miten olet joutunut/pääsyt sairaalaan osastolle?

Moi! jälleen kokemuksia sairaalassa olosta,ja millaisia lääkityksiä olet saanut? liian vähä vai sopivasti? :unamused: missä sairaalassa ollut parhaat tropit :smiley: mikä kriteeri että pääsee/joutuu osastolle päivystyksestä? olenitse sairaalassa ollessa tavannut tupakkipaikalla hienoja kohtalotovereita :smiley: siellä kuulee parhaat jutut :laughing:

Ite JOUDUIN viimeksi sairaalaan kun katkasin jalkani kolmesta kohdasta.Lääkkeet oli rajut, mutta niin oli kivutkin.
Sä taas kyselet täällä vinkkejä, et miten sinne pääsee jos sattuis saamaan jonku hyvän pillerin.Voi helvetti.

kuules en tarvitse mitään vinkkejä kokemusta on! ja normit/kontit käytössä vaikean hermokivun vuoksi jo useamman vuoden :unamused: T:oloneuvos

Riippuu ihan sairaalasta, jos haluut kovia mömmöjä nii käytä piileviä näyttelijänlahjojas ja esitä hullua nii parhaassa tapauksessa pääset lepareihin ja jotain klooripromatsiinia injektiona

En tiedä, tuli tipassa. sopivasti. HYKS. menin ambulansilla tajuttomana niin pääsi sisään. en polta tupakkaa. siinä vastaukset.

Edit. näytti ne lääkkeetkin lukevan tossa epikriisissä, semmoset kun Perfalgan ja Oxanest… en tunne lääkkeitä.

Vuonna 2008 olin kolme kertaa TYKSissä kun elimistössäni oli jokin bakteeri mitä ei millään saatu tapettua. Jokainen reissu kesti n. kaksi kuukautta ja hyvät oli lääkkeet, kun en ollut vielä korvaushoidossa. Bakteeria tapettiin jollakin vahvalla antibioottitiputuksella ja sain aamulla 5x0,4 Temgesicin ja päivisin ja iltaisin sama. Sain siis päivässä 15 0,4 Temgesiciä eikä mulla mitään kipuja ollut. Siihen päälle sain vielä yhteensä 6 kpl 50mg Opamoxia ja yöksi 2 Insominiä. Kun kysyin miksi saan teemuja niin mulle sanottiin että opiaattiriippuvuuden takia annetaan, etten lähde kesken hoidon narkkaamaan. Sitten tyhmänä vielä vedin teemut kanyylista elin olin aika sekaisin koko ajan. Viihdyin oikein hyvin, niin sairaalta kuin se kuulostaakin. En tosiaan edes pyytänyt tuollaista lääkitystä, se tuli ylilääkärin kautta. En tiedä, ilman teemuja olisinkin varmaan lähtenyt narkkaamaan kun reflat olisi kuitenkin tulleet. Se oli kyllä tyhmää vetää ne hihaan, kyllä 6 milliä buprea päivässä olisi riittänyt ihan sulateltunakin. Tällaista siis TYKSissä.

no huh huh :laughing: sulla ollut leppoisat sairaalapäivät :smiley: t:oloneuvos