Miten pukeudut?

Eli voidaanko pukeutumisesi kategorioida johonkin tiettyyn genreen edes etäisesti?

Minkälaisissa vaatteissa tunnet ,että sisäinen olemuksesi välittyy parhaiten?

Itselläni klassinen: hyvin elämän kolhuissa muokkautuneet hyvin istuvat farkut ja valkoinen t-paita, joka korostaa hieman päivettynyttä ihoani.

Hmh. Aika rennosti vissiin. Tykkään printti t-paidoista joissa on jokin kuvallinen jippo, en liian löysistä mutten myöskään pillifarkuista, skeittitossuista, vetoketjullisista huppareista, huiveista ja kaulus/ruutupaidoista. Näillä helteillä myös hihattomista, kunhan ei mitään makkarankuori-wifebeater-mallia ole :unamused: Pitäis ostaa uusia farkkuja kun kaikki on enemmän tai vähemmän hajalla, mutta toisaalta ysäri ja grungehan taitaa olla nyt taas sitä kuuminta hottia? :mrgreen: Toisin sanoen, aika pitkälle niistä samoista mitä oon teini-ikäisestä asti päälleni löytänyt…

BIKER…

Hmm…Jaa-a,en omasta mielestä kyllä tavallaan kuulu mihinkään vaatetyyli ‘‘gengreen’’ tms. :smiley: Mutta oma tyylini on semmonen rennomman oloinen,mutta ei liian mitään löysii housui tai muuta.

^
^

Hei kalevi, Tarkenna vähän mitä muuta baiker asu sisältää kuin sen jonkun nahkaliivin, jossa lukee selässä jotain huumori aiheista tekstiä tai jotain mc kalsari?

Tyylikkäästi.

Ihokarvoihin.

^
eli et sheivaa, nykyään taas tulossa muotiin.

Se on joko näppylät tai pöheikkö. Kaikkee ei voi saada.

Pics pliX!1!

Täähän on tunnistautumisketju —> salee tiiän sutku sul on housut jalas ja päässä karpon
vanha karvalakki. mut nyt tietopaketti, sheivaan intiimialueet (mukaavampi toisen sukupuolen-
edustajan imutella), käytän boxereita, t-paitaa, yleensä reisitaskuhousuja tai reisitaskushortseja.
talvella huppari kuuluu vakkarivarustukseen, pipo, mahdollisesti. en näytä rokkarilta, jos pitää
lokeroida, väljät housut saattaa antaa vaikutelman pitkätukkasesta hemmosta joka kapinoi
pitkillä hiuksillaan yhteiskuntaa vastaan :mrgreen:

yepyep, aika tiimalasis kuluu… jatkakaa.

Elegantin oudon pelottavan hurjasti lähinnä mustaan.

Mukavasti. Löysiin vaatteisiin jotka ovat yleensä tummia.

Olipa taas hilpeää juttua. Ensin sitä selaa Stockmannin aletarjouksia ja yhtäkkinä huomaa pyörivänsä kiinalaisella sivustolla joka esittelee ihokarvalegginseja ja rintakarvaturkkia.

chinasmack.com/2013/pictures … ummer.html
complex.com/style/2013/06/ja … chest-hair

Ja sitten havaitsee lueskelevansa lääkärien varoituksia brasilialaisen vahauksen vaaroista ja karvatupin tulehduksista. Miten minä tännekin päädyin?, on kysymys. Enkö minä juuri ollut selaamassa Stockan kanta- asiakastarjouksia? :unamused:

Siitä siis tuo assosiaatio ihokarvoihin.

Söpö! Pienet, karvaiset alueet on ihania. Ei mitään syytä ajella ja nyppiä ihoa ruman sänkiseksi ja näppyläiseksi.

Ei miehen karvat oo mun imutteluja ainakaan koskaan haitannut. Päinvastoin, ajeltuna se herättää mussa vastenmielisyyden tunteita muistuttaessaan sen ikäisen ihmisen pippeliä, joka ei vielä ole seksiin tarpeeksi kypsä. Aikuisen ihmisen vartaloon kuuluu karvoja, varsinkin miehen! Imo.

Mun mielestä nää on aika coolit legginsit.

^ Huh, on kylä joo. Ne on… Mut jos sheivais noi leggarit, niin niihin ei varmaan koskaan kasvais sänkeä? :bulb:

Mulle tuli tästä ketjusta alakerranpirjo-fläsärit, mutta ei tässä kai varsinaisesti kysytty sitä, näytämmekö nisteiltä :laughing: .

Usein mä raahustan tuolla ihmisten ilmoillakin ihan vanhoissa, hikisissä piriverkkareissani, kun en jaksa välittää ja vaivautua pynttäämään itseäni ja yritän lähinnä pysyä piilossa. Sitten tulee aina näitä aikoja, kun on kiva nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen ja jopa ihan tarkoituksella herättää vähän huomiota pukeutumisellaan, vaikka harvemmin mä sitä kuitenkaan kovin överiksi vedän. Silloin tyylini on pitkälti sellaista hippi- tai rock-henkistä, mutta ei mua kyllä pukeutumiseni perusteella oikein voi kategorisoida mihinkään ryhmään kuuluvaksi/minkään aatteen edustajaksi, sen verran vaihtelevaa se kuitenkin on. Vaihtelu virkistää välillä :smiley: . Mikään ei myöskään estä mua pukemasta päälleni viimeisintä muotia edustavia vaatteita, jos ne sattuvat mua miellyttämään, mutta missään tapauksessa en laita päälleni joitakin vaatteita vain sen vuoksi, että ne sattuvat nyt olemaan muotia. Harvoinpa mulla on edes varaa shoppailla mitään kalliita kuteita, mutta kyllä sitä hyvääkin laatua löytyy halvalla, kun vain vähän jaksaa nähdä vaivaa ja koluta :wink: . Kestävä laatu on tärkeää ja mulle myös mukavuus on tärkeä juttu, eli en ala sulloa itseäni väkisin mihinkään huiman korkeisiin korkkareihin tai ihme korsetteihin, jos niissä pukimissa oleminen on lähinnä pelkkää kärsimystä :angry: .

Jos en lähikauppaa kauemmas ole lähdössä, viskaan päälle aamulla perus kauluspaita/chinot -kombon. Viileämpinä vuodenaikoina paita saa kaverikseen neuleen ja chinot väistyvät sammareiden tieltä. Pikkutakki niskaan ja solmio tai solmuke kaulaan sitten, jos on tarvetta näyttäytyä kaupungilla. Jalkinepuolella mokkanahka on ihan ykkönen heti kun lumet sulavat. Kai tätä mun tyyliä voisi luonnehtia preppyhenkiseksi, jos on pakko kategorisoida.