Nainen38v

Kiitos @Setämies kommentista.
Olinkin jo vähän odotellut että jossain vaiheessa tulee se himo. Selvisin onneksi siitä ja nyt olen iloinen etten sortunut. Heti helpotti kun kello löi yli yhdeksän ja tiesin etten voi enää saada.
Voin siis mennä hyvällä mielellä nukkumaan.

2 tykkäystä

Juuri sken kaverilline kerroin että alkoholipippalot voi unohtaa. Kyllä tosiystävä ymmärtää.,

1 tykkäys

Huomenta!

Loistavaa! Hyvin hoidettu! Aamu kiittää varmasti kuten minulla!

Alkoholiton lauantai takana ja nyt aamukahvia toista kuppia koneeseen kiitos kaikille!

Jatketaan samalla linjalla!

3 tykkäystä

Hienosti selvisit koettelemuksesta. Joka kerta vahvempana kohtaamaan uusia hyökkäyksiä👍🏻

1 tykkäys

Kiitos @fredi ja @Fincoco. Kyllä oli niin mukava herätä tähän aamuun. Nyt on niin voittaja fiilis. Kannattaa nukkua yön yli jos tulee heikko hetki👍

4 tykkäystä

Samoin voittaja olo! :+1:

2 tykkäystä

Kuka tietää mikä on susikrapula😁

Herää jäätävässä krapulassa jonkun tuntemattoman kantturan vierestä. Huomaa että se nukkuu käden päällä mutta ei uskalla vetää kättä pois jos se vaikka sattus heräämään joten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin purra oma käsi katki😂

3 tykkäystä

Minulla oli neljän kuukauden kohdalla tosi kamala kokemus viinan himosta. Ihan keho meinasi väkisin lähteä hakemaan olutta lähikaupasta… mutta mutta onneksi järkiä oli jo tullut tilalle ja soitin kaverille ja kerroin että nyt meinaa olla liian kova halu juoda, siinä juteltiin siitä ja se laantui ja lähdin ryhmään. Sen jälkeen ei ole sellaista himoa ollut. En päästä edes ajatukseen että viina ja juominen olisi hauskaa ja en muistele mitään mukavaa juomisesta tai siitä tunteesta kun juo. En.
Koska “ajatuksesta kaikki lähtee”…

1 tykkäys

Hienoa kuulla että selvisit tilanteesta ja soitit heti ystävällesi himostasi.
Minulla ei ole oikein ketään kenelle soittaa tiukan paikan tullen koska olen juonut salaa eikä muut tiedä tästä. Minun pelastus on ollut tämä plinkki missä voi purkaa asioita, seurassa missä minua ymmärretään

Itse olen ihmetellyt juuri tuota. Jossain kysyinkin, että ei taida olla mitään whatsapp tai mitään sellaista jossa saisi heti yhteyden esim chätin tai puhelun muodossa.

Minäkin haluaisin tuollaisen kenelle voi soittaa tai kirjoittaa tiukan paikan tullen ja kysyä jeesiä.

Toki esimerkiksi siskolle voi soittaa mutta ei hän ymmärrä mistä tuulee…koskenut viinaan 25 vuoteen ainakaan.

Rakas veli hoitanut mallikkaasti kyllä sen puolen koko perheen edestä. Tuo olisi juuri todella tärkeää.

1 tykkäys

AA:lla on kyllä auttava puhelin, jossa vertaiset päivystävät. Tai numeroita taitaa olla montakin, kun eri paikkakuntien AA-ryhmät niitä hoitavat.
Kaipa niitä googlaamalla löytyy. AA:n kautta voi saada kummin eli vähän niinkuin oman tukihenkilön.
Uskoisin, että auttavaa puhelumeen voi soittaa hädän tullen, vaikkei ryhmistä siinä kohtaa ome kiinnostunut. Ja voi soittaa nimettömänä.

En itse ole ryhmissä käynyt vuosiin, eikä AA:n avulla raitistunut, vaikka jonkin verran ryhmissä kävinkin.
Ehkä joku osaa kertoa tarkemmun tuosta auttavasta puhelimesta?

1 tykkäys

Täytyypä yrittää jossain vaiheessa tutustua aiheeseen kiitos!

Soita ihmeessä AA:n auttavaan puhelimeen kun tulee himo juoda, siis soita ennenkuin juot tai lähdet hakemaan juotavaa. Se puhelin on just sitä varten. Siellä voi tietenkin tulla monenlaista vastausta, riippuu paikkakunnasta ja ryhmästä, mutta pääsääntöisesti asiallisia ihmisiä vastaamassa.
Ja mieleterveyspuolellakin on kriisipuhelimia mihin soittaa.

1 tykkäys

Tuossa katselin verkkokokouksia ja harmi että aika on vähän väärä minulle.

En kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon vaan teen skype tilin aihetta varten ja joskus jos ei ole vielä uni tullut silmään niin meinaan kyllä kokeilla ehdottomasti.

Huomenta. Omista ajatuksista, mielestä kaikki lähtee. Uskon siihen. Kuulin tämän jossain joskus ja sitä olen pitänyt ohjenuorana itselläni, että sitä mitä ajattelen sitä olen, sitä teen. jos en helli ajatuksia juopottelusta en ole sinne menossa, enkä sitä kaipaa.