Moi kaikki vanhat ja uudet saunojat.

Tää vuosi on lähtenyt käyntiin ihan mukavasti. Viime vuosi oli kanssa hyvä. Kävin duunissa ja reissasin. Köpikseen ja Christianiaan miellyin uudestaan ja istedgadenin (westerbro) piikitystiloja/poltteluhuonetta tuli käytyä vain toisessa,joten pitää mennä pidemmäksi aikaa ja asuntoauton kanssa,kun jopa Airbnb kautta kämpät suht kalliita. Jos ei saa tarpeeksi porukkaa kasaan ,miten esim viimex meitä oli 5 kundia ja uusi talo 3 kerrosta ja kattoterassi hallin vieressä,jossa lätkän mm pelattiin samaan aikaan. Silloin kisojen aikaan kämppä oli 30yö /hlö ,joten ei paha . Hostellit missä 6 hlö.ä samassa huoneessa voit unohtaa,jos et nuku omaisuuden päällä /makuupussissa rinkka ja puukot käsissä. Nistejä niin paljon,että kaikki syyhkitään,mitä huoneeseen jätät.
Toissa vuonna sairastuin ekaa kertaa elämässäni kunnolla ja viikon olin letkuissa. Luojan kiitos henki säilyi ja paranin. Sain staffarin nielun viereen… Tod.näk. vuorokauden sisällä valmiiksi kyhätyistä oksikontit vedoista. Tai olin saanut sen jo aiemmin piristä,mutta en huomannut mitään.

Oli pakko laittaa uusi ketju ,että ihmiset kertoisivat kuulumisia ja nyt kun pitkästä aikaa täällä kävin ,niin pomppasi silmille maininta Lucreciasta. Mitä hänelle on tapahtunut ja onko elossa enää?
Winston ja Mick 1970 täällä ainakin ahkerasti kirjoittaa ja nnaana. Miten näätä ja muut vakkari heebot.
Nyt kuukauden päästä tarkoitus lähteä käymään parilla äkkilähdöllä ja sitten vähän pidempään reissata suven jälkeen. Olen kelannut käydä hakemassa Saksasta ,jonkun asuntoauton ,jolla kiva kiertää Eurooppaa,joku 90 Fiat kelpaa kunhan toimii,niin ei väliä millainen paska se on kun sisustus menee uusiksi kuitenkin ja Johan Räty sanoi aikoinaan,että Saksa on paska maa ,joten en odota alle 5k Suomessa 50k maksavaa peliä löytyvän.
Mutta joo 40 tulee täyteen loppu keväällä ja niitä täytyy juhlia koko loppuvuosi ,kun jäänyt monet synttärit viettämättä. Tarkoitus olisi lopettaa teksin käyttö kokonaan ja piriä tullut myös vedettyyy aivan liikaa joulukuusta lähtien.
Kaikkea hyvää teille ja kertokaa kuulumisianne. TV. Bulimikko/koomikko nickillä täällä alunperin kirjoitellut n.3 vuotta sitten. Muista ainakaan vuoteen täällä käyneenikään. Ja tämän Nickin loin about -15 . Ollut niin paljon muutoksia elämässä,että ei ole jäänyt aikaa naputella tänne. Pääosin hyviä ja elämä kohdellut hyvin , sairaalassa oloa lukuunottamatta,kun silloin oli hengen lähtö jo lähellä,mutta nykyään osaan olla kiitollinen, että se pöpö ei päässyt sydämeen tai keuhkoihin. Tämän jälkeen alkanut duunit ja muutin 13 v jälkeen yksin ,mikä tehnyt hyvää ja tapaillut ihanaa mimmiä ,mutta vielä toistaiseksi kaveri pohjalta. Kyllä siitä mun tuleva ex-vaimo vielä tulee tai Malmin holleilta yhdestä ihanasta baarityöntekijästä ,joka kyllä hieman liian nuori (22) ,mut ikä on vaan numeroita ja multakin on vuoden sisällä pari kertaa paperit kysytty,joten en todellakaan näytä frendienkään silmissä 40 vuotiaalla. Tosin vielä olen hetken kolmekybänen ja taidan alkaa puhumaan yleisesti baareissa,kun ikää kysytään ,et täytin just 30.
Lailliset ongelmat eivät ole piinanneet ja olen saanut tehtyä rehtiä rahaa ,jotta voin lomailla. Duuni kyl pitää mielen virkeänä ja muutenkin ei oo tullut dokattua,kun tehnyt keväät ja syksyt 60h viikkoa. Nyt en ole menossa,koska hoidan talouteni paljon iisimmin rehdillä kaupalla.
Peace ja huomenta. Tää jäbä lähtee nukkuun hetkeksi ja katseleen ihanaisia muikkeleita muutaman tunniks.

^ Moi Mikko! Kiva “kuulla” susta pitkästä aikaa :smiley: . Olit/olet yksi lemppariplinkkiläisistäni, etkä vähiten verbaalisesti lahjakkaan ulosantisi vuoksi :slight_smile: .

Täällähän mä aktiivisesti päivystän ja kuulumisiani voi lueskella tarkemmin näistä lukuisista ketjuista, joissa olen ihan viimeaikoinakin avautunut, jos jaksaa kahlata niitä läpi. Noin yleisesti ottaen menee varsin hyvin ja jos nyt jotakin palstan aihepiiriin kuuluvaa tärkeämpää mainittavaa tässä on, niin olen ollut täysin irti Subusta ja muistakin oppareista kohta 3 vuotta, vaikken mä muuten streitiksi olekaan ryhtynyt.

Nyt en jorise enempiä, koska pitää rientää käynnistämään se pesukone.

Helou! :smiley: Joo, täällä ollaan, edelleen. :mrgreen: Kiva kuulla sinustakin taas pitkästä aikaa.

Mitäs tänne, olen lataamossa nyt, koska sairastuin taas psykoottiseen masennusjaksoon. Nyttemmin niistä on tupannut aina tulemaan psykoottisia ja mietitäänkin, onko ehkä diagnoosi sittenkin skitsoaffektiivinen häiriö.

Muutoin minäkin olin matkoilla toisessa kotimaassani tuossa joulu-tammikuun vaihteen.

Lisäksi olen nyt loppuvuoden tapellut pahemman migreenin kanssa ja ollut tiputuksessa sen vuoksi. Mutta katsotaan jos Topimax estolääkkeenä auttais, tai jos sen ylipäänsä voi Deprakinen rinnalle määrätä. Tosin pitäisihän Deprakinenkin jo mun annoksilla (1000 mg) estää migreeniä, mutta eipä näy.

Ai niin, kun vanhoista vakkareista kyselit, Mikko: Lucrezia/Chas lopetti tänne kirjoittamisen kokonaan jo ajat sitten. Tarkkaa syytä en tiedä, mutta arvelen, ettei häntä enää kiinnostanut, koska foorumin ilmapiiri oli tuolloin jokseenkin riitaisa ja provokatiivinen. Tai voihan sitä vain yksinkertaisesti kyllästyä ja siirtyä elämässä eteenpäin. Tietenkään en voi tietää, onko joku tällä hetkellä elossa vai ei, mutta ei hän siis sen vuoksi kirjoittamista lopettanut, että olisi kuollut. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin tai ainakin paremmin, kuin silloin, kun täällä oli aktiivinen. Jotkut muut foorumilaiset saattavat tietää jotakin “siviilikuulumisistaan”, mutta eipä kai niiden juoruaminen tänne kuulu, jos ei Lucrezia itse sitä tahdo.

Mick oli täällä hyvin aktiivinen taas viime vuonna ja vielä tämän vuoden alussakin, mutta nyt näemmä jäänyt taas Plinkki-tauolle, joita aina säännöllisesti pitää ennalta määräämättömän ajan. Takaisin tuo taas jossakin vaiheessa tullee. Ainakin toivon niin :slight_smile: .

Näätä viuhahtelee täällä edelleen, välillä vähemmän aktiivisesti ja välillä enemmän, mutta on nykyään nickiltään Takapöydän vävyehdokas, eli kavereiden kesken Vävy.

Se muiden asioista juoruamisesta.

Tokihan minäkin Mikon muistan. Hyvä kuulla, että mies on täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Edelleen täällä tulee välillä käytyä. Kovin vaan on kuiviin keskustelu käynyt. Eikä tällä hetkellä Saunan aihepiiri oikein kosketakaan, elän varmasti seesteisintä aikaa koko aikuisiälläni. Ainakin toistaiseksi työnarkomani ja pakonomainen amfetamiinin kiskominen sekä vieraiden naisten kanssa sekoilu on historiaa.

Morjensta Mikko ja toki kaikki muutkin.!
Mukava kuulla sinustakin piiitkästä aikaa… :wink:
Näin se vaan aika kuluu nopeammin ku oikein osaa ymmärtääkään… :unamused:
Mut joo, täällä edelleen aina sillon tällöin käyn lukee ja morjestaa näitä muita vanhoja “jääriä” jotka tääl jaksaa kirjoitella. Ja pitää tätä saunaa hengissä.!!
Aikas hiljaiseksi on muuttunu tää(kin) paikka, jos muistellaan vaik millaista oli esim. 6-7 vuotta sit…

Mut niinku sanoin, niin mukava kuulla sinustakin ja kaikkea hyvää tulevaan.!
Ja käyhän vähän tiheämmin meitä tääl morjenstelee, jos vaan jaksat ja kiinnostaa.! :slight_smile:

Juu morjeksia ja morjes vaan Mikko ! ja Vävy ja Naana ja Zeussi ja Winstoni ja keväitä kaikille !

Eli “kavereiden kesken Vävy”. Sama jannu on erittäin oikeistolainen joka jopa ehdotti kuritushuonetta ja raippa rangaistusta kaikille huumeidenkäytäjille kuten sinä olet. Yhtäkkiä olet samaa pataa hänen kanssa vaikka hän on toistuvasti sanonut että sinä olet ryssinyt elämäsi. Outoa.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Se on vielä tuoreessa muistissa kun haukuit Zeuksen maanraakon “ennen oli kaikki paremmin” ketjussa. Sen jälkeen yritit pelastaa nahkasi muutamalla katuvalla sanalla. Mielestäni kunnon mies seisoo aina sanojensa takana.

“Tarkkaa syytä en tiedä, mutta arvelen, ettei häntä enää kiinnostanut, koska foorumin ilmapiiri oli tuolloin jokseenkin riitaisa ja provokatiivinen”.

Plinkissä on huomattavasti parempi ja ystävällisempi meininki nykyään IMO. Miten sait nukkuttua viime yönä jos saa kysyä? Anyway, hyvää kevättä sinulle Winski. Olet aina ollut minun sankarini, kuten myös Tramal-Nnaana.

Jep, jep…

Kohta VP huutaa että “älä laita sanoja mun suuhun senkin likainen kommari”.