Morkkis

Heippa,

Oon 25-vuotias nainen ja oma alkoholin käyttö mietityttää. Oon lähinnä bilekäyttäjä, ja alkoholin käyttöni onkin vähentynyt huomattavasti aikaisemmasta. Nykyisin käyn ehkä ulkona n. 3-5 kertaa puolessa vuodessa. Ongelma onkin se, että usein kun lähden ulos, tuntuu, että en enää osaa hallita juomistani ja menee helpommin överiksi kuin ennen. Varmaan kroppa ei siedä enää alkoholia samaa mallia kuin ennen, ja en vaan ymmärrä lopettaa ajoissa juomista, kun ylitän sen tietyn rajan. Tulen myös melko pienestä määrästä humalaan, mutta oon tottunut juomaan aika paljon. Tästä seurauksena jäätävät morkkikset ja itseinhot ja mietin, että pitäiskö vaan lopettaa koko biletys :open_mouth: Mitenköhän tästä pääsis tasapainoon… ja välillä tälläisinä darramorkkispäivinä mietin, että onkohan mulla joku ongelma, kun aikoinaan, kun tuli juhlittua enemmän, tuli vedettyä tasaisin väliajoin silloinkin överit, mutta joukkoon mahtui myös niitä ns. normikertoja, kun olin harjoitellut enemmän :laughing: Tänä vuonna ei oo muisti pätkinyt kuin kerran (viime viikonloppuna), mutta sekin tuntuu jo maailmanlopulta… :unamused: Mikäköhän siinäkin on, että vieläkään ei oikein tunnista omia rajojaan…Lisäksi nä morkkikset ja darrat, joilla ei tunnu olevan mitään rajoja.

Turhaa näitä bilejuttuja keskellä viikkoa on pohtia. Kirjoita perjantaisin ja lauantaisin klo 21 mitkä on kulloiset fiilikset? :wink: