Miten tästä pääsee irti?

Peliriippuvuus, tuo katala ja elämän sekoittava mörkö. Nyt tuntuu, että on aika laittaa tänne oma “tarina”. Ehkäpä saan jotain hyviä vinkkejä ja no, tukea. Sitä tällä hetkellä tarvitsen ja paljon.
Itselleni eivät niinkään ole muodostuneet ongelmaksi peliautomaatit, joita löytyy kaupoista mielin määrin. Itse hullaannuin noin vuosi sitten netti casinoihin. Aluksi pelaaminen oli hauskaa ajanvietettä, jopa tuottoisaa sellaista. Laittoin “järkeviä” summia pelitilille ja nosti takaisin kun saanut voittoa muutaman kympin. Sitten tuli se päivä ja kohdalle osui ensimmäinen iso voitto. En ollutkaan tajunnut, että yhdellä pyöräytyksellä voi voittaa niinkin paljon. Sitten ajatus, entäs jos nostan panosta, voittohan tulee olemaan silloin suurempi. Se oli menoa se. Pelitilille menvät summat nousivat hurjaa vauhtia, ja ennen 20-40snt panos olikin muuttunut 2-4e panokseksi. Tuli pelattua kaikki omat rahat, ei voittoa. Tilillä 0e ja seuraavaan palkkapäivään viikkoja. Mitä nyt? Pakko saada rahaa jostain. Tässä vaiheessa mukaan tulivat jousto luotot. Helppoa ja nopeaa raha tilille. Nekin rahat, mitkä sieltä itselleen lainasi, menivät casinoille. Jotenkin sitä ajatteli, että kyllä se isompi voitto kohta osuu kohdalle. Sitten voikin maksaa kaikki velat pois. Eihän siinä niin käynyt, niinkuin arvata saattaa. Liian tuttu tilanne varmaan monelle muullekkin. Viime kesänä tuli ensimmäisen kerran pohja vastaan. Palkka tuli tilille ja se olikin pelattu seuraavan vuorokauden aikana kokonaisuudessaan. En ollut maksanut vuokraa, laskuja ym. Oli pakko kestoa puolisolle…Sitä häpeän ja itseinhon määrää. No, asiat alko järjestymään kuin ihmeen kaupalla. Olin tulloin 4kk pelaamatta, tuntui hyvältä. JES, ehkä tästä selvitään. Sitten taas houkutus tuli mukaan, “entä jos pelaan vain muutaman kympin? Eihän siitä ole haittaa?”. Joopa joo. Tällä radalla sitä ollaan edelleen. Valehtelu jatkuu niin itselleen, kuin muille. Miten tästä pääsee irti? Miksi ei vaan voi olla järkevä ja lopettaa? Aina olen lytänyt jonkin keinon saada rahaa pelitilille. Estoja olen moneen paikkaan ottanut, mutta silti löydän aina uuden casinon jonne kirjautua… Apua… Alkaa tuntua etten edes halua päästä tästä riippuvuudesta. Voimat loppuu! :frowning:

Itselläni on kaksi heikkoa kohtaa. Toinen on kolikkoautomaatit ja toinen juurikin nuo samat netticasinot. Se estojen laittaminen ei minua myöskään pysäyttänyt koska pelihimoissani etsin aina uuden casinon mihin pystyin avaamaan uuden tilin.
Nyt vihdoin kun latasin K9-ohjelman koneelle, on pelaaminen ainakin hetkeksi casinoilla loppunut. Ohjelmahan toimii niin ettei se päästä sinua pelisivustoille. Se on salasanalla suojattu ja itselläni se on reksiteröity puolison meilin taakse. Uutta salasanaakaan en siis pysty sivustolta pyytymään, koska se lähetettäisiin meilillä sinne puolison postiin. Omalle kohdalle tuntuu tehokkaalta ja suosittelisin sitä sinulle ja muillekkin. Siinä ohjelmassa on tosin muutamia huonojakin puolia, se mm. blokkaa ulos osan Peluurinkin nettisivuista, mutta ilmeisesti hallintasivuston kautta sitä voi säätää toimimaan paremmin.

Joo, olenkin lukenut tästä K9-ohjelmasta. Harmi kun sitä ei saa ladattua puhelimeen. Puhelimella tulee pelailtua, konetta en edes enää omista. Puhelimellekkin tullut ladattua blokkaus ohjelmia, mutta monet niistä ei oikein kunnolla toimi. Ei kai se auta kun rueta käymään kaikki “järkevät” casinot läpi ja laittaa niihin estot päälle. Nyt siis estot kaikissa joihin olen sisään kirjautunut. Ja kirjautunut kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, josta jotain apua tähän riippuvuuteen saisi.
Ekaks varmaan ruettava miettimään miksi sitä ylipäänsä aloitti ja jatkoi tuota pelaamista. Ehkä se aurinko joskus paistaa tähänkin risu kasaan.

Itseasiassa tuon k9-ohjelman saa puhelimeenkin.
Ainakin iphonelle saa. Mullakin oli jossain vaiheessa, mutta en tarkemmin tutkinut sen ominaisuuksia.

Tarinasi näyttäisi olevan sama kuin monella muullakin.
Itse pyristelin pitkään peliongelmani kanssa, mutta ainakin omalla kohdallani vaati ainoastaan sen että päätin OIKEASTI lopettaa pelaamisen.
Matka on vielä itselläni kesken, mutta kyllä tää tästä.
Tänne tulo on alku ja repsahdusten jälkeen pitää vaan nousta uudelleen.

Alkuperäinen Napero92 täällä edelleen kirjoittelee. Olin luonu tämän tunnuksen, mutta ei jostain syystä antanu ennen tätä uutta salasanaa, kun edellisen olin unohtanut.
K9-ohjelmaa ei saanut ladattua androidille, yritin useasti. Ei taida tukea kyseistä käyttöjärjestelmää?
Tosiaan päätös on tehtävä, että se loppu nyt! Tällä hetkellä ahdistaa ja pelottaa. Lupauksia tehnyt jo niin useasti. Mutta olen päättänyt mennä päivä kerrallaan. En tehdä ikuisuuslupauksia, vaan joka aamu päättää, että tänään en pelaa!
Harmi kun luonteeltani olen tallainen “kaikki asiat nyt heti selväksi”. Vaikka tiedän, että prosessi tulee olemaan pitkä. Silti sitä vaan toivoo, että ongelma katoaisi tuosta nuin vaan PUF!

Hei !
Tämä on totta mullakin, voi että kun sais sormia napsauttamalla tämän helevatan riippuvuuden pois …ja velat maksettua. No , velkojen kans menee piiiitkään. Mutta oikeesti, mulla on toiminut tuo : " tänään en pelaa " , eli päivä kerrallaan !
Muttamutta…sitten mieleen hiipii ajatus, jos sais ison potin ja velat maksettua…pää hajoaa !
Ja pakko tunnustaa, olen jo niin riippuvainen, että maksaisko sitä velkoja, vai pelaisko kaikki, malttaisiko lopettaa…
Onhan noita vähän isompia potteja tullutkin, ei toki jättisellaisia, mutta takaisin ne on menny, ku ei osaa lopettaa…
Iso huokaus.

Hei!
Itsellänikin hiipii ajoittain taas ajatus mieleen, että jos sen isomman voiton jostain saisi. Pitää vaan muistilla niitä kaikkia kertoja jollon sitä on yrittäny tavoitella ja siinä rytäkässä hävinnyt suuria summia rahaa.
Nyt myös pyörii mielessä, että jos edes muutaman satasen voittas. Olis vähän enemmän rahaa seuraavaan palkkapäivään asti. Mutta on pysyttävä tiukkana. Suurempi mahdollisuus hävitä, kun voittaa. Mutta silti hankala saada nuo ajatukset pois mielestä!
Jotenkin ihmetyttää tämä ihmis mieli. Sitä tietää mitä ei kannata ja mitä kannattaa tehdä… Silti sitä jotenkin on aina saanut itsensä vakuuttuneeksi, että olisi muka parempi pelata ja että kyllä se voitto sieltä tulee. Hoh hoi!