Miten pidät huolta ulkoisesta olemuksestasi?

Mielenkiinnosta vain kyselen että miltä päihdelinkkiläiset näyttää…

Onko hygienia kunnossa, hiukset aina puhtaat, hampaat pesty jne ?

Huomaako sinusta ulkoapäin että käytät huumeita?

Miten pukeudut, ja mistä kaupasta ostat vaatteesi ?

Meikkaako naiset ?

Itse pidän huolta ulkonäöstäni paljon.
Meikkaan paljon, vaalennan hiuksiani säännöllisesti, pukeudun hyvin. Käyn jopa solariumissa.
Minusta ei siis pitäisi ulkoisesti huomata että käytän joskus huumeita kuin vaan silmistä ja eleistä silloin tällöin. :unamused:
En myöskään haise, tuoksun aina hyvältä ja hampaat on hyvässä kunnossa…
Mutta kiinnostaisi tietää jaksaako muut panostaa laittautumiseen ihmisten ilmoille ?

Kyllä mä itse ainakin pidän itsestäni huolta.Käyn suihkussa,harjaan hampaat,käytän dödöä ja/tai partavettä,vaihdan vaatteet ja ostan/tilaan netistä uusia jne.Kyllä minustakin silmistä ja eleistä välillä näkee että käytän,mutta ei minulta moni ulkopuolinen ole tullut asiaa kysymään. :sunglasses:

Riippuu päivästä. Itsellä alkanut nämä jatkuvat suvussa esiintyvät säryt vaivata, jolloin vain pakolliset piiloutumiset… Toisaalta tarpeeksi jos on kipeä, niin usea kuvittelee että olen kännissä… :open_mouth:

En pelkää lähteä liikkeelle ilman meikkiä, mutta esim. kulmat värjätty ja usein silmänaluset yms. peitetty. Ellei aiempaa käytöstä tietäisi, ei kuulemma uskoisi että olen käyttänyt aineita… Opparinistiltä kyllä varmasti vaikutan kun kuljen pidempiä bussimatkoja; saa kätevästi aikaa nukkumiseen… :mrgreen: Nukkuessa tulee olla lippa tms. silmillä, ettei kukaan huomaa että on “puoliunessa”… :laughing: “Puoliunessa olevalta” on turha yrittää pölliä yhtään mitään…

Hampaita en harjaamatta jätä. Hiuksetkin pesen vaikka osittain, herkän ihon tähden saa muutenkin käyttää omaisuuden shampoisiin sekä ihonpuhdistusaineisiin ilman takuita että toimivat… Yleensä meikkaan ainakin hiukan, kun liikkeelle lähden. Toisaalta kun piriä käytti, luuli olevansa siistissä kunnossa. Jälkeenpäin ne pari harvinaista kuvaa kertoo karua totuutta, että naama on täysin turvonnut vaikka muuten on aivan luiseva.

Ai jos satuttaisiin vaikka kadulla vastatusten? No, minä olen se petolinnun perseen näköinen ämmä. Näytän siis hirveältä.

Kyllä huomaa. Se on mm. tatuoitu otsaani.

Mä harrastan lähinnä tuota keuhkojen sisäistä solariumrusketusta. Keuhkoni lienevät jo saaneet oikein kauniin tumman värin.

Minä haisen; ainakin tupakalle, usein myös joko tuoreelle tai vanhalle viinalle. Mistäs muuten tiedät, että muiden mielestä tuoksut hyvälle :wink: ?

No joo… Kyllä mä aina peseydyn ja vaatteet on siistit ja puhtaat, kun menen ihmisten ilmoille. Asia voi olla vähän toisin joskus, kun tulen sieltä ihmisten ilmoilta. Hampaistani yritän huolehtia mahdollisimman hyvin, kun niistä suurin osa on vielä tallella. Muuten en hirveästi jaksa panostaa mihinkään pynttäämiseen ulos mennessäni, kun olen jo naimisiin päässyt. Kelpaan ukolle tällaisena ja se riittää.

Älä huoli, Pirjo. Sitten kun pääset siitä bilekäytöstäsi yli ja kehität itsellesi ihan oikean päihdeongelman, niin sinustakin tulee tällainen :smiley: .

Urheilen paljon ja pukeudun yleensä muutenkin siististi. En usko että profiloituisin ulkoisen näkymän perusteella minkään laittoman (tai laillisen) käyttäjäksi, ja aion myös pitää tämän kulissin viimeiseen asti vaikka kuinka perseelleen menis.

mä en arvosta solariumia. Kyllä on päästävä aurinkoon jos haluaa ruskettua!

:laughing:

Komppaan tätä. Ne taitaa olla ne eleet mist sen huoma ja puheet :mrgreen:

Käyn 1-2kertaa vuorokaudessa suihkussa, hampaat pesen aamuin illoin, dödöjä tulee käytettyä
ja vaatteet on puhtaat. En tosin tällä hetkellä käytä teetä vahvenpia substansseja (röökinkin sain jo tovi sitten lopetettua). Itselläni ei kannabis, bentsot tai opparit ole vaikuttaneet juurikaan ulkoiseen olemukseen. Mitä nyt hatsi päissään tulee naureskeltua itsekseen.

Mutta annas olla kun ratkeaa juomaan viinaa :laughing:
Käyn noin kerran viikossa suihkussa, hampaita pesen tuskin lainkaan, vaatteet menee pesuun vasta kun niille on oksennettu tai on kustu housuun. Aivan järkyttävä vanhan tai tuoreen votkan käry. Alkon tiskillä kädet vatkaa aamuisin siihen malliin, että jonossa takana tulevat pyörittelee päätään. Sitten kun sitä jossain vaiheessa päätyy katkolle tai hullujenhuoneelle, niin suihkussa pitää käydä useamman kerran, että saa nahkansa raavittua puhtaaks.

^ Se megalomaaninen käsien vatkaaminen, kun koko lompakon sisältö ja mahdollisesti lompakkokin, kun sen on ensin jotenkin, pitkällisen prosessin jälkeen saanut kaivettua sieltä käsilaukustaan, lentää siihen tiskille ja pitkin lattioita, on kyllä kaiketi huomiota herättävää. Olen yrittänyt usein psyykata itseäni, että ei ne ihmiset siihen mitään huomiota kiinnitä, mä vain kuvittelen ja olen vainoharhainen, mutta kyllä ne taitaa silti ihan oikeasti huomata.

Hiukset, mitkä ne on? kaljuna mennään, eli siis pää, poskiparta ja viikset leikkaan 2 päivän välein partakoneella.
Suihku vähän riippuen mistä roikkuu, yleensä päivittäin. joskus kaksikin kertaa päivässä.
Vaatteet vaihtuu melko hitaasti, mutta jos paikat hajoilee tjsp niin vaihtuu kyllä uusiin (vaatekaapissa helvetisti käyttämättömiä t-paitoja, kauluspaitoja, farkkuja jne jne), pelkästään takkeja on muutamalla tonnilla, takin ok hinta on ~100-150e ja nahkatakista 200-400e. Kenkinä menee yleensä eccon kengät, muutkun ei oikein sovi leveän lestini takia, paitsi sievin turvakengät ja saksan laskuvarjojääkärien maiharit mitä käytän usein talvella. ulkonen olemus siisti, riippuen tietty katsojasta, jos hiaton paita + shortsit jalassa niin leimoja on, noh, melkoisesti. Hampeiden pesy yleensä vain aamuisin, kuitenkin aina hammaslääkärissä kehuneet aina hampaita eikä reikiä ole ollut kuin yhdessä hampaassa, sekin sen takia kun tuhansia ja tuhansia olutpulloja tullut sillä avattua aikoinaan, nykyään kun on tölkit niin säästyy hammaskin :smiley:
Baari-iltoina yleensä pukeudun ns normaalia siistimmin, koska tiedän, että useasta yökerhosta käännytetään pois vaatteideni takia, tatuointien ja kaljun takia (usein ns nätisti sanotaan, ettei haluta aiheuttaa konfliktia joten et pääse sisään… :confused: Joten tulee pukeuduttua erilaisesti silloin kun tietää, että meno johonkin yökerhoon, vaikka muut kulkisivatkin siellä risaisissa vaatteissa, mutta ei “provosoivissa” kuteissa.)
Pitkäaikaisopiaattien käyttäjä + bentsojen olen, mutta sitä ei päältäpäin huomaa, koska kuitenkin aina vain lääkekäytössä ohjeiden mukaisesti, eikä alkokaan niitä buustaa minua mitenkään sekavaan tilaan.
Niin ja dödöä tietysti päivittäin ja joskus partavettä tähän reuhkaan mikä on pysynyt ainoana karvoituksena päässäni jo useat vuodet :laughing:
Lävistyksiä on vain korvissa ja tatuointeja ei ole päässä, eli esim töissä jos pitkähihainen ja farkut jalassa, niin tatuoinnit ei näy, ellei kauheasti kurkottele, että hiat pääsisivät hiukankin nousemaan ylöspäin.
Kulkuvälineinäkin toimii ns perussiisti/edustava auto (myyntityötä kun pääasiassa tein ennenkuin selkä napsahti 3 vuotta sitten) + tietysti prätkällä kesäisin toimii kulkeminen jos ei tarvitse tavaroita tai vaikka lapsia kuljettaa.
Tosin rööki kyllä haisee ja sitä menee 1-2 askia päivässä. työelämässä helvetisti enemmän kuin kotona, eli nyt siinä puol - aski päivässä mennyt viime 3 vuotta, suurinpina stressipäivinä menee se 2 askia.
Vaatteetkin peseytyy suht tiuhaan tahtiin, välillä peseytyy 3 koneellista päivässäkin, tosin itse en pyykkää.
Kengät pysyy aina plankattuina, varsinkin maiharit ja peruskengät siistinä ja hoitoaineilla, kuitenkin kengät maksaa yleensä sen 100-150e pari (kiitos leveän lestin)

Monesti tullut huomattua että oikeilla aineillla ja hygienialla saa ihmisen näyttämään terveemmältä kuin onkaan.
Sitten kun iskee reflat niin vasta silloin alkaa totuus näyttäytyä.
Alkoholin suurkulutus näkyy ihmisistä kaikkein selkeimmin.

Oon meikannu vuoden aikana ehkä 3 kertaa (en tarvitse). Paino on pysyny normaalina, ennen olin lihava (söin lääkkeitä). En näytä enää hampuusilta kun leikkasin homeiset rastat viimein pois (moni on kehunut uutta tyyliä). Hampaat pesen 2 kertaa päivässä ja suihkussa käyn turhankin tiuhaan. En näytä käyttäjältä mutta toisaalta en ole huomaamatonkaan. Koira koiran tuntee jne.

Tuo on totta. Jos mä olen ottanut riittävästi benzoja, niin olen ns. normaali tuolla ihmisten keskellä. Jos en, niin tärisen, säpsähtelen ja pälyilen niin, että kaikki taatusti katsovat, että tuolla ei ole kaikki kunnossa. Ja mitä alkoholiin tulee, niin senhän nyt huomaa jo hajustakin kilometrien päähän+kaikki hoippumiset, kaatuilut jne., eikä se ulkoinen olemuskaan kovin siistiltä enää näytä, kun on vähän aikaa kunnolla kiskonut, vaikkei nyt olisikaan aivan paskonut housuihinsa tai oksentanut rinnuksilleen ja jopa vähän yrittänyt katsoa peiliin ennen ulos lähtöä.

On siinäkin toki eroja, miltä hitaiden tai nopeiden käyttäjä ulospäin näyttää, riippuen ihmisestä ja siitä, kuinka urakalla on vedetty. Jotkut vaikuttavat lähes “normaaleilta” ja asiaan vihkiytymättömän on melkein mahdoton huomata, että mitään on otettu. Joillain taas se nuokkuminen/kohellus paljastaa heti ja jos on vähän pidempi pirikuuri takana, niin harva ihan freesiltä siinä vaiheessa näyttää. Onhan opiaattien kanssakin nämä ojanpohjanarkit, jotka eivät enää paskaakaan välitä ja joista kyllä huomaa asian jo matkan päästä.

^ Totta.Se on kyllä totta että ei kukaan ryyppyputken tai vastaavan jälkeen ole parhaimmassa kunnossa.En itsekkään ollut kovin hyvässä kunnossa kun subureflat joutu kärsimään…enkä varmasti ole ainoa.Kaikilla on semmosia hetkiä ettei ole parhaimmassa kunnossa mutta ainakin itse omissa kirjoituksissani tässä topicissa tarkoitin omaa sellaista normaalia ulkonäköäni.

Mä olen vähän liiankin tarkka pukeutumisestani. Mulla on aina siistejä (merkki) vaaatteita ja muutenkin olen tarkka hygieastani. Joskus käyn kyllä kirppiksilla pyörimässä täällä. Nyt juuri löysin sellaisen ovh n.320€ takin kirpparilta kympilä!

Mutta ulkoinen olemukseni ja siisteys ja hygienia ovat mulle todella tärkeitä. Nytkin on sellaiset merkkireleet päällä. Mutta hinta ei ole tärkeää, se siisteys on.

Ei kukaan mitään tiedä paitsi ne ketkä mut tuntee. Olen aika siisti olemukseltani aina,melkeen perus taviksen näköinen, mutta bentsorefloissa olen joku säikkykissa.

Niin, sekin vielä, että moni narkomaani saattaa todellakin olla hyvin siisti ja nähdä vaivaa ulkonäkönsä ja pukeutumisensa eteen, vaikkei niihin kalleimpiin merkkivaatteisiin ja meikkeihin olisikaan varaa. Ainahan voi kyllä varastaa, no hehheh. Sitä paitsi viimeisen päälle kalliit ja uusinta muotia olevat vaatteet eivät todellakaan takaa tyylikkyyttä. Se on vähän muista asioista kiinni. Sitten on taas näitä ihmisiä, jotka eivät edes saunakaljoja juo, mutta kulkevat tuolla tukka rasvassa, hielle löyhkäten ja rikkinäisissä ja likaisissa vaatteissa. Kaikki eivät vain välitä. Mielenterveysongelmat, lähinnä kai paha masennus, vaikkei siihen päihteiden käyttöä liityisikään, vaikuttaa mielestäni enemmän siihen, miltä näyttää. Ei jaksa välittää hygieniastaan, saatika muuten panostaa johonkin pynttäämiseen ja raahustaa tuolla vain hartiat lysyssä ja ilmeettömänä.

:laughing: Ei helvetti tä on kyl vammanen ketju. Winssi se taas aloitti ainoilla ketjun hyvillä vastauksilla. Nii ja siis nimeomaan oikeilla sellasilla, muut nyt puhuu ihan läpiä päihinsä!

Siis eikö sen nyt pitäisi jo olla ihan yleisessä tiedossa että se “narkki”-tatuointi syöpyy otsaan pikkuhiljaa kunhan vaan tarpeeks ehtii käyttää??!

:confused: Täh, ootsä tosissas??! Sä voisit mennä tekee tän saman kyselyn galluppina mihin tahansa kauppatorille, eikä vastaukset eroais mitenkään.

Oli jotain sanottavaa tosta loppuosiostakin, mutta deletoin sen koska se meni ehkä sen verran tuhmiks, et siit ois saattanu tulla mun eka sensuroitu postaukseni. Pointtini kuitenkin oli se että ihmisen jutuista sen parhaiten huomaa miten pahasti on ne aivonsa ehtinyt tuhoamaan, ei jostain päivettyneestä ihosta. Jokainen tietysti pelaa niillä korteilla mitkä on jaettu… :unamused:

Hygienia aina kunnossa. Hiukset on puhtaat ja hampaat (useimmiten) pesty.

Ei varmastikaan. Jos joskus laajentuneita pupilleja, jauhavaa leukaa tai verestäviä silmiä ei lasketa. :mrgreen:

Sen mukaan mitä on tullut pyykättyä. Vaatteita ostan yleensä vain kerran vuodessa.