Miten eroon oxyconteista ja normeista.

Sairastan sellaista tautia jossa on kovat kivut, en jaksa siitä nyt tarkemmin alkaa selittämään.

Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut kipulääkitys. En pärjää ilman kipulääkkeitä ja tällähetkellä ainoat mistä on apua edes jonkin verran on oxycontin ja normit.

Olen yrittänyt olla ilman mutta olo muuttuu aivan kamalaksi. Nyt kuulin lääkäriltä että annosta vaan nostetaan.
Kuulun siihen harvaan ihmisryhmään joilla ei tule toleranssia kunnolla näihin lääkkeisiin, eli olen joka päivä sekaisin.

Mitä voisin ehdottaa lääkärille vaihtoehtoisena kipulääkkeenä, lähtee jo järki ja ihmissuhteet kärsii.

nvm.

Norspaneja ei ole kokeiltu. Tramal aiheuttaa kamalaa kutinaa eikä auta kipuun. Artut ja panacodit ei auta ollenkaan.

Siirryttiin suoraan tramalin kokeilusta contteihin ja normeihin. Contteja nostetaan…

Ei jaksais enään, oon vaan niin kipeä että en voi liikkua ilman kipulääkettä. Kolmas tekonivelleikkaus tulossa ja toisesta vasta toipumassa.

Vaihtoehtona lienee vierottautua itse tuosta myrkystä, mutta sitten makaan vaan sängyssä pystymättä tekemään mitään. Lyricat menee jo kattoannoksella.

No kuin sekasin niistä nyt sitten olet? Kohellat menemään, et pysty tekeen mitään, sekoilet? Pysyykö kivut kurissa, mitä teet noin muuten elämässä eli mihinkä tarttis olla skarppina? Sanosin sinänsä kuten DM, että parempi sekasin kun kipeenä, jos vaihtoehdot on nämä.

Nämä on vaikeita asioita. Mulla on vaikea krooninen kipu, jonka kanssa yritän opiskella. Useat lääkkeet vaikeuttavat keskittymiskykyä, mutta niin vaikeuttaa kipukin. Jokaisen kivun kanssa elävän vain täytyisi yrittää löytää itselleen sellainen lääkitys, jossa nuo haitat ovat mahdollisen vähäiset. Norspanin laastareiden olen kuullut monille kipupotilaille olevan tuollainen lääke vaikka itselleni niistä ei mainittava hyötyä ollutkaan. Kannattaisihan sitä ainakin kokeilla.