Moikka kaikki rakkaat <3 päihdelinkkiläiset!

It’s been a long time when i posted here sumthin’…

Mut niin…
Mitä koko plinkki -porukalle kuuluu? :slight_smile:

Mulle ihan hyvää, kesää vietellessä, jotain pelii yhen kivan tytönkaa… Korvaushoito sujuu moitteettomasti ( kokoajan ollu puhtaat seulat ja kotilääkkeet pyörinyt mulla… so thumbs up fpr me! (: )

Mut syy miks nyt tulin tänne kirjoittamaan, on että mulle tapahtu eilen elämäni yksi hienoimmista Psykedeeli -kokemuksista koskaan!

Otin “x” nimistä ainetta “x” määrän kello 20.00 aikoihin noin~
Olo oli siitä tuonne yölle kello saakka todella hyvä! Ja vieläkin on todella hyvä, rauhallinen olo. “Puhdistautunut” -olo… :stuck_out_tongue:

Sain eilen täälläpäin missä itse asun, niin… niin harvinaisen mahdollisuuden/tilaisuuden ostaa tuollainen pussi 2c-e jauhoa :sunglasses: Sain sellaisen pussin jossa oli sitä joku 0,3~ grammaa ja vielä on joku 0,2 grammaa…
Kiskasin sitä tuon verran hihaan ( eli siis 0,1 grammaa ja tiedän, että tuollaiset aineet eivät kuulu i.v:sti käytettäväksi. Mutta halusin siitä maksimaaliset nousut ja maksimaaliset visuaalit, koska rakastan visuaaleja ja kunnon psykedeelintuntua ) En ollut uskoa oikeasti mitä ympärilläni olevat visuaalit hämmästelivät minua… “miten voi tulla NOIN olemattomasta määrästä NIIN “sairaat” visuaalit” ( sairaat = tarkoitan sillä niinkun hyvää ja, et tosi paljon visuaaleja )

Otin vielä tuon about 0,1 grammaa kahdessa eri osassa. En nyt jaksa sen enmpää tuosta kertoilla, mutta minusta tuo oli paras 2c -tuote jota olen ottanut, ajatellen: niin pieni määrä, hinta/laatusuhde TODELLA hyvä!, pitkäkestoinen jopa i.v:sti otettuna ( tosin kyl se 2c-i vaan vie kyl voiton, ei sillä maar mitään :smiley: )

Kaverit jotka tuota on ottanut jauhemuodossa 0,2 grammaa syötynä, niin sanovat että porisee ja pärisee tosi hyvin ja vielä kauemmin, kun tuo mun i.v -touhu… Noh, tottakai! Itekin olisin halunnut syödä, mut olisin halunnut sitten ainakin joku 0,6g tuota… Ja tiedän, että tuo on ihan ehtaa itseään, ei mitään jatkeita!
Mä vaan tykkään ns “overimatkoista”

Mutta ei kai tässä sitten muuta…
Toivottavasti edes yhtä ihmistä kiinnosti lukee ja kirjoittelee jotain takaisin tähän. Vaikka omia 2c-ekokemuksiaan :slight_smile:

ystävällisin terveisin kaikille päihdelinkkiläisille ~thisnuty~ :stuck_out_tongue: :mrgreen: Mister GREENY!" :smiley: Yippikayeeeah!

Itse kokeillut ainoastaan 2c-b ja 2c-i , ja tuo annoksesi 2c-X tavarassa on IV:nä aika, sanoisinko, iso.

no, -95 2c-b oli ihan ok nappuloita, mutta kun yksi tohelolaispariskunta veti samaan syssyyn dexmiä, niin molemmat olivat monta päivää satavarmoja, että miespuolisella henkilöllä oli vähintään yksi 10 mk kolikko päätynyt keuhkoihin. Laittaisin tähän hymiön, mutta ei kuulu tapoihini.

i = jodi
b = bromi

Mitä tuo e meinaa?

no, eipä ole 5-Meo-DMT:n voittanutta tullut vastaan, kunnon tajunnanvääntäjä ja se euforian maksimaalisuus…

Vaikken ole mihinkään laittomuuksiin koskenut kohta pariin vuoteen alkoi melkein tehdä mieli. (avansana: melkein) Mun kuosittelut on kuositeltu, ikä painaa.

Tere!

Pakko sanoa et mä en todellakaan puhuis et korvaushoito menee täydellisesti jos samassa lauseessa on iv-käyttö ja rakastetaan psykedeelejä.

Mä oon ollu alle 2v korvaushoidos ja kyl mua etois iv-käyttö. 1½v ollu oikea annos ja pudotan sen kolmannekseen alkuperäsestä mikä ei edes ollut suuri. Koulussa jne.

Kyllä mä ite varmasti kerään tänäkin vuonna sieniä, ehkä otankin pari kertaa mut voi olla että tulee morkkikset; mulla ku on tarkoitus lopettaa kuinkin kaikki käyttö korvaushoidon aikana… Elämästä voi löytää yhtä hyviä fiiliksiä ku mitä saa psykedeeleistä ja ne on hiukan todellisempia. Lisäks oppii entistä enemmän asioita joita tahtoo raittiina tehdä. Ehkä mäkin olen liian vanha jo… Sitäpaitsi olen päättän että en kokeile uusia aineita, vanhoissa on aivan tarpeeks pitkä lista, liian suuret haitat hyötyihin verrattuna mulla joten jätän kokonaan nekin väliin mitkä aiheuttaa enemmän haittaa ku hyötyä. Psykedeeli sanana on kyl helvetin siisti ollu aina… :unamused:

^En mäkään puhuis hyvin menevästä korvaushoidosta, jos jotain sieniä suunnittelet hankkivasi! Ethän säkään oo elämäntapojasi kokonaan muuttanut, kun on ollut retkahduksii ja mun muistaakseni noita sieniä oot viime vuonnakin harrastanut.

Nutikalla kuitenkin oli aika kivinen korvaushoidon aloitus ja siihen nähden nykyinen tilanne kuulostaa tosi hyvältä! On myös muistettava se, et ihmisillä voi olla eri tavoitteita korvaushoidon suhteen! Ei malibu sun tavoite ja tapa oo ainoa oikea! Varsinkin kun et säkään aivan 100% koko ajan kh-sääntöjä noudata…

edit, Tsemppii miljoonasti Nutikka! Toivottavasti jatkuu hoito hyvin ja saat loputkin palat paikoillee!

Voi vittu sä oot pelle maxmix!! Meillä saa THC esim näkyä ja rännätäkin et joo, HIENOA! Mä arvaan kyl kuka sä oot! Et vain tunnusta omaa lääkeongelmaas ni tulet tänne vittuilemaan asiasta, eipä sul montaa nimimerkkiä olekaan… Vedä niitä nappeja naamaan, vedä!! Ota vähä viinaa päälle, niin se elämä menee :laughing:

Aika samoil linjoil Malibun kanssa tosta korvaushoidosta. Eikö korvaushoidon tarkoitus ole palauttaa ihmisiä normaaliin elämään, mihin ei IV ja laittomat ainekset kuulu…

Pari kertaa olen 2C-e:tä kokeillut, toka kerta oli kohtalaisen yhdentekevä mutta se eka oli melko mullistava. On kyllä visuaalisin huume jota olen kokeillut, kuinkahan kauan tuijotin sellaista neljästä eri oranssinsävyistä muodostuvaa neliöspiraalimuodostelmaa… Ja myöhemmin sitten sellaista mustaa pintaa vasten olevaa violetinvihreätä labyrinttikuviota.

Mitä tuohon yleiseen kannanottoon korvaushoidon aikaisesta iv-käytöstä tulee, niin vaikka iv-käyttö ei järkevää olekaan missään yhteydessä niin on kovin eri asia tykittää hitaita tai nopeita säännöllisesti kuin psykedeelejä satunnaisesti. Eli en menisi tuomitsemaan toisen psykedeeliseikkailuita jos kuitenkin on pysynyt muu ja oleellisesti haitallisempi käyttö kurissa.

Äh, melkein unohdin, olenhan DMT:akin kokeillut, pieni annoskin oli huikean näyttävä, mutta se kesti vain pari minuuttia.

Moi vaan!

Tulin kurkkaamaan tänne Saunankin puolelle (Valtista). Ei ollut tarkoitus kirjoittaa mitään, mutta kiinnostuin tuosta korvaushoidosta.

Onko korvaushoidon tarkoitus johtaa päihteettömyyteen? Vai esimerkiksi jostain erityisen haitallisesta aineesta eroon, muita päihteitä silti jatkaen? Mitä korvaushoidon lääkitykseen kuuluu, eri huumeille eri lääkkeet, vai? Onko fiilis näistä lääkkeistä siis samanlainen, kuin päihteestä? Vai viekö lääke vain vieroitusoireet pois?

Saako korvaushoidon yhteydessä yleensä esim. keskusteluapua tms.? Onko kyse siis jostain “kunnollisesta” hoidosta ja “parantamisesta”, vai ongelman (joksi hoitoonkin hakeutuva lienee käyttönsä lukee?) lieventämisestä ja/tai ehkä jopa siirtämisestä? Tai ehkä jostain muusta?

Olisi kiva kuulla vastauksia suoraan näissä hoidoissa olevilta tai olleilta. Toivottavasti en kysymysteni kanssa kuulosta ylimieliseltä, monesti ymmärtämättömät voivat sellaiselta vaikuttaa, kun eivät tiedä tarpeeksi :slight_smile:

Googleta korvaushoito niin löydät. Se on opiaattivieroitushoito bupremorfiinin avulla ja samalla on keskustelut silloin kun itse haluaa. Minun kohdallani kun joskus hain katukaupasta opiaatteja, niin se tuli kalliiksi ja sen takia menin katkolle ja kun pääsin pois jatkoin ja kävin toisen kerran katkolla ja jatkoin taas, sitte menin vaan a-klinikalle ja pyysin korvaushoitoon, niin nyt saan jokapäivä 24mg subutexia sieltä että pystyn toimimaan ja ja rahat ei mene kadulle. Anteeksi, se on nykyään suboxone ei subutexhoito, mutta sama vaikuttava aine eli bupremorfiini. Ja yksityiseltä on teemurespa ja pamit käytössä. Teemuja harvoin, esim. nyt koska säästän muutamat suboxone tabut että voin vaihtaa ne subutexiin, koska suboxonessa on naloksonia mikä ei ole i.v käytössä hyvä juttu. :arrow_right:

^Joo, paitsi että se on bupreNorfiini. Ja opioidikorvaushoitolääkkeenä on käytössä myös metadoni.
Ja sulla mietiskeliä tuo korvaushoito vaikuttaa olevan pelkkää pelleilyä, sillä korvaushoitolaisen kuuluu saada kaikki (pkv-)lääkkeet hoitavalta klinikalta, eikä muut opiaattilääkkeet kuulu kuvioon; eikä etenkään hihattelu tai lääkkeiden myynti/vaihtelu.

Korvaushoidon tavoitteena on joko täysin päihteetön/lääkkeetön elämä tai sitten oheiskäytön (eli muiden douppien)lopettaminen ja hoitolaisen elämänlaadun parantaminen (ja tietty rikollisen elämän lopettaminen). Korvaushoito voi olla haittoja vähentävää tai sitten tähdätä alusta alkaen kh-lääkkeen hallittuun lopettamiseen, kuten itselläni oli. Haittoja vähentävä hoito voi sallia bentsolääkityksen sekä pilven polttelun ja dokailun, mutta kuntouttavassa hoidossa (eli lopetukseen tähtäävässä) ei noita yleensä sallita (vaihtelee paikkakunnittain paljonkin!).

Korvaushoitolääkkeen on tarkoitus pitää ihminen terveenä eli ilman vieroitusoireita kuitenkaan päihdyttämättä, jotta ihminen voi alkaa hoitamaan elämäänsä ja itseään kuntoon. Psykososiaalinen kuntoutus eli omahoitajakeskustelut ja mahdollisesti ryhmämuotoiset jutut kuuluvat korvaushoitoon, sillä harvaahan pelkkä lääke simsalabim-parantaa.

Itse olin tosiaan 2,5 vuotta metadonikorvaushoidossa, josta olen nyt päässyt kokonaan eroon. Alusta asti tavoitteena oli 2-3 vuoden hoito, ja hyvin toteutuikin suunnitelmien mukaan. Mulla oli oh-keskusteluja välillä jopa viikottain, välillä harvemmin; lisäksi meillä oli toiminnallinen ryhmä n.kerran vkossa välillä. Ennen kh:n alkua laskin bentsot pois, joten metadonin lisäksi lääkityksenä oli vain masennuslääke, kipukynnyksen nostolääke ja alussa ketiapiini+Atarax nukahtamiseen. Hoidon aikana seuloja otellaan vaihtelevasti (jossain kerran vkossa about, jossain 0.5v välein), ja oheiskäytöstä seuraa rangaistuksia. Itselläni retkahduksia ei tapahtunut oikeastaan, lukuunottamatta yhtä (ylimääräistä) bentsoa; mutta kun kerroin tästä heti itse klinikalla, ei sanktioita tullut ollenkaan. Hoidosta kuitenkin voi lentää pois, mikäli sääntöjä ei noudata tahi hoidosta ei ole mitään hyötyä.
Ylipäätänsä käytännöt vaihtelevat erittäin paljon klinikkakohtaisesti, mutta tuossa suuntaa-antavaa tietoa minun kokemuksistani. Kysy ihmeessä lisää jos askarruttaa.

Nutikalle ja muille khlaisille tsemppiä, ja voimia pysyä rehellisenä ja kuivilla!!