Miten juominen lopetetaan

Jos ei ole mahdollisuutta avokatkoon niin mikä auttaa juomisen lopettamiseen parhaiten kun on juonut viikon?

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

^ Tjåå, mutta en ajatellut silti ryhtyä yleiseksi avokatkohoitajaksi. Arvailla vain saattaa, mikset sinä tällä kertaa mainosta kellontarkkaa loiventamista loistavana putkenkatkaisukeinona :mrgreen: .

Jos ei avokatkolle ole mahdollista mennä, sitten ei auta, kuin mennä suljetulle sellaiselle :stuck_out_tongue: .

Kannattaa ryypätä ihan urakalla ja vain sitä kautta löytyy se pohja ja paraneminen,
jos on löytyäkseen…
Martti Syrjä: youtu.be/0he0GyyqrTg

“…mutta epätodennäköistä on, että mikään kenenkään elämässä todella muuttuisi,
sillä juopon tehtävä on juoda viunaa ja olla sekaisin” Mick-70

Winston-84:lle ei voi lähettää viestiä päihdelinkissä. Tuo Martti Syrjän lause on kyllä totta. Mutta jotenkin juominen pitäisi poikki saada. Ja sitten lopettaa kokonaan. Mutta kun on ihan mahdotonta saada poikki, koska lopetus ei kuolemasta kaukaa vie kun yrittää vain ilman lääkkeitä. Ei pysty. Miksiköhän sellaista viikon alenevaa diapamlääkitystä, ei siihen montaa kymmentä milligrammaa tarvitse, voi ostaa apteekista ihan vapaasti. Jos sen voisi todistaa jotenkin ettei se mene päihdekäyttöön, niin alkoholismia olisi vähemmän. Ei kukaan viitsi juoda tällä tavalla kuin minä että juo vain siksi ettei kestä selviämistä. Ja kun kestää, alkaa parantua, niin sitten hoitoonkin pystyisi. Ei ole mitään järkeä mennä somatiikan akuuttiin päivystykseen kertomaan tämä asia, vaikka se kuinka on henkeä uhkaava tilanne.

^Joo, ei se oo mitenkään vaaraton tilanne. Oon joitain kertoja lopettanut kuukausien ja vuosien yhtäjaksoisen dokaamisen himassa ilman minkään valtakunnan pameja tai muuta pehmentiä, ja en halua enää koskaan kokea sitä helvettiä. Aina tuntui kestävän sen kolme vuorokautta putkeen ne pahimmat hullunjuopon fyysiset, järkyttävät viekkarit, jolloin aika pysähtyy ja meinaa sydän tulla rinnasta ulos… vjoi vjittu sentään, että silloin oli yksin.… emmä osaa oikein enää mitään tästä aiheesta sanoa, oon ikäänkuin käsitellyt sen aineen kokonaiselta mitaltaan psyykkisesti ja kaikilta kanteilta ja se juominen vain loppuu, kun sen loppuu, vaikka sitten vahingossa raitistuen, kuten Tampereen A-killan edesmennyt toiminnanjohtaja mulle omassa puheenvuorossaan sanat asetteli…
ja joskus kaikki loppuu, myös elämä. Sitä ennen alkaa uusi vaihe ja uudet jutut, vaikkei ikinä silloin uskoiskaan.

Vuosia menee, että muutos asettuu ja sittenkin näemmä on opittavaa elämästä ylipäätään ja
etenkin suhdanteista muihin tyyppeihin ja tyypittäreihin, yep
Mitään itsestäänselvyyksiä ei ole ja se mitä on ennen
pelännyt on tullut päivän valoon.

Ei ole enää esteitä omannäköisen elämän elämiselle

:arrow_right:

Sain pitkästä aikaa syötyä yhden perunan. Kun ensin join muutaman keskioluen. Kankkunen tämä ei ole, sellaiset vaivat on nuorempien juttuja. Krapulaoireet on vanhempana sellaisia ettei ne perinteistä kankkusta muistuta mitenkään. [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori] Toinen on 1970 joka miellellään kertoo partasuu pultsarivuosista tampereen siltojen alla vuonna yks ja kaks. Nykyään on täysin lobotomia tilassa ja postaa jotain Jeesus-Kristus musaa muusiikki ketjussa.

Itse jätän väliin nämä ylipitkät psykootiset- mania höpötykset.

Mansikan makuinen litku auttaa akuuttioireisiin. Naltroksen lopetti itseltäni viinanhimon seinään, mutta aiheutti pahoja sivuvaikutuksia. Muuten hyvä lääke.

Avasin jopa erillisen ketjun Naltroksen-lääkeestä, mutta en saanut yhtäkään vastausta. Näin se homma valitettavasti toimii täällä plinkissä. Kun olet kerran astunut vakkareiden esim. (Winston ja 1970) varpaille olet jonkinlaisessa perversissä “inside” kiellossa.