MITEN te muut maailman ihmiset kykenette??

^ Kyl ! me elettiin 70-luvulla noi sun 2010-luvulla esittämät jutut ! :laughing:

Tässä tämän köyhän pojan, perunamaan pertun eli pärinäpertun viimeisin yläasteikäinen julistus.

hei, onks KLIFFAA mätii himas? eixje…?;o)
“Lukematon” viestiKirjoittaja exalkoholisti » 26 Touko 2018 16:10

==> Re: hei, onks KLIFFAA mätii himas? eixje…?;o)

Tehdäänkin tästä perunamaan kellarinpojan eli pärisevän mopopojan oma nurkkaus ! Just mahtuu mopoautolla.

1970 on vaan karheana, koska friidunsa mitat eivät ole 171/55 C75 daisareilla :laughing:

Exalkoholisti kevyesti viihdyttävin plinkki-persoona. Tätä lisää, ja mielellään myös Saunassa

^ Juu ei ollu, oli vain 157/alle 50 kg, b-kippo ja 30 v ! mut eihän menneitä ja sulaneita lumia lasketa

^Niitä koulun pihalla leikkiviä tyttöjä ei sitten lasketa

^ Siis se koskee enempi sinua, jos olet 15 vuotta nuoremman kanssa,

ei minua.

:laughing:

Ei hän ainakaan tietääkseni leiki koulun pihalla. Näin epäilen asioiden olevan, täysin varma en tietenkään voi olla.

Miten on, oletko päässyt viime aikoina silittelemään penkkihilleriä?

^ Kellä on nykyään metsänpeittoinen hilleri ? Ehkäpä sun suuresti arvostaman ja isolla kädellä
fanittaman perunapertun kuolaamilla suonikohjutädeillä densopalsussa.

Näen tulevaisuuteen.

Siellä tämä älyllinen ja todella kehittävä ala-astekeskustelu menee aivan kaikilla mahdollisilla vastaustavoilla ja
erilaisia kanavien reittiä meneviä suoria ja epäsuoria väyliä pitkin ennen nukkumaanmenoa eli
hyvin nopeasti siihen, että:

pics and videos or it didn´t happen :laughing:

Siispä avaa ketju, niin laitetaan matskua matkaan,
mutta toki vävy näyttää panomiehenä ensin eteen, hä

:sunglasses:

^Sinun ikäisilläsi akoilla on. Varmaan vanhemmillakin, mutta en omaa ensikäden kokemusta. Exalkoholisti lienee myös suonikohjujen bongaus iässä ihan jo käyttämästään liki esihistoriallisesta slangista päätellen.

Plinkistä nyt ei kannata mitään älyllistä hakea tai odottaa, yleiseen tasoon nähden kovaa tykitystähän tämä on.

Minään panomiehenä en ole tainnut koskaan esiintyä, isojen poikien juttuja joskus salaa kuunnellut

Olen nykyään onnellinen kun yksin asustaa. Ei tartte pilluakaan jos ei kohdalle osu. Kukaan ei määräile minua ja duunissakin on kiva käydä… Olen oppinut elämään täysillä ja viihdekäyttöäkin on tullut harrastettua 20 vuotta ilman riippuvuuksia. Duuni on tärkeä jotta rutiinit pysyvät kunnossa. Kavereita on ja kaikki muutenkin ok… blaadattua tulee aika usein joka onkin mielestäni mukavaa hommaa. Näin täällä pidetään positiivista ilmapiiriä yllä.