moraalitonta huumeiden tarjoamista

Eikö enään ole huumeiden käyttäjillä minkäänlaista moraalia?Kohta on meno kuin amerikassa että huumeita
myydään koulujen pihoilla.

toivoisin asiallista keskustelua aiheesta

no ei ihme että sä puolustelet pillerin jakelijoita kun sulla on profiili kuvassaskin pillereitä

valistusta parhaimmillaan, tuskinpa hemmot ottaa enää mitään tuntemattomia pillereitä random tyypeiltä :laughing:

lidl on kyl aika moraaliton myydessään halpaa bisseä, nyt iski nimittäin hirvee bisse himo ja joutuu antaa periks ku muutamal eurolla saa jo mukavan puuha pussin :laughing:

Näin on. Jollei kotona ole tajuttu mitään ohjeistusta puberteettipennuille antaa, niin saapahan sitten kovemman kautta :mrgreen:
Kelloggss:in infantiili vuodatus on kuin jostain Vartiotorni-lehden “maailma on niin paha ilman MINUN esimerkkiäni” -yleisönosatosta (onkohan siellä sellaista…).
Kuolkoon minun puolestani, jos panevat suuhunsa kaiken, mitä joku tarjoaa. Seuraavaksi PASKA on laittomien aineiden luettelossa, kun sitä syövät teinit alkavat omituisesti kuoleskelemaan.

No kaatu sit tämäkin juttu omaan mielettömyyteensä, skidit oli itte vieny lääkkeet porukoiden lääkekaapista eivätkä sitä vain uskaltaneet kertoa :unamused:linkki. Näin näitä urbaanitarinoita syntyy et nistit antaa ekaluokkalaisille pillereitä ja sit lapsia pelotellaan et “narkkarit tulee teille tyrkyttää HUUMEITA”… Jotenki tuo kuulostikin aivan uskomattomalta ku kyseessä on kuitenkin alle 10 vuotiaat muksut… :confused:

Teini oli tosiaan keksitty vale. Toisaalta teinitkin on suureksi osaksi minun kirjani mukaan lapsia, joten en heitäkään lähtisi kiroamaan. Aikuisetkin huumeidenkäyttäjät ovat usein lapsen/ nuoren tasolla, koska ihmisen henkinen kehitys pysähtyy siihen ikään, missä huumeita on alettu vetää. Tai ainakin he ovat tyhmempiä olessaan huumeissa ja pitkälti sen jälkeen (jos koskaan selviävät). Itsekin olen siis muutaman vuoden esimerkiksi viittä vaille maisteri -tyttöystävääni jäljessä henkisesti. :laughing:

Huumeiden tarjoajia suurempi ongelma on yhteiskunta, joka on niin surkean vaativa ja yhtä sorttia suosiva, että osa porukasta ei pysy siinä mukana ja jättäytyy pois. Alkaen keksiä itselleen mitä kummallisempia keinoja välttää turhautuminen. Osalle se on rikollisuus, nettipelit, lapsien liikahankkiminen, dokaaminen, huumeidenkäyttö, bodaaminen, naisten hakkaaminen, rasistinen toiminta, visailu…Jossain syvemmällä se vika on kuin siinä, että nuorissa olisi jokin tuotannollinen vika.

Huolesi on kyllä täysin aiheellinen sinänsä… Useampi ihminen voisi ottaa vastuun muustakin kuin omasta perseestään. Olisi kaikilla mukavampaa. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: