Miten juhannus meni?

Itselläni meni päin persettä. Vaihdoin 80mg metkuannoksestani piriin ja telareihin ja n. klo 20 aattoiltana kytät otti kiinni. Oli haku päällä ja tuli vielä käyttörikos… Oli aika vittumaista olla putkassa pireissä… Onneksi osaan jo nukkuakin poreissa jos on pakko.

Mutta onneksi nyt on taas normaali arki alkanut ja pakkojuhlinta ohi. Toivottavasti muilla meni paremmin?

Yksin olin koko illan ja omasta tahdosta oikeestaan ,kun seurakin hävisi ilm.putkaan jo hyvissä ajoin päivää et ei oikeen kerinny mtn suunnitella edes.en juhlinut siis ,ei kiinnostanut.ja a:ta otin päihteeks niin kun tapana on

Siinähän tuo meni cokiksen&fantan&Wilhelm fetajuusto-mustapippuri makkaran voimalla… ja voimalla kolmen miehen jotka ei ota mitään aineita…

Voi Maago! Oli taas kannattava vaihtokauppa…? :unamused: Voi sua mies.

Mulla meni juhannus rauhallisesti. Aattona kaverin kanssa puistopiknikillä, eilen kotona kattelemassa sarjoja. Punkkua, suklaata ja vuohenjuustoa olen nauttinut! :slight_smile:

Minulla meni toosi rauhallisesti ja tylsästi. Olisi kivaa päästä mökille loppukesästä, mutta vielä ei ole lomia.

Perus juhannus maalla selvinpäin.
Kalastusta, uimista, kaksi juhannuskokkoa tuli käytyä katsomassa, lapsen kanssa kesäisiä pihapelejä (mölkkyä, sulkkista ja vesileikkejä), ajankohtaan kuuluvia ruokia ja juomia (ei alkoholia) sekä ihan tavanomaista lepäilyä/rauhottumista.
Mikään näistä ei tuntuisi samalta esim. alkoholin tai bentsojen vaikutuksen alaisena (tai refloissa).
Ei auta valittaa.

Aatto suht hyvin, juhannuspäivä melkeinpä kotona. Tänään häpeällisiä säätöjuttuja lukuunottamatta kotona.
Eli ei peruuttamattomia tuhoja.

Kotona poltellen, tylsää siis :unamused:

Juhannus on niin amatöörien juhla, ammattilaiselle normipäivä lukuisten normipäivien sekaan.

Näinhän se menee. Onneksi en ole amatöörien juhannusjuhliin muutamaan vuoteen sekaantunut.

Mukavasti meni. Ainoa liian humalassa oleva oli isäni, joka sai käskyn pysyä sivummalla! Eipä tällä kertaa haitanneet hänen salapullonsakaan! :laughing:

Itse sotkeuduin perheellisten juhliin… :stuck_out_tongue: Meno oli asiallista, fantastista! :smiley:

Torstaina 1 kalja ja vähän likööriä sekä dullaa, perjantai päivä mökillä ja illasta 5 olutta ja dullaa. Lauantaina grillausta, 1 olut ja pari hörppyä viinaa sekä dullaa. Ei valittamista, oli kivaa.

Heips… :smiley:

Järvellä ollessa. Meillä oli teltta saaressa ja omat eväät matkassa, makkaraa,pihviä ja miehellä muutama olut. Itse en koskenut alkohooliin ollenkaan. Lääkeototkin pysyi kurissa kun en pakannut pitään buranaa vahvempaa mukaan :stuck_out_tongue: Tosin sillekin oli käyttöä muutaman kerran, olen siis ollut hieman onnettomuusaltis viime viikkoina… :unamused:

Koiruut nautti elämästään kun saivat vapaina juosta saaressa ja nukkua missä halusivat, tosin lauantain teltassa kun heti aamusta herättiin kovaan ukkoseen ja vanhempi koira kun pelkää kovia ääniä niin otettiin koirat telttaan. Onneksi juniorikin suostu tulemaan telttaan sillä kun samalla hetkellä kun vetoketju laitettiin kiinni niin taivas repesi. Vettä sato kaatamalla ja taivas jyrisi ja paukku ja koko saari tärisi. :smiley: Aivan ihana Juhannuspäivä näin ukkosta rakastavalle ihmiselle. :slight_smile: :sunglasses: Mahakipua ja vuotavaa telttaa ( ja märkiä petivaatteita :laughing: :laughing: ) lukuunottamatta oikeinkin mukava juhannus. :slight_smile:

Sukuloimassa olin maalla :smiley: Viinan ja sauhun voimalla juhlistamassa juhannusta.

^^ Kuulostaa aivan mahtavalta! :smiley: Ukon ja elukoiden kanssa koko konkkaronkka telttaan ahtautuneina. Rankkasade rapisee ja teltan pikkuruisesta ikkunasta saa ihailla tummaa, äänekästä taivasta ja… Oliko salamoitakin?? Olihan! Siellä kun ois vielä punkkua ja juustoja ja suklaata mukana, ni oivoi, muuta en tarttis! Tai malttaisko siinä tilanteessa syödä, en tiedä? Mut ainakin punkkua. :slight_smile:

Hyvin meni :slight_smile: mukavassa seurassa tuli juotua ja polteltua muutakin kuin kokkoa :smiley:

Iina! :slight_smile:

Tottakai oli salamoita! Oli hienon näkösta ( ja kuulosta ) kun meni saaren yli ukkospilviä. Kuuli kun yksi pilvi meni ohi, kauemmaksi ja toiselta puolelta saarta rupesi aina uusi pauke käymään kun uusi pilvi saapu :smiley: Aivan ihana aamupäivä. Harmi vaan kun kaikki hyvä loppuu aikanaan ja jossain vaiheessa ukkonen meni ohi ja vesisade jäi. :confused: Tosin kyllä sekin siitä loppu ja kun käytiin rannassa ni siellä paisto aurinko eikä kuulemma ollu satanu pisaraakaan :astonished: :open_mouth: Ja minä saavun paikalle toppavaatteissa ja läpimärkänä :laughing:

Ruoka ja juomapuolessa piti tyytyä aamusta ihan vaan makkaraan ja veteen. Tosin käytiin sitten maissa tosiaan hakemassa ruokaa… Pihviä,suolakeksejä (juustoa ei myyty :imp: ) sipsejä ja karkkia.

Onneks lauantaina pääsee ihan laivalle ni ei tarvi miettiä ettö kastuuko… :stuck_out_tongue:
Kyllä,mainostan. Minä pääsen parin päivän päästä uudelle vikingille :laughing: :laughing: Ihan kuin alkais olemaan matkakuumetta ilmassa…?!? :smiley:

Oon vähän kateellinen joillekin jotka pääsevät katsomaan vanhempiaan/muuta sukua toiselle puolelle suomea. Itse sain juhannuksena YHDEN PÄIVÄN KOTILÄÄKKEEN. En ole äitiäni nähnyt yli kymmeneen vuoteen. Mutta se on nyt sovittu että jouluna menen hänen luokseen yhdeksi yöksi. Matkaa on n. 400km/suunta. En haluaisi pirua maalailla seinille mutta tuntuu että olisi jotenkin pakko äitiä nähdä.

Ja varmaan näen isäänikin, samassa kylässä kun asuu. Ja on rauhoittunut, alkoa ei mene enää niinkuin 80-luvulla.

Vähän myöhässä tulee, mutta rynnäkö känneissä se juhannus meni… :mrgreen:

edit: typo

Niin ootko koskaan kelannut, miksi saat “vain” yhden päivän kotilääkkeen? Olisko vaikka niin, ettet oo missään vaiheessa lopettanut oheiskäyttöä, oot mennyt promilleissa hakee lääkettä jne.? Ei se nyt klinikan vika oo, jos et oo vanhempiasi nähnyt! Selkeästi et oo sopeutunut kunnolla hoitoon, jos kerta et pysy sen säännöissä. On siis sun oma vika, jos et 400km:n päähän lähde. Jos todella haluaa jonkun ihmisen nähdä, silloin sitä vaikka pummii kyydin/menee julkisilla sen vaaditun matkan ja seuraavana päivänä saman takaisin. Tollaset asiat on siis omasta toiminnasta ja ajattelusta kiinni! Ei niistä voi klinikkaa tai ketään muutakaan syyttää…