Miten kävikään..

Hellurei ja hellät tunteet plinkkiläisille!

Lueskelin noita vanhoja topicceja, omia kirjoituksiani, en tiedä muistaako monikaan minua enää tai onko monikaan enää edes tässä hiippakunnassa tai ehkä sitten raittiina jo…

No, minulle kävi näin, vuosien eri kamahöyryisten sekoilujen jälkeen mulle tuli pieni vaavi toukokuussa, jolloin elämässäni tapahtui ihan oikea täyskäännös! Ei enää kamaa, ei pillereitä ei mitään, vaan äitiyden tuoma elämän huuma, josta olen ikipöllyssä ja ikionnellinen! Toivon kaikille samaa, ei tätä voita niin mikään! :smiling_imp:

Onneksi olkoon.

Tunne on varmasti mukava!!!

Ja muista, että lapsen saaminen ja hänen varttumisensa katseleminen on hienompaa, kuin kaikki huumeet yhteensä.

LISÄÄ TÄLLAISIA UUTISIA!!!

VIelä kerran, onnea ja tsemppiä.

Paljon onnea Porepyörre! :slight_smile: Kiva kuulla tuollaisiakin tarinoita joskus… Muutamia tunnen, tosin osa lipsuu vuosien raittiuden jälkeen… :unamused: Tosin en itse ymmärräkään sellaista raittiutta, että mietitään että “otan sit joskus parin vuoden päästä ehkä”… Älä anna ajan kullata muistoja siitä entisestä elämästä! Taitaa olla muuten mun lähipiirissä paras tapa päästä kamasta eroon, tosin yli puolet kuuluvat ryhmään lapsi alle ½v huostassa ja seuraavat “retkahtavat” 3-5v jälkeen… Näitä selvitymistarinoita sais lukea useamminkin <3 <3 Pysy tuolla tiellä! :slight_smile:

Jep. Onneksi olkoon. <3

Sun on nyt sitten ihan tasan pakko pysyä kuivilla. Tsemppiä.

Se ei ihan kaikilla ole sitä ikionnea ole kuitenkaan ollut, joten pidä tiukka linja. Ei ole kivaa kuulla 4 vuotiaalta: “Äiti oli tosi kipeä, isi meni ja haki lääkettä ja äiti oli ihan heti terve…”.

Onnittelut kaikille osapuolille.

Kiitos onnitteluista! Joo, huomenna toukka täyttää 5 kk, pikkunen sulonen ihanuus. Joo ei noita muistoja kyllä saatana kultaa mikään… Sen verran tullu menetettyä, ja ne menetykset on tuntunu, kun onneksi ei ole inhimillisyys häipyny itteltä ton touhun myötä :frowning:

Hellurei taas plinkkiläiset! Kohta neljä vuotta takana päihteetöntä :slight_smile: ja pian ammatti plakkarissa (sekä yo-lakki!) Lapsi kasvaa ja kukoistaa ja elämä on edelleen ihanaa ja niin… Äitiydestä pöllyssä vieläkin <3 hyvää pääsiäistä kaikille!

Tere
Pakko vastata vaik en sua entuudestaan ees tunne, mut toi on kyllä erittäin kova ja hieno homma minkä olet elämässäs tehny. :smiley:.
Onneks olkoon neljästä vuodesta ilman douppii + yo-lakista ja tulevasta ammatista, nyt on helposti pahin takana ja aina vaan parempaa edessä.
Tiedän myös omalta kohdalta et kyllä se lapsi pistää miettii asioiden tärkeysjärjestystä, vaikka en mikään esimerkki kyllä olekaan. (opiaatteja käyttäny käytännössä lapseni syntymästä saakka, nykyisin korv.hoidossa)
Mut siitä olen ylpeä, et en muita huumehia ole ottanut kuin toi xone mikä on nyt k-hoito lääkkeenäkin, niin lapsen syntymän jälkeen vaik aiemmin nuoruudessa kelpasi ihan kaikki pöhinästä paukkuihin ja kaikki siitä väliltä. :neutral_face:
Mut vielä, onnea tähänastisesta uroteosta ja tsemppiä tulevaisuuteen! :slight_smile: