Nainen38 kuulumiset

Hei kaikki vanhat ja uudet tuttavuudet. Ilokseni voin kertoa että viime kuussa tuli tasan vuosi täyteen raittiutta :slight_smile: juhlistin sitä Kreetan lomamatkalla josta olin jo tovin haaveillut mutta juomisen takia en sinne päässyt aiemmin. Juominen ei enää käy mielessä eikä toisten juominen häiritse millään muotoa. Olo on hyvinvoiva ja iloinen. Alku tuntui tahmealta mutta nyt ymmärrän hyvin että lopettaminenkin voi oikeasti onnistua. Tsemppiä kaikille ja aurinkoista syksyn alkua.

17 tykkäystä

Vanhoja ketjuja lukiessa olet käynyt usein mielessä, että mitä sinulle mahtaa kuulua. Hienoja uutisia siellä! Onnea vuodesta ja huikea lomaunelma toteutunut!

1 tykkäys

Mukavaa kuulla Sinusta :blush: ja paljon Onnea raittiista vuodesta :heart_exclamation:

1 tykkäys

Tosi hienoa kuulla! Kaikkea hyvää elämääsi <3

1 tykkäys

Kiitos @Riikinkukko, @Reepu ja @Metsanpoika. Kiitos myös kaikille tuesta, ilman tukea en olisi onnistunut. Erityisesti alussa tuki oli todella tarpeen.

3 tykkäystä

Paljon onnea raittiista vuodesta, ja monta lisää toivotellen!

1 tykkäys

Lämpimästi onnea ja kiitos päivityksestä. Antaa uskoa taapertaa eteenpäin raittiuspolulla, vaikka aina se ei niin helpolta tunnukaan.

2 tykkäystä

Jee hienoja uutisia siis! Onneksi olkoon. Hyvin hoidettu!!!

1 tykkäys

Kiitos @Rampe61 , @Teme70 ja @kaaosteoria66 . Voin kertoa että alku ei ollut helppo mutta ehdottomasti paras päätös ikinä.En ole vuosiin voinut näin hyvin. Toivon teille kaikille raittiita päiviä <3

6 tykkäystä

Kiitos, kun tulit kertomaan tämän. Se antaa voimia kaikille.

1 tykkäys

Huomenta ja terveiset sinulle täältä jumppasalilta.

Kiva kuulla, että onnistuit tässä muutoksessa. Hyvää syksyä.

T. Puuhapete

2 tykkäystä

Kiitos @kaaosteoria66 ja @Puuhapete ja ihanaa alkavaa syksyä myös teille.

Isot onnittelut isosta saavutuksesta! :smiling_face:

Kiitos, kun tulit kertomaan meille kuulumisiasi. Se antaa lisämotivaatiota ja toivoa meille muille.

3 tykkäystä