Naurettavat asiat

Heiwaa. Saunassa oon hengaillut jonkin verran, mutta enempi olin vuosia tuolla lopettamossa.
Oon tietoinen, että täällä on paljon joka fiilikseen jo olemassa ketjuja, joten lisäys on paikallaan ja aiheen muistutus. Naurettavuuksiin mennyt ketju oli olemassa 2008-09 muutaman sivun, mutta on paistunut lätyksi löylyissä. En alkanut sitä talikolla kaivelemaan lauteiden välistä, vaan polkasin pystyyn uuden, kun matskua on toivottavasti monella tällaiseen…

tarinankerrontaa tai havaintoja maailmanmenosta tai muuta kerrottavaa, iloista tai hupaista tms. mättöä.

Nauru on tärkeä reaktio elämässä, vaikka se vakavasti aiheuttaakin ryppyjä naamariin, jonka suojauksen ponteva pokan putoominen samalla laskee. Naurettavuus on subjektiivista tai objektiivista ja huumorinlajeja on useita, myös tapoja kertoa kaskuja tai tarinoida ajan kuluksi. Nauraminen avaa tukkeutuneet hengitystiet tai ainakin helpottaa kevätväsymystä ja voi herättää talvihorroksesta. Pitää vakavammin kiinni todellisuudessa, jota saamme kaikki suuria annoksia päivittäin haltuumme analysoitavaksi.

Itse pidän naurettavana tänään soteuudistusta 2015. Myös oikeuden päätökset ovat tragikoomisia, ja mainittu setti on myös yksi alan tyylilaji. Oma elämä ja tapahtumat ja menneet jutut ja toisinaan ajatuksen karkailu ja askarruttavat asiat ovat naurun arvoisia, vaikka joskus pyykkiin lipsahtaakin muutama
onnen ja surunkin kyynelsarja.

==> Ei-nii vakavasti sana on vapaa ja aiheet, sekä jutut kerrottavaksi tuotu kaikesta maan ja taivaskunnan välillä.

Kuinkahan montaa kuvassa olevaa mahtaa nyt tai tulevaisuudessa hävettää, että heidän hörhöilystään roskasakin huumemarssilla löytyy oikein kuvia interwebistä :laughing:

Miten perustelet heidän olevan roska sakkia?
Ja tuskin ketään hävettää moiseen osallistuminen.

Vastasit tavallaan itse kysymykseesi. Henkilö joka vapaaehtoisesti osallistuu omilla kasvoillaan huumemarssille on hyvin suurella todennäköisyydellä totaalista roskasakkia. Häpeä varmaankin tulee useille viiveellä. Tuolla marssii luultavasti paljon nuorta porukkaa, jotka jossain vaiheessa kasvavat aikuiseksi, ja ymmärtävät ettei tuollainen toiminta omilla kasvoillaan ole välttämättä se fiksuin peliliike. Kirjoittelustasi päätellen olet tietoinen meiningistä, joka noissa tapahtumissa vallitsee. Ei siellä marssi normaalit kannabiksen viihdekäyttäjät, vaan suurimmaksi osaksi porukka koostuu keskiverto tuulipuvun silmissä narkkarin näköisestä sakista. Noilla eväillä ei paljon asiaa edistetä, mutta ainakin kansa pääsee naureskelemaan niille pahimmille paskalle käryäville takkutukille :unamused:

Näädän jutut on aika naurettavia aina välillä. Äijä vetää kokkelia nenä valkoisena ja ilkkuu kannabiksen polttajille. :laughing: Oletko koskaan tullut ajatelleeksi kuinka paljon itseäsi tulee joskus hävettämään nämä sun juttusi? Teini- iässä tehdyt törttöilyt ja yltiöidealistiset ajatukset on helppo antaa itselleen anteeksi. Mutta etkös sä itse ole jo aika iso poika? :unamused:

Tässä on ilkuttu “kannabisaktivisteja”, ei kaikkia kannabiksen polttajia. Jos tässä joku aiheuttaa häpeää, niin horinasi asioista, joista et selvästi yhtään mitään tiedä. Luuletko todella hamppumarssien olevan joku idealististen teinien karnevaali? Suosittelen vaivautumaan paikan päälle. Minä en ole vakuutellut itselleni enkä muille kokaiinin hienoutta, terveellisyyttä tai hyödyllisyyttä. En ole myöskään nolannut itseäni hillumalla julkisilla paikoilla muiden nistien kanssa, saarnaamassa päihteiden positiivisista vaikutuksista. Minähän en käytä minkäänlaisia päihteitä, joten ei syytä huoleen. Varmaan olisi syytä kohdistaa nekin voimat ihan sen oman alkoholismisi vatvomiseen.

Onko noi jannut tuossa kuvassa jotain muuta kuin teinejä? Aika nuorta sakkia näyttää olevan. Ja noihin kuviin vain viittasin. Tiedän toki ettei kannabishehkutus ole vain teinien juttu. Musta on aika tervettä olla vähän hölmö teininä. Jotkut vain kasvavat sen yli.

Mä en tiedä onko sillä sitten ja miten paljon vaikutusta naurettavuuteen nolaako itsensä julkisilla paikoilla ja omalla naamallaan vai netin keskustelupalstoilla? :unamused:

No tuo ylemmän kuvan fillaria taluttava kundi nyt ei ainakaan ole teini. Eikö sinun mielestäsi sitten ole eroa käydäänkö keskustelua netissä vai IRL. Väitätkö käyttäytyväsi reaalimaailmassa samoin, kuin netissä? Mahdat olla siinä tapauksessa melko erikoinen persoona itsekkin :unamused:

Pohdiskeluni kuului:

ei että käyttäytyykö neitssä samoin kuin IRL. Itsensähän voi nolata monilla erilaisilla tavoilla ja eri paikoissa. Yhtä naurettavaa kaikki tyynni.

Ai kuka minä vai? Herra pelastakoot minut normaaliudelta. Normi on yhtä kuin sairas. :sunglasses:

^^Hienosti deralailasit tämänkin ketjun vittuilun puolelle - mikä on itsessään kyllä aika naurettavaa, kun niin tuntuu tapahtuvan joka ikisessä ketjussa, johon sä sanan säilääsi sivauttelet :mrgreen: Jätkällä on vastasyntynyt lapsi, mutta silti näyttää riittävän aikaa roikkua plinkissä provoilemassa ja vittuilemassa :unamused:

Itseäni naurattaa jo nyt tulevat eduskuntavaalikampanjoinnit. Tai ehkä oikeastaan lopulta itkettää, same shit, different package. Tää nauratti aika lailla toissapäivänä: https://www.youtube.com/watch?v=wz_V4lRdtjo

edit: viittaus Mr. Näätään, ei Fernettiin.

Se nyt vaan ei todellisuudessa ole ihan noinkaan. Ei netissä ole mitään menetettävää, mikäli kirjoitetaan nimimerkeillä. Voin kertoa kuinka esim. se mainitsemasi kokaiini on hienoa ja parasta elämää, peruselintarvike, lääke ja mitä ikinä näitä narkkien perusläppiä onkaan. Tästä itseni nolaamisesta ei kuitenkaan seuraa yhtään mitään, mahdollisesta maksimissaan bannit plinkkiin. Jos höpisisin näitä samoja juttuja IRL, tai menisin sekoilemaan jonnekkin narkkimarssiin saattaisi jotain todellisia seurauksia tullakkin. Ainakin ihmisten paheksunta olisi varma.

Näitä nyt lähinnä höpisevät ihmiset, jotka syystä tai toisesta ovat kykenemättömiä sopeutumaan normeihin. Kyse ei siis ole mistään valinnasta, vaan pakosta. Ja kun aloit näistä ikä-jutuista kuittailemaan, niin eikös tuollainen kapinointi ole lähinnä teinien pelleilyä? :unamused:

grip: Lapsi ei millään muotoa estä pääsyäni nettiin. Hänellä on myös äiti, joka hoitaa äidin ja vaimon velvollisuudet.

Susta tulee kirjoitelmiesi perusteella varmasti aivan loistava faija muksullesi, Näätä :unamused: Muija hoitaa tenavat ja sä tuot leivän pöytään, äidin ja vaimon “velvollisuudet”? Hieno aikawarppaus suoraan 50-luvulle. En kyllä sinänsä ihmettele yhtään, jos miettii sun skini/neonatsi-menneisyyttä, stimulanttien kanssa sekoilua ja nykyistä ns. uskoon tuloa. Mä olen nähnyt mm. duunissani sun kaltaisten tyyppien skidejä aika paljon vuosien varrella, ja niillä ei ihan kovin lujaa mennyt, tulevaisuutta ajatellen. Sä paasaat aina sen omavoimaisuuden puolesta ja ne kaikki muut “itsestä kaikki lähtee, jokainen on oman onnensa seppä” jne kokkari-sekoomusläpät - tällaisenko mallin ajattelit välittää myös skidillesi? You reap what you sow.

TTu, nyt mä derailasin tän. Pahoittelut.

Ajattelin just samaa kuin sä, Lucrezia. Auerkeissi on naurettava. Se Auerin hätäpuhelukin on naurettava. Vaikka itse tapahtumassa ei ole mitään hauskaa, niin sen hätäpuhelu kuulostaa niin näytellyltä alusta loppuun, että hohhoijaa. Kuka lähtee kesken hätäpuhelun etsimään murhaajaa talosta ja pyytää sillä välin tyttärensä, tuolloin vielä hyvin pienen sellaisen, puhelimeen eteisaulaan, jossa puhelin julkaistujen kuvien mukaan sijaitsi? :unamused: Eikös se murhaaja siitä avoimesta eteisaulasta saisi helposti tytönkin tapettua? No joo, shokissa ihminen ei toimi rationaalisesti, mut lavastetun kuuloinen puhelu, sanon ma.

Älä nyt jumalauta tuo tätä tännekin… Päivästä toiseen sitä yrittää vältellä parhaansa mukaan osallistumasta yhden perheen elämän tuhoamisprojektiin omalta osaltaan, välitellä edes katsomasta noita inhottavia lööppejä, ja ei mitä aina tuo ihottava juttu bongautetaan naamalle! Ei tarvi ku kävellä kadulla niin jo on lööppiä ja otsikkoa.

Kukaan meistä ei tiedä mikä on absoluuttinen totuus tuosta jutusta joten lopettakaa nyt helvetti toi spekulointi ja ajatelkaa vähän että siellä on oikeita ihmisiä taustalla. Oletko sä tullut ajatelleeksi, että Auer saattaa oikeasti olla syytön? Tajuatko sä millainen sadisti sä ITSE olet kun heität läppää tällaisella keissillä on, oli se totuus sitten mikä tahansa?

Jos tuo keissi on todistanut jotain inhottavaa meidän oikeuslaitoksesta ja poliisista, niin se on kyllä todistanut myös ja ennen kaikkea tavallisten ihmisten mädännäisyyden suomessa. Kyllä pitää olla saatananmoisia pulunsieluja koko suomi täynnä, ettei sen vertaa sitä empatiakykyä löydy, että ymmärtäisi edes olla spekuloimatta asioilla joista ei todella oikeasti voi mitään tietää. Ei kun vittuilla pitää aina kun voi vääntää veitsiä toisten kaikista kipeimmissä haavoissa. Toisten hirvittäviin tragedioihin pitää mennä temmeltämään oikein vahingoniloisesti ja sydämen kyllyydestä. Vähät välitetään siitä että siellä on kasvuikäisiä viattomia lapsia taustalla, ja joka kerta kun sinä vittuilet annelin kustannuksella (tietämättä totuutta), sinä isket johonkin hyvin henkilökohtaiseen kohtaan jokaisessa niistä lapsista. Etkä sä välitä tippaakaan.

Ällöttävää. :smiling_imp:

En ole kuin yhden kerran itse kommentoinut tuota juttua kun koko homma kääntää vatsan. eritoten juuri kaikkien idioottien kotisherlokkien takia. Mutta oli pakko jo tässä vaiheessa kun ei jumalauta ihmiset osaa lopettaa tyhmyyttään. Keissillä pitäisi olla nyt piste, ja antaa ihmisille toipumisrauha.

Nnaanalle vielä sen verran että tunnustan kuunnelleeni hätäpuhelunauhan minäkin, eikä siinä kyllä ole mitään lavastuksen makua. Jos mä haluaisin päästää mieheni päiviltä, helpompi olisi lavastaa ufosieppaus kuin tehdä se sillä tavalla miten tämän väitetään lavastetun.

Naurettavimpia ovat korisherlokit.

Jäbällä tuntuu olevan kova tarve aina toisinaan analysoida allekirjoittaneen elämää. Ei sillä että mitenkään häiritsisi, mutta onhan tuo nyt hitusen kummallista. :unamused: Saattaa tulla kaltaisellesi yllätyksenä, mutta kaikki naiset eivät ole nykypäivän sairaan femakkoskeidan aivopesemiä. Meillä kannatetaan perinteisiä sukupuolirooleja, joten on täysin selvää että vaimo on tytön kanssa kotona. Kerrohan minkä kaltainen tyyppi minä olen. Jonkun pikkunäppärän analyysin jos saisi? Se nyt on selvää että kaikki lähtee itsestä, ja luonnollisesti aion näin kertoa myös lapselleni. Se on ainut keino varmistaa, ettei muksusta tulee mitään surkeaa ruikuttajaa. Se nyt on selvä että tahtoisit nähdä, kuinka kaltaisellani kundilla menee helvetin huonosti. Meillä on asiat siinä määrin hyvässä jamassa, että se ei nyt vaan ole kovinkaan todennäköistä. Valitan :cry:

No, ihminen, joka kykenee sellaiseen seksuaalirikokseen kuin Auer, kykenee myös murhaan. Ja tästähän Anneli on tuomion saanut ja edelleen sitä istuu, vai onko Annu-parka sun mielestä tästäkin perusteettomasti vankilassa?

Lähdetkö sä, Fernetti, etsimään talostasi ihan oikeasti murhaajaa, jos tilanne sattuisi? Menisitkö avoimelle paikalle soittamaan hätäpuhelun ja pyytäisit sitten vielä lapsesi siihen samalla, kun itse jahtaat murhaajaa? Ja pyydät lapsen vielä tarkistamaan josko murhaaja on häipynyt paikalta, kun itse palaat takaisin puhelimeen? :laughing: Myös aika kaupan hyllyltä konsanaan Auer osasi luetella - omin sanoin tuntemattoman - murhaajan tuntomerkit hätäpuhelun aikana, ihan pituutta myöden. Ja kun Anneli menee paikalle, jatkaa murhaaja tyynesti puuhiaan Annelin läsnäolosta huolimatta? :laughing: Tuossa kohtaa Lahti todennäköisesti oli jo sen verran heikossa hapessa, ettei olisi kyennyt tekemään mitään, joten sen sijaan, että olisi jatkanut murhapuuhia, kätevämpää olisi ollut tappaa myös silminnäkijä kiinnijäämisen pelossa.

Oletko sä ylipäätään koskaan soittanut vakavassa väkivaltatilanteessa hätäpuhelua? Itse nimittäin olen vastaavanlaisessa, tosin kukaan ei siellä kuollut, mut ei tullut mieleenkään kyllä jäädä sinne kämppään soittamaan hätäpuhelua, kun mies heiluu puukon kanssa. :unamused: Myöskin siihen nähden, että Auerin keissi oli jonninverran vakavampi ottaen lapset huomioon, niin Auer on aika koostunut koko puhelun ajan, itse en edes muistanut tuttua osotetta siltä shokilta ja tutun ihmisen tuntomerkit hälveni pois mielestä.

Ja sori, mä en ainakaan tunne mitään empatiaa seksuaalirikollisia kohtaan, jollainen Anneli todistetusti jo on.

Naurettavia ovat myös Auer-salaliittoteoreetikot.

Siteeraan itseäsi: Naurettavia ovat Auer- salaliittoteoreetikot.

Minä en sellainen ole. Sinä olet. Hävettää puolestasi.

Menee OT mutta mielestäni pääsy missä nyt ollaan on poliisien tehottomuus ja kyseenalaiset, jopa ylimieliset keinot
ratkaista niinkin vakavaa asiaa kuin murhaa.

Ja nämä oikeudet (käräjä, hovi jne) ovat osa suomalaista oikeusvaltiota niin kantaa ottamatta puolesta tai vastaan niin hävettää nykyinen poliisitoiminta ihan sen eri tasoilla johdosta katupartioon.

Ei mene päivääkään kun joku poliisi jossakin töpeksii, tutkii asiakasrekistereiä, johtaa huumeorganisaatioata, sieppaa
(täälläkin erään kirjoittajan) kädulta ihmisen putkaan ilman todisteita jne LISTA ON PITKÄ… :imp:

Kyllä TV tehdään sarjaa "hyvähampaisten ex-keihäänheittäjen yms kanssa juoppojen kuskaamisesta yms hömppää mutta taitaa oma sisäinen toiminta on todella syvältä…ILMAN VALVONTAA… valitettavasti.