More of Wow.

Olen siis ollut massiivisen addiktion alla Wowiin nyt viimeaikoina ja toivoisinkin erilaisia neuvoja pelin lopettamiseen? :unamused:
Olen jo ihan pakkohoitona kokeillu kaiken pelistä vähäänkän muistuttavan myymistä, mutta huomaan kuitenkin että olen kuin pakonomaisesti käynyt ostamassa uuden kopion pelistä. :blush:

Pelihän aiheuttanut minulle orastavan jännetuppitulehduksen joka vaikeuttaa suuresti työtäni it-alalla. Myös kaikki muukin on kärsinyt pelistä, työttöystävä on lähtenyt, en ole moneen kuukauteen käynyt tervehtimässä äitiä tai isää, puhumattakaan muista sukulaisista. Myös opintojeni pohja on romahtanut ja ystäväpiiri on pelkästään Wowissa, sillä kun ulos vaivaudun olen vain äreä ja haisen paskalle. :neutral_face:
Olen myös kokeillut erilaisia “tukiryhmiä” etc, mutta apua ei ole oikeastaan ollut.

Kun tein Päihdelinkin nettiriippuvuus-testin, niin tulokseni oli 80.

Sama ongelma oli mulla ja yhä pelaan wowia. Mä oon ihan mukana nykyhetkessä ja uusi lisärikin on varauksesssa :stuck_out_tongue:
Jos yhä pelaat sitä laita viestiä.

Mulla oli tohon paha riippuvuus pari vuotta sitten kunnes osasin itse vähentää. Pahiten oli 13 tunnin pvp taisteluja. Onneksi allyt voitti hähä. Tuosta sun jutusta minäkin kärsin unenpuutteesta ja elämä kului pelatessa. Nykyään pelaan pari tuntia iltaisin. On se kyllä huvittavaa kun wow syytetään näin kaikesta ja ihanyleisesti moni tietää että wow is no livers game. Olisi kiva tuntea sinunlaisia enemmän. Lähinnä nuoria.

Anteeksi vanhan aiheen nostamisesta.