan perehtyneenä” edes sitä tiedä. Asia jonka minäkin asiaan perehtymättömänä tiedän.

Minä, kuten ymmärtääkseni sinäkin olemme random rivikansalaisia, eikä tuo juttu kosketa meitä henkilökohtaisella tasolla mitenkään. Oletan että näin on myös Nnaanan ja Lucrezian kohdalla. Mikä vitun oikeus random rivikansalaisilla on siihen tunkea tietäväinen nokkansa? Se on se ja sama mikä totuus on, tosiasia on kuitenkin, että nuo ihmiset ovat saaneet minä-tiedän-kaikesta- kaiken- sherlokeiden itsekeskeistä egoistista sontaa niskaansa jo liikaa.

Toisten katastrofit eivät ole sitä varten olemassa että joku saatanan kotisalapoliisi pääsee tyydyttämään omaa itsekeskeistä pätemisentarvettaan.

Niin, maailmassa on monia kummallisia asioita. Itselleni niitä ovat mm. sun kaltaisten ihmisten asenteet, joita koitat levittää esim. tällä foorumilla, joten näin analyyttisenä ihmisenä mua askarruttaa se, että miksi ihmeessä joku ajattelee tuolla tavoin? Hyvä ettei häiritse, netissähän tässä ollaan hei ja nää läpät on ihan irrallisia reaalimaailmasta :mrgreen:

Kaltaiselleni? Olenko minä siis tämän ns. femakkoskeidan aivopesemä pelinappula? :mrgreen: Mitäs jos sun lapsestasi kasvaakin vaikka homo/lesbo - ajattelitko vetää sitä esim. pataan ettei se opi pahoille teille? Entäs jos se kannattaakin vasemmistoa, tuleeko silloinkin ns. isän kädestä? Vai meinaatko, että kun kasvatat lapsesi “perinteisten sukupuoliroolien mukaan” niin se ei ikinä opi ajattelemaan itsenäisesti?

No, nettikirjoitteluittesi perusteella vaikutat erittäin ristiriitaiselta ja traumatisoituneelta hahmolta, joka purkaa omia demoneitaan toisiin joko väkivalloin tai verbaalisesti, tai netin kautta. Välillä vedät ns. normaalin ihmisen roolia (aka. et ala vittuilemaan tahi provoilemaan), mutta useimmiten heität jonkin kommentin, jonka aivan satavarmasti tiedät aiheuttavan ns. myrskyn vesilasissa, ja sitten palaat ko. ketjuun nälvimään. Tätä olet tehnyt siitä asti, kun tälle palstalle saavuit. Ulosantisi on toki lientynyt aikojen kuluessa (ja n. 10 bannin jälkeen), mutta se perusviha siellä taustalla tuntuu edelleen kummittelevan. Mitä ihmettä sä vihaat niin paljon? Miksi et hae jotain rakentavampia väyliä purkaa sitä? Ja, for fuck’s sake, miksi sä tulet tälle palstalle dissaamaan päihdeongelmaisia ihmisiä, joilla ei todellakaan monilla mittareilla mene kovin hyvin, kun olet itse vetänyt ties mitä roipetta elimistöösi vuosien varrella? Pähkinänkuoressa: nettipersoonasi vaikuttaa ylimieliseltä, narsistiselta, kapeakatseiselta ja sivistymättömältä kusipäältä. Toivon, että et ole mitään näistä irl.

Tässä sä olet aivan väärässä. Mä haluaisin, että sulla menisi hyvin, jotta sun skidilläkin menisi hyvin. Mutta jos sä opetat lastasi esim. lyömään ekaksi tai olemaan muita vahvempi tai olemaan näyttämättä heikkouksiaan, niin tulet katumaan sitä raskaasti viimeistään 7 vuoden päästä. Usko pois. Oon nähnyt tän kuvion aika monta kertaa. Se, että on rahaa ja muita statuselementtejä ei valitettavasti korreloi kovinkaan paljon sen kanssa, kuinka hyvin henkisellä puolella menee.

Mitä helvettiä sä, Fernetti nyt mahdat selittää? Netissä tapahtuva “koulukiusaaminen” täyttäisi tod.näk kunnianloukkauksen kriteerit, jos nimillä lähdettäisiin kirjoittelemaan jonkun henkilön asioita nettiin kiusaamismielessä. Näin ollen sananvapaus ei mua sellaisessa tapauksessa pelastaisi. :unamused: “Ruma, läski, huora”-ilmaus on hieman eri kuin se, että totean Auerin olevan rikollinen tai seksuaalirikollinen. “Ruma, läski, huora” on mielipideasia, kun taas Auerin rikollisuus ei ole. Se on jo todettu rikolliseksi, vaikka ei nyt (vielä) siihen murhaan kylläkään. En ole missään vaiheessa esittänyt henkilökohtaista mielipidettäni Auerista, koska en häntä tunne.

Onpa kamalaa henkistä väkivaltaa todeta seksuaalirikollinen seksuaalirikolliseksi, siis ylitsepääsemätöntä varmasti niille lapsille. :unamused: Missä pumpulissa sun mielestä lapset pitäisi pitää, jos seksuaalirikollisen toteaminen seksuaalirikolliseksi on sun mielestä henkistä ja verbaalista väkivaltaa?

Eipä tässä kyllä anonymiteetti mulle mitään lisäpotkua anna, saman mielipiteen voisin esittää aivan omalla nimelläni ja naamallani. Minä olen samaa mieltä hätäpuhelusta kuin oikeudenkäynnissä mukana olleet henkilöt. Kun sinäkin olet hyvin perehtynyt, tiedät varmaan hätäpuhelua kritisoitaneen oikeudessa mainitsemiini asioihin nojaten. Olisiko parempi vaihtoehto, että kaikki pitäisivät vaan kaikesta maailman menosta suunsa kiinni? Eivätkä kirjoittaisi mistään mielipiteitään tai pohtisi asioita?

Tiedän kyllä, että vanhin on äitinsä kanssa tekemisissä, mutta loput eivät. Eikun hetkonen; en tiedä, tiedän vain, mitä media on kertonut. :wink:

Mutta joo, jatka palopuhettasi toki, jos jotain siitä saat irti. Itselläsikin näyttää olevan kova pätemisen tarve. :wink:

Auer juttuun liittyen,mikä mennyt naurettavaksi koko tutkinta ja tuomiot alusta saakka.

Niin tälläinen herra kuin Jan Stefan Moilanen nykyinen Jalutsi. On kirjoittanut pari kirjaa ,sekä kolumneja mm.alibiin yms.

Hän kirjoittaa Annelin tapauksesta erittäin hyvin (itse murhan syyllisyyteen kantaaottamatta) Ensimmäisen vapauttavan tuomion jälkeenhän alkoi noi seksuaalirikos syytteet ja tutkinta . Oliko siis tarve pilata Annelin maine lopullisesti,kun murha tuomio kaatui ja saada hänet kansansilmissä vähintään paholaista vastaavaksi ja millä tämä mustamaalaminen onnistuisi paremmin kuin lasten hyväksikäytöllä ja tässä tapauksessa vielä omilla.

Kylmäverinen ja tunteeton kuva hänestä kyllä huokuu,mutta naurettavaa ,kuinka ihmiset uskovat kaiken ,mitä seiskat ja roskaläpyskät suoltavat.

Koska sehän lukee siinä mustaa valkoisella.

Jos Aarniolle ei saada maksimia huumeista hänetkin voidaan yhdistää vuosia jatkuneeseen perseiden kollailuun ja muuhun mikä vain pedari homon tyypilliseen käytökseen ja rikoksiin kuuluu ja Jari voi sitten myydä kohukirjan kuinka nuortenpoikien perse sekoitti hänen pasmansa ja alkoi tunkea omaan pyllyynsä tämän takia huumeita ja kahisevaa,koska yhteiskunta sairastutti ja hän pystyi moiseen.

Kylmäverinen ja tunteeton kuva huokuu etenkin näistä kotisalapoliiseista jotka eivät osoita toisten kärsimystä kohtaan pientäkään hienotunteisuutta. Pääasia että itse pääsee pätemään, toisten tuskasta ei välitetä paskaakaan!

Auerin faneille ja vastustajille tiedoksi.

Ensi kesänä on Ulvilassa baareissa happy aueri ,jotka kestää kunnes santarmit tädin juhlat keskeyttääpi.

Ei minulla muuta. :sunglasses:

[size=150]S O T E [/size]- uuuuuuuuuuuddddiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssstttttttttuuuuuuuuuuuusssssss???

Ketä lie hyödyttää jos ketään, mutta piru viete maksaa maltaita!

Eikös se Auer muuten ihan yhteistyössä toiminut siinä leffassakin, jossa ajettiin kovasti takaa, että hän on syytön. Kyllä toimi. Jos itse lähtee mukaan julkisuuteen, antaa tehdä elokuvia ja haastatteluja niin sitä on turha itkeä jälkeenpäin. Sillä lailla se julkisuus toimii. En lähde kantaa ottamaan asiaan onko Auer syyllinen tai syytön miehensä murhaan, hovioikeushan sen juuri totesi syyttömäksi. Rikoksesta syytetyillä on oikeus peittää kasvonsa oikeudenkäynneissä, heidän ei tarvitse antaa haastatteluja eikä esiintyä omilla kasvoillaan, saatika sitten esiintyä elokuvissa. Se on ollut hänen oma valintansa. Seksuaalirikoksestaan se on istunut ihan tuomiota, eli tuomittu siitä rikoksesta.

Sä taidat Fernetti itse olla koris her lokki, kun siitä niin paljon tiedät. Mikään korista pelaava naispuolinen lokki minä en ole. Mutta vittu miten vaan, mulle riitti tää paskanjauhanta nyt justiinsa. :unamused:

Kovasti herättää intohimoja naurettavat asiat.

^^ sotesotku on hupia suurimmillaan, etenkin Laura Räty kympin uutisissa puhumassa kakkaa,
eli eihän ne sitä valmiiksi saa ja kohta kuullaan tuttu lause seuraavan hallituksen aikana.
Veikkaan että tuleva pääminiseri, joka siis on jo ovensuuhuuteluissa valittu eli Sipilän Jussi
tulee kepuineen katoamaan kartalta kun rymäyttävät tuon sotesonnan päreiksi tulevan hallituksen aikana.
On vaan niin, että tulevakin hallitus on kädetön ja todellisuudentajunsa perseeseen impannut vajakkisakki teuraalla.

ja nyt juon kahvia.

Koita nyt opetella onkimaan se oikea pointti tekstin uumenista. Mistä mä “niin paljon tiedän”? Minä olen koko ajan alleviivannut etten minä tiedä sen enempää kuin sinäkään mikä on totuus. Tyhmyyttä on varmat mielipiteet asioista joista ei voi olla varma.

Kritiikkini ei kohdistunut Auer- juttuun vaan kotisalapoliiseihin jotka eivät anna lapsille kasvurauhaa.

^ No voi hellanlettas, oikeastiko sun mielestä seksuaalirikoksesta puhuminen pilaa jonkun kasvun? Parempi olis varmaan tunkea kaikki lapset johonkin pumpuliin. Lisäksi kukaan täällä ei erityistä salapoliisityötä ole tehnyt, ei tarvitse olla salapoliisi tai leikkiä sellaista kiinnitääkseen huomiota jo oikeudessa julkisesti kritisoituihin seikkoihin hätäpuhelussa.

Paljon varmemmin lasten kasvun kierouttaa asioista vaikeneminen, eikä pelkästään Auerin lasten kohdalla, vaan ihan jokaisen.

Haluun kommentoida, että itse hoitaisin tuon soteuudistuksen loppuun ja taidolla, ja niin että se toimisi myös käytännössä. Asiat on mahdollista hanskata, jos on halua, eikä ainakaan palkkauksen motivoivasta vaikutuksesta ole kiinni. Ehkä juuri ylisuuri korvaus ja liian pitkät vuosilomat ovat omiaan hankaloittamaan työntekoa
korkeimmalla tasolla, sillä pitkään korkeimmalla mahdollisella pallilla istuessa useimmat nousukkaat ja konkarit alkavat pitämään itseään parempana ja kuolemattomana ja koko ajan eliittiämpyt edistyksellisesti eristyvät normaalista elämästä ja taviskansalaisista ja eivät tiedä mitä tapahtuu kentällä, jonka ihmisille muutosta tehdään.

Olisinko noita parempi ?? Oisin paljon härskimpi ja vetäisin miljoonat itselleni, vittuilisin tyhmille alamaisilleni alentumatta puhumaan kellekään kansalaiselle ja pokkana teettäsin hommat avustajalla - and honesty, man. :mrgreen:

Onko viestissäni ristiriita ?? Ei ole, vaan se on ihan globaalia politikointia ja ainahan voi
teettää duunit seuraajallaan.