MITEN te muut maailman ihmiset kykenette??

Olemaan niin kyvykkäitä ja onnistumaan asioissa??? :open_mouth: :open_mouth: en voi kun hiljaa kadehtien katsella ihmisiä joka ouolella jotka ONNISTUU!! olen itse UNIVERSUMIN_SURKEIN_LUUSERI joka ei onnistu ikinä missään :cry: :cry: MITEN te saatte seuraa??? kumppaneita??? miten vatsanne ovat niin IHAILTAVAN LITTEITÄ??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

^ Ajattelit sitten kysyä asiaa foorumilta, jossa suurin osa porukasta on sekakäyttäviä lääke-/huume-/alkoholiriippuvaisia MT-tapauksia, joiden suosikkiketju on Vittumaista tänään :laughing: . Kiitoksia aamun nauruista :laughing: :laughing: .

Vakavasti puhuen; parisuhteen ja/tai ystävien saaminen ei ole kiinni rumuudesta, köyhyydestä, päihdeongelmasta, sairaudesta, työttömyydestä tmv. “luuseriudesta”. Katselkaapa ympärillenne, kun tuolla turuilla ja toreilla kuljette, niin kummasti kaikenlaisilla rumilla, vammaisilla, juopponisteillä ja tyylitajuttomilla junteilla näyttää niitä siippoja olevan, eikä mulla ainakaan ole mitään syytä epäillä, etteikö siihen joukkoon voisi mahtua kosolti oikein onnellisia ja toimiviakin parisuhteita. Jos vain kauniit, rikkaat, elämässään kaikilla aloilla menestyneet ja muutenkin täydelliset onnistuisivat pariutumaan, niin tämä pallomme ei todellakaan kärsisi tällaisesta väestöräjähdyksestä :mrgreen: . Sen sijaan kaikenlainen uhriutuminen ja alituinen itsensä sääliminen on IMO ehkä maailman suurin turn-off :angry: :wink: . En usko, että olen tyystin yksin tämän mielipiteeni kanssa.

^/^^
Otsikko kutsui.

Eikä saa varastaa mun titteliä maailman surkeimpana luuserina :imp: .

:laughing: :laughing: :laughing:

Se on vissi ja varma jumalantosi, että ei ole onni, tyytyväisyys varattu vain t ä y d e l l i s i l l e ihmisille.
Tai sitten onnea, tyytyväisyttä ei ole, kerta ei ole niitä täydellisiäkään ihmisiä :confused: .

Mul tuli otsikosta mieleen, että miten te (?) muut maailman ihmiset kykenette elämään itsenne kanssa, itsenänne :confused: ?

Mää tässä totuttelen itseeni ja kaikemmoisiin tunteisiin, bentsoitta…
Ei kai tunteisiin noin yleensä ainakaan kuole… :unamused: .

^^Se nyt kyllä vaan on tilastollinen fakta, että merkittävä osa erityisesti miehistä ajautuu pariutumismarkkinoiden ulkopuolelle juurikin syistä, joita listasit. Tämähän on ihan yleisesti tunnustettu ongelma. Populaatiossa on ensinäkin enemmän naisia, ja naiset yleensä pariutuvat ylöspäin hierarkiassa. Tämä tietysti johtaa siihen, että alimman tason miehet eivät saa muodostettua vakaita parisuhteita, perheestä puhumattakaan, joka taas kiihdyttää syrjäytymiskierrettä

LAIHUUS&PITUUS on numero UNO, todennäköisesti naisen haarat lotkahtaa Sprigaattiin asti auki, kun olet.

1.LAIHA
2.PITKÄ
3.MAISTERIN TUTKINTO

^ :laughing:

Pituutta lisää heti !
Tai ainakin isommat tuopit !!

Ja painoa voi ehkä keventää sen kasvuprosessin aikana, mutta

yliopisto ei ehkä ole kaikkeen ja kaikille se ratkaisu :laughing:

^^^ Tilastollinen fakta kaiketi, mutta voisiko siihen mitenkään vaikuttaa se asenne, jota olen pistänyt merkille näillä yhyy, en saa naista -miehillä: Kerran kun tulee pakit, niin lyödään hanskat tiskiin, painutaan kotiin itkemään, kuinka lihava, ruma ja köyhä olen, eikä uskalleta enää yrittääkään mitään. Ei kai tuolla meiningillä mistään mitään tulekaan. Kyllä niillekin miehille(ja miksei toki naisillekin), jotka tuntuvat kovasti menestyvän parisuhdemarkkinoilla ja muutoinkin elämässä niitä pakkeja satelee ja muitakin kömmähdyksiä ja epäonnistumisia sattuu(Aika harva lopulta on sellainen, jolla kaikki menee aina täysillä putkeen), mutta eivät anna moisten lannistaa, vaan uutta matoa koukkuun sitten vain. Toisekseen näillä ns. luuserimiehillä saattaa olla myös vähän sitä vikaa, että tavoitellaan kuuta taivaalta. Vakka kantensa valitsee ja sitä rataa. Kuten sanoin, kaikenkarvaisilla tallaajilla tuolla niitä siippoja näyttäisi olevan. Sitä en arvaa sanoa, ovatko kaikenlaisten syrjäytyneiden parisuhteet sillä tavoin vakaita, että siinä olisi kovin realistista lähteä perustamaan perheitä omakotitalolla, farmariautolla ja kultaisellanoutajalla, mutta ei kai Kale sitä kysynytkään, vaan ihan vain seuraa :confused: .

^Varmasti vaikuttaa tuollainen asenne. Epäilemättä se lannistaa, jos tuolla rintamalla tulee takkiin järjestelmällisesti joka kerta nuoresta lähtien. En kuitenkaan usko miehissä ja naisissa olevan merkittävää eroa tässä asiassa, että miehillä olisi jotenkin huonompi asenne yleisesti. Naisia ei kuule koskaan valittamassa kuinka eivät saa miestä, vaan he valittavat kuinka eivät saa hyvää miestä. “Hyvä” tarkoittaa käytännössä hyvin toimeentulevaa. Väitän, että +30v köyhä, sosiaalisesti lahjaton ja ei klassisen komea mies on hyvin heikoilla pariutumismarkkinoilla, oli asenne millainen hyvänsä. Toki jotain irtopillua voi saada jos ei aivan mykkä ole, mutta useimmat tuossa iässä haluavat jotain muuta. Yhteiskunnan asettamat vaatimukset luovat ahdistusta ja paineita myös miehille.

Mä luulen, että vähintään joka toisesta tyypistä tuntuu just tuolta ainakin silloin tällöin. Ainahan sitä muitten ihmisten elämiä tuijotellessa ajattelee, että ei perkele miten se noillakin asiat sujuu kuin tanssi, miten ne osaa ja pärjää ja niiden päälle mannaa ja muita herkuja vaan taivaalta satelee, ja ite oon tällanen turha tapaus hakkaamassa päätä seinään eikä mikään ota onnistuakseen. Perspektiiviharhahan se on, ulospäin asiat näyttää monesti toiselta kuin miltä ne sitä elämää elävän nahoissa tuntuu.

Seurasta ja kumppaneista, saman oon pannu merkille kun Winston, että kaikenlaiset seinästä revästyt pöljä-petterit ne tuolla näyttää panevan sujuvasti pitkin kyliä ja ties mitä daamia on käsikynkässä, että eiköhän sitä seuraa etsivälle sitten löydy. Itsesäälissä rypevää tyyppiä kukaan taas ei halua, joten jos sellainen tapaus on kyseessä niin syy seurattomuuteen löytyy ihan sieltä peilistä.

Tiedän joitain tapauksia, joissa mies on seinästä revitty ja daami erittäin laadukas. Jokainen miehistä on hyvin varakas. Ei tuo yhtälö muuten tapahdu, luulette vain

^ Niin, tai ollaan oltu yhdessä teini-iästä, rakastuttu opiskeluaikana, löydetty kumppani kesäduunista, tultu uskoon tms. Eiköhän niitä pariutumissyitä ja -tilanteita ole melkosen monenlaisia variaatioita 7 miljardin ihmisen maailmassa. Raha ja ulkonäkö ovat varmasti keskeisiä, en sitä kiistä, mutteivat ainoita. Suuressa osassa maailmaahan esim. suku ja muu tausta vaikuttavat määräävän paljon. Kyllä vakka kantensa yleensä löytää kunhan ei jää yksinäiseen petiinsä suremaan. Tokikaan ei aina, mutta siinä asiassa niihin muihin ihmisiin on vaikea vaikuttaa, omaan suhtautumiseensa sentään vähäsen voi.

Kyllä raha on keskeisin syy, ulkonäkö tulee vasta toisena. Lähes aina parisuhteet ovat myös jonkinlaisia hyötymissuhteita. Nimenomaan kun katsot 7 miljardin ihmisen maailmaa, näet tämän. Romanttinen rakkaus on länsimaisten vellihousujen pelleilyä.

Tuota, mitäpä jos tekisikin sitten jotain saadakseen vaikka, edes sen litteän vatsan:confused: ?
Jos pystyy liikkumaan, se ei ainakaan ole vaikeaa… :unamused: .
Meinaan, että ei kai ole totta, että kaikki “muut” ovat saaneet sen, mitä heillä on, helpolla, itsestään???
Monia asioita saadaan syntymässä ja tasan ei käy onnen lahjat, mutta sillä mennään, mitä on saatu
-tai mitä on jäljellä. :unamused: .

YHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! ja te olette noin viisaitakin vielä ;o(;o(

^ Näin on näreet. Mitäs avuja me sulle keksittäs jossei oo älyä, pyykkilautamahaa tai rahaa, ootko salaa kova paneen? Jos sekään ei luonnistu, niin sitten taidat tosiaan olla menetetty tapaus.

^^ No mutta, Kale, ethän sä ole edes 40- 50-luvulla syntynyt helluntailais-jehovalais-lestadiolainen ukko. Asiasi voisivat olla siis paljon huonomminkin :smiley: . Mulle ei tosin ole käynyt ihan selväksi, tunnetko mahdollisesti jonkinlaista kateutta tätä em. ihmisryhmää kohtaan. Sen verran usein ja suurella tunteenpalolla jaksat heidät mainita.

No niin, Kale, nythän sä löysit hukassa olleen itsetuntosi ja kyllä kovalle gangsta rap -narkkarille naisia riittää ja elämä hymyilee. Rahaakin ilmeisesti jostain siunaantui, kun on varaa avo-Bemariin, kultakäätyihin ja merkkivaatteisiin :laughing: . Minähän sanoin, että asenteesta se vain on kiinni :wink: .

Jos jotakuta nyt hirveästi kiinnostaa, niin Lopettamosta löytyy Kalen uusin avautuminen ikivanhasta lempiaiheestaan.

Ja meitähän kiinnostaa :sunglasses:
viewtopic.php?f=42&t=39232

Siitä Kalelle vielä asianmukainen suomi-narkkari-gangsta rap-anthem bemmissa kuunneltavaksi

youtu.be/ye51VzD5HkU

… Joo, sama levytysdiili voimassa jo kohta kymmenen vuotta.

=> Niin että onhan tätä ollut ennenkin ja nauroin kovastikin tälle ketjulle tuolloin → vajaa 8 VUOTTA sitten !

[i][size=150]Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 18:48[/size]

Olen suuri painajaisenne!!! buahhaahhaha!!! eixje…?;o) tänään otan Mickey´s Big Mouth Olutta ja kuuntelen Neekerirappii…;o) eixje…?;o)…te kärvistelette ja ylistätte AA.ta täällä kuorossa… pultsarikerhoo…buahahhahaa…;o) mulla on makee Donna kainalos ja vedän sitä viikseen illal…;o) käyks kateeks…;o) eixje…? MJun friidun mitat on 171cm 55kg ja C75 daisarit…;o) maistus varman vanhalle pulsullekikin mutta etpäs saa pokattuu sellast…eixje?;o) AA.S on vaan vanhoja suonikohjuharppui ;o) buahahhahaha…;o)

viewtopic.php?f=42&t=24706&hilit=clubbausta#p622632

ViestiKirjoittaja kuivahikka » 10 Elo 2010 19:07

KotkalanHammasLärvänen? Edelleen hengissä?

Mikäli kyse on samasta henkilöstä: olet samassa jamassa kuin vaikkapa neljä vuotta sitten…[/i]

nää oli ihan hauskoja tuolloin, vajaa kahdeksan (8) vuotta sitten, muistan nauraneeni, kyl !

[i]Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 20:19

…Eixje…?;o) sä vaan jaksat täällä bamlata skeidaa…;o) mä en usein täällä kerkii bamlata;o) muutakuin lomil…;o) on noita kiertueita jne…;o) Kuten maailmankululla rapparilla niitä on…kai säkin sen snaijaat…,;o)? raittiina oli iah faking tylsää;o) siks mä korkkasin tänään ja olen taas euforises tilas;o) Iahnaaa…;o) olen taas seuraavat 10vuotta gänäs ja kiskon jokapäivä kalijoo + hegaan Steissil…;o) olen kyllä Vanha Liitto Ry-jäsen sillä sinne pääsee kovat Gangstat jäseniks…Eixje…;o)?
Kuva

Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Pärinä-Perttu » 10 Elo 2010 20:34

AAahhh!!!;oP… kyllä on IHANAA olla PÄISSÄÄN…;oP niin ihanan euforinen fiilis ja elämä rulaa…;o);o) eixje…;o) kyllä muakin ottas pannuun olla alkoholisti…;o) joutus kärvisteleen selvänä kun makeet donnat tuolla ulkona kiskoo kalijoo + siduu tai muuta;o) mutta hajotkaa siihen…;o);o) huomenna mulla on keikka Stadin pintaliitoclubeilla ja siellä Breakdancaan ja esitän hyvää rappia …olen tehnyt uuden lätyn!!;o)… Gimmat on aivan kuumina mun esityksiin…:astonished:P
eistyksen lopussa vedän myös Striptiis-esityksen ja naiset saa hiplata mun öljyttyy kroppaa…;oP…

Ja kun mä en ole mikään alkoholisti vaan KOHTUUJUOJA… ja sen vuoksi te olette niin sairaan kateellisia mulle + tahraryhmälle;o);o) Kyllä muakin ottas pattiin;o);o);o)

Jollei ole kohtuujuoja ei saa tuollaisia lihaxia mitä mulla on! eixje…;o)? nyt uskotte etä mimmit tziigaa mua aikas kuumana kun heitän Stringisilleen ja Strippaan;o) eixje…?;o)

Meni ihan perseelleen;o) Eixje…;o)? Olen kieltämättä kyllä persoona josta luulen että useat ihmiset maksaisivat tuhansia ellei kymmeniä tuhansia euroja siitä jos saisivat tietää kuka olen;o);o) Olen unohtumaton persoona…niin vedättäjänä netissä kuin naisen kanssa lakanoiden välis;o);o) Eixje…?;o)

Kyllä mä olen Gangsta! ja timmivartaloinen Uros…Mutta täällä on niin kiva laukoa totuuksia;o) eixje;o)

Kyllä! Vice Lord´s Fin Chapter on jengini ja hengaamme Steissil…;o) Kuuntelemme rappia ja skedeämme;o) olen Breakdancen ja Stripteasen lisäksi taitava Skedejätkä;o) Steissin friidut Tziigaa mun temppui kun Skedeen… mankasta soi Skedemestoilla aina Rap…;o) Snaijaaks…;o) tää on laiffii…;o) eixje…;o)

Mut sä säkki ja pökäle oot nöre…!! Sä et snaijaa mitään!!..Mä olen KOVIS!!! olen istunut poses ja mulla on tiukka kroppa!! naisia on joka sormelle ja mikä parasta olen KOHTUUJUOJA…ja se teitä ottaa niin pattiin ettette pysy nahoissanne ja siksi alatte viinanhimoissanne dissata mua;o);o) Täällä nauretaan teille kippuras sillä täällä mun kämpil on nyt monta kohtuujuojaa ;o)

Gangstapiireissä saa kaikkea, naisii,humehii,viunoo,aseit…jne;o) Mä olen todellakin kova jätkä…Mä Skedeen steissil;o) eixje…;o)? Äsken poltin tuos Bongillisen Ganjaa…;o) makeet fiilikset tuli;o);o)

Pöydällä tuossa on kaks 50 Cal Desert Eaglea… kaapissa Stefano Faustin hieman katkastu 10/89Cal haulikko!.. Todellinen Gangstasota on alkamassa pian Suomessa kun Chigagolainen Outlaws-MC tekee tuloaan Suomeen!;o);o) mut mä olen Rap-jengis… otin juuri Buprevedot i.v… ;o) Kovat gangstat on aina hieman narkkei…;o) eixje?;o);o)

Vetäsin perkele koko kilon heroiinia naamaan yheltä istumalta ja nyt otan samantien jo korvaushoitoa!! vielä ois kolme kiloa fentanyyliä tuossa salama pits!!!

MJutta mites on Pilsaattorin laita sul;o);o) Oletkos Kicksauttanut hyvännäköstä Donnaa tän raittiutesi aikana;o) Oletkos päässyt leipoon daisareit,silitteleen Penkkihillerii?;o) Snaijaaks?;o) ei mitään xl-naista vaan…

[/i]

ja sitten se päättyi, valitettavasti. viewtopic.php?f=42&t=39223

[b]Re: Kalijoo&Naisia&Clubbausta!
ViestiKirjoittaja Päihdelinkin toimitus » 11 Elo 2010 09:44 <=

Hei,
ketju on asiaton ja se lukitaan.

yst.terv.
Päihdelinkin toimitus[/b]

Tuo 1970 kuulostaa siltä kun se ois ELÄNYT viimeks vuonna 1970…;o) Eixje.?;o)