(juttu kirjoitettu vähän omalla piste piste piste tyylillä…
)
Haluan voittaa pitkästävedosta… Haluan voittaa monivedosta…
No teen vaikka pitkänvedon esim tappara-ilves-hpk… teen kahden maalin voittoa kun siitä saa enemmän… teen yhden tasapelin joka pelistä… yht äkkiä olen tehnyt 150e pelejä kun vielä monivedot lasketaan siihen… tulee tulokset… yksi pettää niin kuin aina… 0 euroa… huomenna sama mutta futiksesta esim chelsea-manu-liverpool… samaa rituaalia toistan… tänään tulee ainakin tonni… yksi kohde pettää ja taas 0 euroa… kuulen että töissä joku voitti 500e pitkällävedolla… no niin kohta minäkin… teen taas seuraavana päivänä pitkäävetoa ja monivetoa… en pääse millään irti tästä helvetistä… oon kateellinen kun muut voittaa ja minäkin haluan! mutta aina se joku kohde ym pettää ja ei tuu eurookaan… ja aina on KIEHTOVIA,VARMOJA pelikohteita saatavilla… taas PAKKO PELATA kun on varmoja… näillä tulee!!
KARMEA KETUTUS JOS EI OLE PELIT SISÄSSÄ!! PAKKO SAADA PELIT SISÄÄN koska niillä tulee varmasti… ja niinkuin luitte ei tule. PERKELE JOS KAVERIT ON PELANNUT JA VOITTANUT ja jos mulla ei ole pelit sisässä. Kun kerta tiedän että pelit on niitä varmoja voittajia!
Miten mun pitäisi ajatella… tehdä… muuttaa toimintatapoja… apua!
Miten voisin pikkuhiljaa päästä tästä eroon… tai edes järkeistää pelikäyttäytymistä vaikka MAX n.25e päivä
VINKKEJÄ TEIDÄN SELVIYTYMISESTÄ TÄSTÄ YM?