It’s been a long time when i posted here sumthin’…
Mut niin…
Mitä koko plinkki -porukalle kuuluu?
Mulle ihan hyvää, kesää vietellessä, jotain pelii yhen kivan tytönkaa… Korvaushoito sujuu moitteettomasti ( kokoajan ollu puhtaat seulat ja kotilääkkeet pyörinyt mulla… so thumbs up fpr me! (: )
Mut syy miks nyt tulin tänne kirjoittamaan, on että mulle tapahtu eilen elämäni yksi hienoimmista Psykedeeli -kokemuksista koskaan!
Otin “x” nimistä ainetta “x” määrän kello 20.00 aikoihin noin~
Olo oli siitä tuonne yölle kello saakka todella hyvä! Ja vieläkin on todella hyvä, rauhallinen olo. “Puhdistautunut” -olo…
Sain eilen täälläpäin missä itse asun, niin… niin harvinaisen mahdollisuuden/tilaisuuden ostaa tuollainen pussi 2c-e jauhoa Sain sellaisen pussin jossa oli sitä joku 0,3~ grammaa ja vielä on joku 0,2 grammaa…
Kiskasin sitä tuon verran hihaan ( eli siis 0,1 grammaa ja tiedän, että tuollaiset aineet eivät kuulu i.v:sti käytettäväksi. Mutta halusin siitä maksimaaliset nousut ja maksimaaliset visuaalit, koska rakastan visuaaleja ja kunnon psykedeelintuntua ) En ollut uskoa oikeasti mitä ympärilläni olevat visuaalit hämmästelivät minua… “miten voi tulla NOIN olemattomasta määrästä NIIN “sairaat” visuaalit” ( sairaat = tarkoitan sillä niinkun hyvää ja, et tosi paljon visuaaleja )
Otin vielä tuon about 0,1 grammaa kahdessa eri osassa. En nyt jaksa sen enmpää tuosta kertoilla, mutta minusta tuo oli paras 2c -tuote jota olen ottanut, ajatellen: niin pieni määrä, hinta/laatusuhde TODELLA hyvä!, pitkäkestoinen jopa i.v:sti otettuna ( tosin kyl se 2c-i vaan vie kyl voiton, ei sillä maar mitään )
Kaverit jotka tuota on ottanut jauhemuodossa 0,2 grammaa syötynä, niin sanovat että porisee ja pärisee tosi hyvin ja vielä kauemmin, kun tuo mun i.v -touhu… Noh, tottakai! Itekin olisin halunnut syödä, mut olisin halunnut sitten ainakin joku 0,6g tuota… Ja tiedän, että tuo on ihan ehtaa itseään, ei mitään jatkeita!
Mä vaan tykkään ns “overimatkoista”
Mutta ei kai tässä sitten muuta…
Toivottavasti edes yhtä ihmistä kiinnosti lukee ja kirjoittelee jotain takaisin tähän. Vaikka omia 2c-ekokemuksiaan
ystävällisin terveisin kaikille päihdelinkkiläisille ~thisnuty~ :mrgreen: Mister GREENY!" Yippikayeeeah!