Miten pukeudut?

Aika perusvaatteita mulla on, mut yritän jotain tyylitajua pitää. En kuitenkaan kikkaile turhia - huomion herättäminen on teinien hommaa.

^ :astonished: Ai vaan teineillä on oikeus nauttia siitä tunteesta kun herättää huomiota??

Mä pukeuduin teininä huomiota herättävästi, ainakin sellasen tylsän pikkukaupungin mittakaavassa. Sen jälkeen kun mun itsetuntoni lyötiin lyttyyn, halusin pukeutua niin tavallisesti kuin suinkin, ja sulautua siihen samaan massaan, jonka normipukeutujat muodostaa. Nyt mulla on useamman vuoden ajan herännyt taas halu erottautua. Tykkään väreistä, ja kesällä niitä voi onneksi pitääkin. Pitäisin kyllä talvellakin, mutta löytyykö kaupoista pinkkikukallisia talvisukkahousuja ja kirkkaanvärisiä villakangastakkeja?? No ei löydy. Eihän se erottautuminen nyt mikään ykkösjuttu tietenkään ole. Koko ajan arvostan myös enemmän vaatteenmukavuutta. Vanhenemisen mukana tullut itsevarmuuden lujittuminen on saanut aikaan sen että pukeutumisella ei tarvii miellyttää ketään muuta kuin itseä. Mut tykkään kyllä jos on päällä jotain sellasta, että voi olla varma, ettei kukaan tule vastaan samanlainen vaate päällä. Uniikit vaatteet. Kaipa se johtuu siitä, kun aina on kuitenkin ollut tärkeetä se, mitä niillä vaatteilla viestii. Niin kyllä mä haluun viestiä, että olen uniikki!

Skinhead-HardCore jäpikkä. iso parta ja tatuoinnit päästä varpaisiin ja oh so trendy graafikko lasit. tunnistaa kuka tunnistaa, saa tulla kiskoo hihasta mutta ei kiskota hihaan. nenä suu ja rekataali muu on homoo, mulle.

Rentoihin vaatteisiin. Kuulemma skeittarilta näytän, vaikka harvemmin tulee rullalautailtua. :mrgreen:

^
skateboarding the finest art and not sport

Respectit tätä hommaa kohtaan!!!

ja total fuck off kaikille hipstereille jotka kantaa sitä vitun lautaa, SILLÄ KUULUU SKEITATA, Se lauta ei ole mikään asuste. Pistää vihaksi nähdä noita hipsteri pellejä “pukeutumassa nsiihen lautaan” :imp: :imp: :imp:

youtube.com/watch?v=Lu6TqAWD … VyHTvPZEDC

youtube.com/watch?v=jqJUpPh6fMo

Veli todistaa vahvasti!!!
Skate and Die.

Mitä toi tarkottaa!^^ :smiley:

Mä pukeudun aina nätisti. Ei vaan oikeesti mulla on ehkä 2.det ehjät farkut mut suurin osa on rikki tarkotuksella!!
mitä nyt just on pari päivää ollu samat puman verkkarit ja colitsi päällä… :mrgreen: ei otin mä päivällä aurinkoa(mitä pystyin… eli siis menin partsille makaamaan enkä ylös päässy) kukkabikineissä ja hikoilin ehkä 5litraa.hyi

[size=85]eedit.oisko suihku paikallaaa…hyi huhhuh[/size] :angry:

^
^

Itseasiassa veli sanoo vahvasti: SKATE AND DESTROY :smiley:

viewtopic.php?f=1&t=30143

Juuri niin! Ei siitä ole pitkäkään aika, kun olin päästä hengestäni tai ainakin vaarassa loukkaantua vakavasti jonkun kamikaze-skeittarin ansiosta :smiling_imp: .

jotkut tykkää jotkut ei… muistan yhden exän myös hämmästelleen sitä että olen tai olin ´siili´…
sanoi kans samaa et tykkää että sitä karvoitusta löytyy. toiset taas ollu toista mieltä.
itse taas sitä mieltä, että “pukeudun” kuten haluan …
riippuu vuodenajoista :mrgreen:

^ Joo, mäkin pyrin pukeutumaan sään mukaan, eli en lähde talvipakkasilla ulos kesämekossa tai hirvittävällä helteellä kolmessa villapuserossa ja mummon vanhassa, lämpimässä talvipompassa :smiley: . Usein on kyllä käynyt niin, että olen arvioinut pukeutumistarpeeni väärin ja sitten on vituttanut, kun on liian kylmä tai liian kuuma, etenkin, jos olen ollut sellaisessa paikassa/tilanteessa, ettei mulla ole ollut mahdollisuutta palata kotiin vaihtamaan parempaa ylleni tai muutoin vaihtaa vaatetusta :angry: . Suosinkin monesti kerrospukeutumista, jos lähden jonnekin kauemmas; silloin on suhteellisen helppoa vähentää tai lisätä vaatetusta tarpeen mukaan.

skeitti popot on ainoat mitä voi käyttää jalassa, löysät farkut printti t-paita tai pitkähihainen ohutpaita, huppari tai lekuriin ja juhliin laitan jonku siistin nueleen tai mikä vittu nyt onkaan nimeltään, rotsei löytyy laidasta laitaa ihan fiiliksen mukaan ja tietty pipo

Erilaisten hattujen ja muiden päähineiden kanssa on väliin hauska leikitellä :smiley: , jos siis satun olemaan sillä tuulella, että mua kiinnostaa ulkoinen koreilu, tai joidenkin mielestä ehkä pelleily. Monesti kyllä vedän vain pipon silmille tai hupun päähän, kun huvittaa lähinnä piiloutua, mutta siitäkin tulee joskus sellainen olo, että näytän juuri tyypilliseltä narkkarilta :unamused: .

Yks todella palikka tyyppi meidän klinikalla kysy mun Marimekon olkalaukusta, et “miks sul on naisten laukku”… :smiley: Sama tyyppi sano mulle et, “Hei, sä ku oot hyvä matikassa, ni kuinka vanha on talo, joka on rakennettu 1939”… Joo, tuon laskemiseen vaaditaankin joku, joka on “hyvä” matikassa!

Ja toinen juttu: Mä tykkään silloin tällöin, jos on semikylmä mut ei niin kylmä et haluun laittaa tossut, käyttää sandaaleeita tummien sukkien kaa. Teen sen ihan piruuttanikin, vastustaakseni turhia muotisäännöksiä. Jalat ei hikoo, plus jos tulee kuuma, voi ottaa ne sukat pois.

^
On parempiakin tapoja kapinoida muotisäännöksiä vastaan kuin käyttää sandaaleita ja sukkia yhdessä. Oma nöyrä mielipide asiaan. No voihan sitä vittu joo laittaa vaikka valkoiset caprihousut jalkaan ja ottaa tribaalihässäkkä tatskat ja lippatukalla lähteä kapinoimaan esteettisyytä vastaan jos haluaa olla oikein hc.

Marimekon perusmustallelaukkulle support.

Varmasti on parempia tapoja. Mutta eikö tuo sandalointi ole kuitenkin pienen korren kantamista kekoon?

Alasti on hyvä olla :laughing:

^
^
on.on. :slight_smile: