Mun peliongelma....

(juttu kirjoitettu vähän omalla piste piste piste tyylillä… :slight_smile: )
Haluan voittaa pitkästävedosta… Haluan voittaa monivedosta…
No teen vaikka pitkänvedon esim tappara-ilves-hpk… teen kahden maalin voittoa kun siitä saa enemmän… teen yhden tasapelin joka pelistä… yht äkkiä olen tehnyt 150e pelejä kun vielä monivedot lasketaan siihen… tulee tulokset… yksi pettää niin kuin aina… 0 euroa… huomenna sama mutta futiksesta esim chelsea-manu-liverpool… samaa rituaalia toistan… tänään tulee ainakin tonni… yksi kohde pettää ja taas 0 euroa… kuulen että töissä joku voitti 500e pitkällävedolla… no niin kohta minäkin… teen taas seuraavana päivänä pitkäävetoa ja monivetoa… en pääse millään irti tästä helvetistä… oon kateellinen kun muut voittaa ja minäkin haluan! mutta aina se joku kohde ym pettää ja ei tuu eurookaan… ja aina on KIEHTOVIA,VARMOJA pelikohteita saatavilla… taas PAKKO PELATA kun on varmoja… näillä tulee!!
KARMEA KETUTUS JOS EI OLE PELIT SISÄSSÄ!! PAKKO SAADA PELIT SISÄÄN koska niillä tulee varmasti… ja niinkuin luitte ei tule. PERKELE JOS KAVERIT ON PELANNUT JA VOITTANUT ja jos mulla ei ole pelit sisässä. Kun kerta tiedän että pelit on niitä varmoja voittajia!

Miten mun pitäisi ajatella… tehdä… muuttaa toimintatapoja… apua!

Miten voisin pikkuhiljaa päästä tästä eroon… tai edes järkeistää pelikäyttäytymistä vaikka MAX n.25e päivä

VINKKEJÄ TEIDÄN SELVIYTYMISESTÄ TÄSTÄ YM?

Hei!
Ensinäkin, luovu ajatuksesta että haluat voittaa ja että pelaamalla voit rikastua. Koska niin ei tule ikinä käymään, ei ainakaan peluurin kohdalla. Voit jopa voittaa joskus, mutta usko pois että pelaat aika äkkiä ne voitetut rahaat. Ja pelaatuja rahoja et pelaamalla takaisin saa. Ainoa varma tapaa jäädä voitolle, on olla pelaamatta.

Perkele kun taas tänäänkin…niinkuin eilenkin…yritin rikastua. Aina vaan pitää saada laittaa peli sisään. Tämä on kuin kirous tai joku selittämätön päänsisäinen huumeisiin verrattavissa oleva pakko.
Kun näen että on moniveto se vaan perkele on laitettava peli sisään tai pitkäveto kohteita… pitää vaan pelata ja pelata.
Millä tästä oikein pääsis irti. No selvennykseksi eipä oo kavereita ja sosiaalinen elämä on töissä. En käy harrastuksissa. joskus näkee vanhan ystävän mutta tosi tosi harvoin. kai tää jotain korvikettakin on. ikää on kertynyt jo yli 40v.
Mutta eipä se ikää katso kun tämä sairaus iskee. ihme kyllä ei ole tarvetta ray:n pelejä pelata mutta veikkaukselle menee KAIKKI mitä tulee. saan ruokaa ja vuokran maksettua, mutta kaikki muu raha menee KAIKKI pelaamiseen.
Välillä otan viinaa kun tämä peli homma alkaa painaan mieltä liikaa. Mutta kännissäkin pelaan.
En tiä. Olen voimaton!!! välillä rehellisesti itkettääkin…

JOSPA YRITTÄISIT OLLA RIKASTUMATTA !