Mysticon Ja Smoggiksen Legendaarinen Shakkiottelu

Tänään, 13.12.2009 käynnistyy kahden suomalaisen alkoholistin välinen shakkiottelu jossa voittaja saa palkinnoksi loppuelämän kestävän hybriksen ja häviäjä joutuu loppuelämäkseen kaakinpuuhun.

Koska toinen näistä, raitis alkoholisti, herra Smoggis, halusi pelin pelattavan näin julkisesti, otti kenttäolojen messiaanisissa virroissa ajelehtiva pitkätukkainen hulttio - Mystico - haasteen vastaan ja suotui kaakinpuunkin vaarasta huolimatta tähän.

Laudat lienevät aseteltu valmiiksi molempain yöpöydällä ja peli alkakoon. Kääntyilkööt shakin keksijä ikihaudassaan sillä luvassa on varmastikin niin käsittämättömiä siirtoja ainakin allekirjoittaneen osalta että paleltuneet tuomen marjatkin muuttuvat tämän pelin aikana ylikypsisksi tuonen marjoiksi!

Peli jatkuu niin kauan kunnes toinen häviää ja koska me molemmat elämme ajattomuudessa niin pelissä ei ole aikarajaa paitsi ensi Juhannuksena peli on pitänyt saada päätökseen.

Mystico - Smoggi ja Sikari

d4

1. d2-d4 ; rg8-f6
  1. f2-f4

Eiks joku Afrikan tähti ois alkoholistien henkiselle tasolle sopivampi? :sunglasses:

:exclamation:

Voitit tämän väittelyn sata-nolla. En meinannut yöllä saada unta, kun minua harmitti niin mielettömästi. Heinänen on kärsimyksensäkin unohtaen yrittänyt opettaa minulle raitistumista. Saman tien, kun joku hieman haastaa, niin alkoholistiset voimat :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: ajavat minut suoraan omahyväisyyteen, näyttämisen haluun ja kerskailuun. Tätä shakkipeliä en voi mitenkään voittaa … sillä vaikka onnistuisinkin sinun kuninkaasi saartamaan ja matittamaan, häviäisin silti…

:laughing: Hyvä valinta. Osoitat samalla minulle oikeaoppista nöyryyttä ja vaarojen tunnistamisen alkeita…

Julistan siis pelin päättyneeksi tasapeliin. Kumpikaan ei hävinnyt, kumpikaan ei voittanut. Amen.

Menköön peli tasapeliksi, mutta siitä en anna periksi, että haluamasi väittelyn voitit. :smiley:

Juhannus tulikin sitten tavallista nopeammin… :stuck_out_tongue:

Helvetin Smoggis - en olisi halunnut tätä mieletöntä hybristä!

:cry:

Mieluummin olisin Kaakinpuussa.

Mystico: Sinä olet hyvä ihminen. Sinullakin on oikeus olla onnellinen.

En usko. Siispä Juon.

youtube.com/watch?v=_-HZoVzN894

Sinäpä sen sanoit. Kirjoittele taas, kun olet selvinnyt.

Helvetti kun on filtterit loppu - pitää varmaan kohta Smoggiksen Kuningas pistää filtteriksi. Oispa Tupakka! :unamused:

Saisin i kväll jos haluaisin!! :bulb:

Mä laitoin sulle filtterin sähköpostiin… :slight_smile:

Circket näköjään pyörittää sanoja jo siihen malliin, että minullakin, meinasi ihan omatkin piuhat ylikuormittua. :smiley:

Taisipa tulla ryppy orastavaan rakkauteen ja joulusta tuleekin ihan perinteinen :confused:

youtube.com/watch?v=zwO5mwEgNBw

Mystico, …

Kaikella on tarkoituksensa :imp:

Tarjoan sinulle uutta peliä. Jostain syystä oivalsin, että voittaminen shakipelissä, ei ole kovinkaan tärkeää - pelaaminen itsessään on. Joskus voitin oppikoulujen metaruuden 100m juoksussa. Se oli minulle, koulukiusatulle, tärkeä asia. Sen jälken minua ei juuri tönitty. Ainakin tiesin pääseväni tarvittaessa karkuun :smiley:. Muistan tuon voiton tunteen mitättömyyden - entä sitten - varsinkin, kun nimenikin oli kirjoitettu lehteen väärin. Miksi en ymmärtänyt, ettei juoksemalla pääse pakoon. Jatkoin vain erilaisten ja isompien voittojen etsimistä - ja voitinkin. Ei se silti tehnyt minua onnelliseksi. Paljon onnellisempi olen nukahtaessani, kun sumennan mielestäni epämiellyttävät ajatuksen ja saatan itseni uneen mielikuvan avulla. Haastan Boltin sadan metrin kisaan täyden katsomon edessä. Lähtölaukaus - annan Boltille vähän etumatkaa - Kiihdytän maalin ja katson, kuinka Bolt jää paikalleen, kuin kilometripylväs ohittaessani hänet. Yleisö hurraa ja nostan käteni pystyyn. Voi kuinka helppoa on voittaminen, kun sen osaa tehdä lapsen mielellä.

Tämä on paholaisen :imp: peli. Tässä pelissä on panoksena elämä. Voitat pelin, jos pysyt selvinpäin koko pelin ajan.

Valkoinen: Smokki
Musta: Mystico

1. d2-d4

d5

Tiedätkö Mystico - tämän paholaisenpelin opin intiaaninoidalta: Tässä pelissä paholainen saa omansa joka tapauksessa - tavalla tai toisella. Voit aloittaa sen aina alusta - niin monta kertaa, kuin kykenet.

1. d2-d4 ; d7-d5
  2. Rg1-f3;

f7 - f6