Rupeaa pää hajoamaan…ei tiedä mitä pitäisi tehdä,joten jotenkin eksyin purkamaan tuntojani tänne toivoen että jos saisi kuulla muiden mielipiteitä…
Seurustelen narkomaanin kanssa…paremminkin voisi sanoa että pilleristin kanssa…kun tapasimme hän oli muutaman kuukauden ollut siihen mennessä ilman ainoastaan mitä nyt poltteli välillä,mutta pillerit jättänyt pois…sai elämänsä siinä muutenkin kuntoon,kunnon työpaikka,asunto ja noh…ainakin minutkin…kaikki näytti menevän enemmän kuin hyvin mutta tämän viikon alussa tapahtui se takapakki…pää täyteen pillereitä ja parhaani yritin, kaksivuorokautta tuin ja yritin ymmärtää ja uskoa ettätämä on vain päivän repsahdus mutta mies rupesi käymään väkivaltaiseksi niin totesin että pakko päästä pois toiselle paikkakunnalle omaan asuntooni.tällä miehellä on vielä muutenkin asiat paremmin kuin monella muulla…luottotietoja ei olla pilattu ja lähiperhe on pysynyt vierellä tukemassa vaikka sekään ei heille varmaankaan mitään helppoa ole ollut,katsella kun toinen pilaa elämäänsä ja itseään…nyt sitten sen ensimäisen pillerikännin jälkeen a-klinikan kautta hänet sitten saatiin katkasuun,koska määrä mitä oli ottanut lähenteli jo mahdollista kuolemaa…hän meni hoitoon,ja kyllä…kaikeksi kahdeksi päiväksi minä aikana hänet pumpattiin myös täyteen lääkkeitä ja sai rauhottaviin reseptit yms…nyt on juhannus ja itse istun kotona pimeässä tietokone sylissä ja yritän pidätellä itkua,toinen oli lähtenyt samantien pois päästessään “ystäviensä” luokse juhlistamaan ja tuloksena on henkilö josta ei saa selvää,joka unohtaa kenen kanssa edes puhuu ja ihminen joka nukahtaa kesken lauseen…en tiedä mitä pitäisi tehdä…antaako olla ja yrittää suojella itseään vai yrittää pysyä tukena koska välittää kuitenkin enemmän kuin mistään muusta tällä hetkellä…itse olen vasta 22-vuotias ja mies 25 joten toisaalta tuntuu kuin pilaisin mahdollisesti oman “nuoruuteni” tässä jos jään,mutta jotenkin tiedän että toinen myös pystyisi ehkä lopettamaan,olihan hän kuitenkin monta kuukautta omasta tahdostaankin jo vetämättä…kiitos jos joku osaisi neuvoa mitä pitäisi tehdä ennen kuin uppoan toisen mukana.
Toivon tosiaan että saisin vastauksia ihmisiltä jotka tietää mistä puhun ja kuinka vaikeaa se voi pahimmillaan olla…tämä teksi taitaa olla aika sekava ja hyppivä mutta toivon että siitä saisi jotakin tolkkua…nyt itse laitan pään tyynyyn ja huokasen koska tämän tekstin kirjoittaminen auttoi ainakin hetkellisesti…