Miten reagoit..?

Miten reagoit tähän päivään kun 99,999999999999% aikuisväestöstä JUO!

• En mitenkään - olen sen kaiken yläpuolella AA on 100% Vapahtanut minut
  • Naamani on hapan ja happamat pihlajanmarjat haisee… paheksun ja parannan sillä oloa
  • MAKSAISIN MITÄ VAIN jos tänään saisin olla TAVALLINEN_IHMINEN ja ottaa siivua!!

0 voters

Tänään 99,999999999999% Suomen aikuisväestöstä KÄYTTÄÄ sitä ainetta jota sä ET VOI…

Ihan sama.
Onneks ei tarvii.
Tiijjän kyllä omasta ystäväpiiristäni vain 2 jotka juo jotain vähän, loput 6-8 joita äkkiä tulee mieleen ei juo mitn. Joten entiijä noista prosenteistakaan ihan…

Mitenniin en muka voi? Tottakai voisin juoda, jos haluaisin. Mutkun en halua, koko ajatus inhottaa. Onnekseni saan viettää aattoillan samanhenkisessä seurassa. Ja on muuten takuulla hauskaa! :smiley:

Samikset Mirtillon kanssa. Vaohtoehdot typeriä ja kuvannevat vaihain kyselijän omaa perin rajoittunutta näkemystä.

Trollotiloo taas kerran.

Hyvä esimerkki siitä miten kysymyksenasettelulla rajataan järjelliset kannanotot pois.

Miten niin en voi juoda? Kuten muutkin vastanneet, ihan hyvin voisin.

Toisekseen tuollainen prosenttimäärä aikuisväestöstä ei juo.

Pääsin tässä heti vuoden alkupäivinä taas tukevaan AA-humalaan! Olen olut vähintään joka toinen päivä ryhmäs ja nyt viinahimo katosi!=)

Ja minä se täällä vaan selvinpäin.
Viinanhimoja ei ole tullut minullekaan.
Eikä ole edes tullut aika pitkäksi.

Kaleville yhtenä selviytymisvinkkinä
Heikki Jylhän runo

[i][b]“Tienmutkassa”

Tienmutkassa nilkutti vastaan jätkää
pirunpoikanen tarjoten nuoranpätkää.

-Mies, itsesi hirtä, se ilkuu ja ilkkuu.
Tulikipinät vihreissä silmissä vilkkuu.

Pirun karvaisen kulkija hirttikin honkaan.
Miten auringonpaisteinen elämä onkaan.[/b][/i]

no joo… en itsekään tykkää kopioinnista ja tekstien, laulujen ja runojen jne lainaamisesta keskustelupalstalle, mutta tää nyt minusta sopi tuohon alkoholismin selättämiseen kuin tölkkä pönttöön :laughing: :laughing: :laughing: