Mrs.qwerty is back ?

Vieläköhän täältä löytyy vuosien takaisia vertaisia, jotka mua muistaisi ?
No vaikka ei olisikaan tuttuja niin täällä ollaan ?

Kohta vuosi pelaamatta ja tää on yleensä ollut mulle se vaaran paikka. Tässä vaiheessa mä kuvittelen yleensä olevani jotenkin kuivilla, vaikka faktahan on se, että tästä sairaudesta ei parane koskaan ja ainoa parannuskeino on se pelaamattomuus. Jos mä voisin pelata “ihan vähän” tai silloin tällöin niin mä en olisi peliongelmainen ?

Syy miksi mä tänne tänään kirjoitin niin haluan luoda jonkinlaista uskoa tulevaan näiden ongelmien kanssa painiville.
Mä olen sössinyt mun raha-asiat niin pahasti, että maksan niitä vielä eläkkeelläkin ?
Mutta mä olen onnellinen. Mä olen vapaa ja mun ei tarvitse pelata. Sitä mä toivon ihan jokaiselle vertaiselle täälläkin ?

Tsemppiä ??

Heips mrs.qwerty, minä kyllä muistan sinut :slight_smile: Siitä on kyllä aikaa, kun sinut on nähty palstalla, joten welcome back :exclamation: Ja tietysti onnittelut pelaamattomuudesta. Mainitsit jo tämän klassisen “Jos mä voisin pelata ihan vähän”…niinpä. Itselläkin pitkän pelaamattomuusjakson jälkeen sorruin. Suurta vahinkoa ei tapahtunutkaan, mutta silti…
Kovasti tsemppiä :slight_smile:

Moikka!

Olihan täällä joku joka mut muistaa ?

Näitä käy, lipsahduksia ja repsahduksia mutta ei pidä jäädä tuleen makaamaan ?

Mä olen nyt varmaan ties kuinka kauan haaveillut tosiaan siitä vertaistukiohjaajan hommasta ja nyt mä pääsen sitä lähiaikoina tekemään ?
Olen niin innoissani ja uskoisin, että tästä on paljon apua omassakin pelaamattomuudessa ?

Kovasti tsemppiä kaikille pelaamattomuuteen ??

Muistakaa, että ette ole yksin ?