näitä huviä "kauppoja"

jees eli tietääkö kukaan mitä netti- tai vaikka ihan “kadunvarressa” olevia kauppoja, missä olis vähän näitä sieni/ganja juttuja, kun ois frendilla vuosien täyttämiset taas niin viimeks ostettiin sille piippu comista piippua sun muuta, ni nyt ajattelin jos löytyis vaik jtn hauskaa “ganja” kaulakoruu tai rannekoruu tai kengännauhaa :slight_smile: :smiley: ehkä tyhmin kysymys mut voihan sitä aina yrittää :slight_smile:

onko otsikossa kirjoitusvirhe? :smiley: nööh, ei se kirjottaminen mullakaan oo aina hallussa.

itse oon ostanut joskus vuonna nakki ja keppi sellaisen kaulakorun just mitä koristi hamppu riipus, mutta en muista mistä sen ostin
itsekkin haluaisin paljon tollasta krääsää ja luulen et cyber shopissa (en oo varma menikö nimi oikein) olisi ainakin JOSKUS OLLUT, mutta en ole varma enää. mut oisko mitään muita kauppoja? sitä en tiedä ja jään myöskin odottamaan viisaampien vastauksia

Cybersmokee tarkotit? On siel vähä jtn krääsääki, mut enemmä kaikkii muit poltteluvälineit etc…

nii mut näit kunnon rasta/paukkupää kauppoja 8D

mistä ne kaikki hommaat niide helyt sun muut viddu tahtois tietää :laughing: :sunglasses:

En mä nyt tiedä hyviä, mut lähes joka paikas on ganja-koruja… Samoin jotain kasipalloja yms. Esim. korumaailmas on kaikkia noit läväri-juttuja ja silti sinne on ängetty mukaan neljäkii ganja-korua johonki läväri-juttuun. Suosittelen googlaamaan et haluuks titaania vai hopeaa ja sit monella on nimenä ihan ganja1 tai cannabis1 tms. Sit just kaikki plugit ja feikki-korut… Aika siistei kyl on. Ja netis saa viäl helvemmal usein, kunhan jakaa postimaksun muiden kans. En mä usko et kannaattaa erikoistua koruihin jotka myy vain huumeaiheisia koruja… :unamused: Sen takia vähänkin suuremmat firmat ketkä myy läväreit eikä kalevalaa, ni usein myy myös ganja-tuotteita, tai ei niitä vaan kuvia niistä :wink:

Ite meinasin tilata ku oli ales reilun kybän sellanen hemmetin iso ganja-napakoru, mut meinasin et en ehkä sittenkään kehtaa kulkea sellasen koko navan peittämän lehden kans, ku tuskin kukaa muu sit napakorua näkeekään ku avokki… Tuskin napa-paitaa tulee käytettyä enää ikinä!!!