nyt tarttisi kikkakolmosia, kotikonsteja miten saan jäljet pois taipeista ym. mihin ny onkaa piikittäny??? sitä rasvaa mitä saa paketin mukana ku käy vaihtaa paskaset ruiskut puhtaisii…poistaa joo turvotuksen jos o sattunu lyömää ohi, mut miten noi punaset jäljet??? apuva?? kiire!
.
Peitevoiteella joka on ihoa hiukan vaaleampaa. Mineraalipeitepuikko on hyvä ja valokynää päälle. Ei ne koskaan kokonaan lähde, itelläni ainakin on tuossa keskisuonessa sellanen pieni “kolo” mut sivusuonessa on punanen useamman sentin mittanen viiva joka ei oo pois lähteny vaikka ollu piikittämättä yli vuoden (mitä muutama retkahdus ollu sinä aikana, tosin kuukausiin en oo piikittän); vaalentunu ne on…
Sit Bepanthen on hyvä ku korjaa naarmuja eli ihoa nopeammin…
Edit. toisee topiccii…
Mullakin on tos yks suonenpätkä ollu rauhassa jo nelisen vuotta ja aivan selvästi näkyy semmonen 3milliä levee ja ehkä viis senttiä pitkä rustottuma.
Toisaalta, se on suurinpirtein samanvärinen muun ihon kans, näyttää enemmänki arpikudokselta tjsp.
Bepanthen
Itse käytän Trombosol voidetta, joka on vahvinta ilman reseptiä saatavaa tahnaa… Hinta on 11.99€.
ArpaKuutio
Trombosolia käytin minäkin. Viimeksi olen pistänyt joskus -05, oikeassa kädessä pääsuonessa ihan selvä “reikä”. On tosin ihan muun ihon värinen eli eipä sitä nää muut kuin minä. Onneksi.
Mitäs nämä suomikohjumummat rasvaa nahkaansa, kuulemma sulattaa tukkeutuneet suonetki. Mainostaa välillä telkussakin, olisko jotain hiburonfortea. Muisti heittää my pahasti mutta apteekissa kyllä neuvovat ja ennen töissä yhellä palkanlaskialla oli nilkat täynnä sinisiä suonia ja sanoi tuplamääriä käyttävänsa niin nätit jalat sille tuli ja kuulemma ylempänä olleet pulloyyavat suonetkin suli. Kuulemma ei ikinä lopeta sen käyttöä.
Trombosol forte, niin kuin Arpa tuossa jo totesi. Toimii oikeasti.
^KYLLÄ! Nyt sitä saa laittaa paljon heppoisemmin perusteinkin… Ohjeessa on se pari krt/pv, mutta noin mietoa laitan 3-4krt/pv. Ohjeessa sanotaan ettei ole haittaa tuosta voiteesta, aiemmin kasvoihin ei mielellään ja käsien pesu… Muutettu on… ei itsellä vie päiviä kun laitan aamulla & illalla sekä käytön jälkeen usein…
Trombosol auttaa laskimovaivoihin, mustelmat, iv-käyttö yms… Itse käsitin aikoinani aloittajasta, että on punaiset (jo parantuvat) jäljet… Itse käytän lisäksi Bebanthen+Aloe Vera, A- & B5-vitamiinit, hieronta (sydämeen päin, lähtee kuona-aineita liikkeelle) sekä tarvittaessa meikkaus/peittäminen…
Bebanthenin vaikuttava ainesosa (dexpantenoli muuttuu iholla B5-vitamiiniksi), uudistaa ihoa nopeasti. Hoitaja ei uskonut muutama vko aiemmin pistäneeni ed ja sitä ed päivänä, kyllä nuo mömmöt sen verran hyvin toimivat… En tosin käytä kaikkea kerralla; lähinnä jos tietää erikoistilaisuuden olevan tulossa… Laiska olen, mutta olisi hyvä saada verikoe, näitä ihmisiä tiedän ketkä joutuvat itse ottamaan…
Itse olen aikonut selvittää Trombosolin luonnonmukaisen vastineen, esim kynsinauhavoiteeseen ei massia kannata laittaa, kun vaikuttava aine dexpantenoli… Aloe Vera kasvaa omasta takaa… Mitä epävarmemmin esiintyy, sen helpommin jäljet huomaa… Monesti käytän itse 2/3 hihoja…
Kaikkia jälkiä ei saa pois edes laserilla ja ihonsiirrosta jää jäljet… Eräs, erittäin järkyttävät kolot omaava tuttu kysyi ihotautilääkäriltä… Lisäksi neuvolassa huomaavat rustot… Vuosienkin päästä, mikäli ei käyttöä; ei ongelmaa… Merkintä ainoastaan… Kaikilta otetaan seulat enivei odottaessa… Sekavaa, mutta olkoot!
Ylilääkäri Kaikkonen määräisi Bepantheenia jokaiselle potilaalle tällaisissa tapauksissa, jooo.
“kuulemma sulattaa tukkeutuneet suonetki”
“ja sanoi tuplamääriä käyttävänsa”
“kuulemma ylempänä olleet pulloyyavat suonetkin suli. Kuulemma ei ikinä lopeta sen käyttöä”
komppaan neurokipua+sitaattejansa.
Hyvällä anfetamiinilla kyllä ne asiat saa kuntoon. VAI mikä se kysymys oli. olis kiva jos selkeesti otsikossa se mainittas
???
poistaisitko viestini ylläpito
Turha valittaa jos on alkanut itseään tikkaamaan. Itse kuljen reikineni t-paita päällä kaupungilla. Ei ihmiset niitä huomaa, yleensä kasvoja katsotaan tarkemmin. Ihmiset kuitenkin ajattelevat että ovat jotain arpia… Eri juttu jos niitä oikein etsitään.
Mulla on kolmen sentin rusto(aika vaalea) oikeassa kädessä. Vasen käsi onkin sitten ranteesta kyynärvareteen täynnä niin syviä vekkejä mitä itse olen viillellyt että kai ne niihin kiinnittää enemmän huomiota.
Tämä on niin pieni paikkakunta että kaikki tietävät ketkä ovat anarkkeja joten fuck them.
Mites plastiikkakirurgia? Sellasta kuulema tehään, et otetaan perseestä ihoa ja siirretään siihen pahannäköseen paikkaan? Mitä mahtaa moinen maksaa? Mun taipeet kaipais kyl semmosta, et pystyis tekee jotain hoitsun hommia tms tulevaisuudessa, ilman et kaikki tajuu, et oon ex nisti.
Myös laserilla saa kai ainaki ne arvet haalenemaan (varmasti paljon halvempaa ku et jos jotain joutuu leikkaamaan yms).
Aika on melko hyvä lääke, mähän taannoin makasin sairaalassa ja joka neljäs tunti otettiin verinäyte ja yksi mumma pisti sitten läpi. Toinen käsi ei käynyt tipantakia ja meinasivat ttaa otsasuonesta jolloin sanoin vaksin avustuksella saatte nenästä, laittoivat rintaan kraanan josta sai nätisti ainakin ulos ja taive rustottui ja kesti kauan parantua. Ehkä pieni kuoppa on muistona siittä ja kyllä ne sitä rasvaili usein, ajankanssa sitten rustokin katosi mut ilkeä ja ruma oli pitkään eikä siittä otettu normi verikokeita pitkään aikaan. Tuskin on taikakeinoa korjata mutta ei missään nimessä uusia pistoksia, luulis ihonsiirron olevan melko vaikea laskimon päälle ja tuleehan siittäkin arvet. Rasvaus oikeilla aineilla ja kevyt hieronta kuhan ollaan varmoja ettei ole trombeja jotka lähtee liikkeelle, faksi olet niin fiksu että tiedät kyllä ihan ite.
^ Eipä kunnolla rustottuneisiin pistoskohtiin, joihin on tökitty monet, monet kerrat ja välillä ihan miten sattuu ja millä sattuu, juurikaan aika tai hyvätkään voiteet mitään auta. Sama juttu syvien viilto- tms. arpien kanssa. Toki nuo ajan myötä vaalenevat, mutta näkyvät kuitenkin lopun ikää sen verran, että se plastiikkakirurgia taitaa olla ainut vaihtoehto saada tuollaiset jäljet kokonaan pois. No, itse en siihen lähde, varsinkaan, kun omasta pussista se kaiketi pitäisi tällaisissa tapauksissa kustantaa. Ei mun eläkeläisenä(lue: menetettynä tapauksena) tarvitse näytellä nättejä ja siloisia käsivarsia esim. töissä. Kovin pahaan kuntoon en ole suoniani onneksi saanut, vaikka kyllä niissäkin jäljet näkyvät, mutta noita muita arpia onkin sitten senkin edestä, että tuskinpa mun suoniini suurtakaan huomiota kukaan kiinnittää, paitsi ehkä verikokeen otossa. Aina sekin tosin on jostain suonesta onnistunut ilman suurempia ongelmia.