morfiini

Depolan 100mg. (Morphin Hydrochlor)
Mitä kokemuksia…?

Mikä olis sopiva annos jne. Lähteekö henki :open_mouth:
Käytän bupree päivittäin, mut muuten en mitään. Kauan olis sopiva pitää taukoa bupresta, et tää futaa täysillä?
Päivä?
Tohtori.fin mukaan sama asia kun Dolcontin.
Onko väsäys yhtä helppo?
Kuulemma aika kipeetä tekee, kun pistää…? kirvelee.
Kannattaako siis rännittää? Futaako siis kovempaa, vai ihan suosiolla vaan söis/jois…

Morfiini ei vissiin oraalisesti paljoo potki.

Ja sä tiedät sen kokemuksesta?? Eihän noi kovemmanpuoleiset opiaatit oraalisesti oikein toimi muuten kun placebona :open_mouth: sarkasmimittari
Mielellään vastauksia joltain, joka jostain jotain tietää. Kiitoos.

Niin siis kyllähän morfiini toimii myös oraalisesti, joskin imeytyvyys on paljon heikompaa kuin muilla käyttötavoilla tai aineilla. Näin ollen annoksen on oltava monin kerroin suurempi kuin IV.

Mutta tuohan on depot tabletti, että kannattaa varmaan ihan suosiolla ottaa se suun kautta. Tai vaihtoehtoisesti erotella ihan kemiallisesti se morfiini siitä depotista, ihan ajan kanssa.

Mutta lieköhän kannattavaa, kun kyseessä noinkin vähäinen määrä.

Ja liekö se aineiden, etenkin lääketehtaan SUUN kautta otettavaksi tarkoitettujen aineiden injektointi kovin järkevää touhua noin muutenkaan, ihan vaikka viimeaikaisten lehtiartikkeleidenkin perusteella… :unamused:

Vituttaa tollaset pikkupoikien kommentit asioista joista ei ole mitään hajua/tietoa kuin wikipedian tai jonkun muun mestan kautta.

Vituttaa tollaset isojen poikien vituttamiset.

Mun mielestä tällä foorumilla ei pitäisi sanoa mitään sellaisiin topicceihin joissa kysytään miten toimii tai toimiiko ollenkaan jos ei todellakaan ole mitään hajua siitä mitä siitä tulee ja miten se toimii.

Jotkut kakarat lukee tätä, niinkuin rutosta huomaa, ja sit joku kerskuu täällä miten veti 8mg subun hihaan ja 5 kourallista tennareita ja pullo väkiviinaa.

Sitä sanotaan muiden huomioimiseksi, mutta sua tollaiset asiat ei kosketa koska sun elämä loppuu sun navan ulkopuolelle???

Kaveri sanoi laittaneensa neljään osaan tuon 100mg ja saanut niistä ihan hyvät jubinat… Siis hihaan vedettynä.
Tohtori.fiissä sanottiin että 50mg voi olla jo tappava annos iv…!

[size=150]EDIT: Oxycontin ja Dolcontin on myös debot!![/size]

:laughing:

Joo vituttaa kun kysyy täällä et miten se ja se toimii… Sitten sulle vastaa joku Kati Kainalokarvat ja kaikki et ‘ihan taju sekasin meni!’… Kyllähän sitä yhestä tenoxistakin menee sekasin, jos ei ole koskaan mitään ottanut.
Turhauttavaa kysyä täältä mitään, kun pitää kuitenkin joka kerta erikseen mainita, et päihdehistoriallisilta vastauksia!
:confused: Ärsyttää tommonen tolloilu.

Nooh, kannattaa jättää selkeästi epä-informatiiviset kommentit suosiolla omaan arvoonsa. Plinkissä on kyllä asioista tietäviä pseudonyymejä, joiden vastauksiin voi sitten taas melkovarmasti luottaa…

Pitää osata ruotia ne helmet sen paskan seasta. =)

Itse aiheeseen ei siis ole itselläni mitään kommenttia, kun tietoa ei todellakaan ole. Pitipä vain tuo yllämainittu heittää tähän, pari kertaa jo tehnyt mieli se mainita muutenkin.

Mulla on toiminut ihan hyvin 20 milligrammaa. Tolettomana. Jos mulla ois tuo 100 milligrammaa laittaisin sen neljään osaan.

Joo, noinpa tuo kaverini kauppias sanoi…
Mut mitenkäs sitten vaikuttaa toi bupre tole…?
Taukoohan siinä pitää pitää se about pvä…(?), mut jos about 1-1,5mg vedän bupree päivässä, niin vaikuttaako se jotenkin tohon mopo-toleen? :confused:

Juups, muutamia kertoja olen oksikodonia testannut ja kaveri justiinsa puhui että morfiinista tulee enempi sellanen nuokuttavampi olo, kun tuosta oksikodonista.

Kerran oon morfiinia kokeillut kans ja siitä ne nousut oli aika epämiellyttävät… Päänahkaa poltti ja tuntui siltä kun keuhkot olis ollut tulessa. Hieman iski sellanen paniikinomanen olo, kun ei tiennyt mitä tulevanpitää…
Et tais olla sillon vähän liian iso annos… :confused:

Naura vaan ja soita suutas, jauha paskaa ja tukehdu siihen, noi on ainoot asiat joita osaat tehdä.

Samaa mieltä saimonin kanssa, vituttaa huolella muutamat teinari apinat jotka jauhaa suurimman osan ajasta paskaa ja mututietoo täälä.

En minä nyt tuota ihan sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittanut. Vaan enemmän siinä, että ei ole välttämättä järkeä alkaa tekemään kunnon liuotin erottelu->nesteen haihdutus
0.1g morfiinimäärälle.

Mutta harvemmin kukaan “alan ammattilainen” tuollaisiin erotteluihin jaksaa varmaan edes vaivautua, vaikka olisi 1000mg sitä morfiinia.

Kun pitää saada ne vedot heti äkkiä NYT :exclamation:

Mut se on eri asia sitten, mitä sellainen toiminta tekee putkistolle.
Jos lehtiin on uskominen niin eipä kyl kovin hyvää…

Mut jokaisen oma valinta, oma vika, jos tulee ikäviä komplikaatioita huolettomasta depotien rätkimisestä… :smiling_imp:

Taitaa olla ens lauantai-illan spesiaali… Saunan jälkeen rentoutuminen ja silleen. :wink:
Onpa tässä nyt aikaa sitä suunnitella et mitenpäin sen nauttii.

Painu vittuun apina :laughing:

kestätkö olla ilman buprea edes perjantaihin asti?

Subutex on juuri sen takia vieroituslääke koska se estää miellyttävämpien opioidien toiminnan täysin.

Saatana kun sellasta paskaa markkinoidaan ja vielä kovalla hinnalla. Onneksi en ole kertaakaan rahaa siihen tuhlannut.