Maahantuoja, joko lähdekemikaalit tai itse aine…–>ketju käyttäjälle
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Maahantuoja, joko lähdekemikaalit tai itse aine…–>ketju käyttäjälle
[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]
Kiitos. nyt meikä osaa ostaa huumeita!
Mikököhän tän pointti nyt oli? Rikolliset maahantuo humekset, isoilta rikollisilta saa parhaat humexet (mut pitää olla SKENESSÄ) ja kaikki vetää välistä - elä helvetissä, Sherlock!
Todellakin. What’s the point? Onko tämä kirjoittajan mielestä jotain, mitä emme kaikki foorumilaiset jo tiedä? Ja kaikki muukin kansa osaa tuon päätellä. Vai haluaako kirjoittaja esittää itsensä “tyyppinä joka tuntee prosenttityyppejä”? WOW! !Teksti olisi ollut informatiivinen, jos siinä olisi ollut yksikin detalji, joka on sellaista, joka on vä…hänkin “ei-pääteltävissä”.
Mutta paljonhan tänne kirjoitetaan sontaa, että ei tuo nyt mikään iso rikos ole. Vähän vaan toivoisin, että porukka miettisi, onko tekstini uuden ketjun aloittamisen arvoinen.
Mistä helvetistä mä tiedän mitä te tiedätte…joskus tuntuu että narkkarit on niin viisaita että ne tietää kaikesta kaiken…sitten taas jotkut eivät tiedä edes omaa nimeään… foorumin väki on arvoitus ainakin mulle. Joku pilleripaavojen palstahan tämä on… eihän täällä kunnon heroiini-ukkoja edes ole
^ Joo, mähän sanoin, että ei tuo mikään iso rikos ole…
Oletko sinä kalsari kalle heroiiniukko, eli KÄYTÄTKÖ heroiinia muualla kuin mielikuvituksessa??
Kiitos kuitenkin tietoiskusta. Iltalehdestäkö luit? Ja mikä on kunnon heroiiniukko, joku sinun sankarisiko?
Vittu eiköhän ole parempi mitä vähemmän täällä tai missään herskaukkoja on…
Mä en ainakaan haluaisi puhua näistä asioista sanaakaan… Nämä asiat eivät kuulu minulle. Eikä varmaan monelle muullekaan täällä.
Eli luulit oikeesti kertovasi meille jotain uutta?! Voi luoja…
Jos olet tuolla jossain ketjun alkupäässä, et noita tietoja tänne kirjoittelisi. Ja koska sinäkin olet osannut nuo asiat päätellä, miksi ei kaikki muutkin?? Ja mitä sitte onko täällä pilleripirkkoja tai heroiinihelenoita? Miten se tähän asiaan taas liittyy? Tuota ketjua ei pysty tajuumaan, jos ei oo konia koskaan vetänyt? Kö?
Voi helvetti näitä järjen jättiläisiä… Mut joo, eihän tuo nyt mikään rikos ole. Kiitos nyt tästäkin "tieto"iskusta.
Kalevi Kalsari=Poliisi?
Oho! Nyt en ymmärrä…?
Joo, en mäkään. Toisaalta puhuttiinhan siinä eräästä kyseenalaista mainetta niittäneestä kaksipyöräisten moottoriajoneuvojen harrastajaryhmästä vähän leimaavaan sävyyn (ja imo ihan syystäkin…) mutta varsin yleisellä tasolla, ja puhutaanhan tällä foorumeilla mm. nisteistäkin aika usein halventavaan sävyyn ilman että siihen puututaan. Toisaalta mielivaltainen moderointi on aina ollut Plinkin kantavia teemoja
Moni luulee edelleen että 1% kerhot pyörittävät huumeita Suomessa vaikka ne ovat vain niiden minimaalisia myyjiä. UB hallitsee Suomen huumekauppaa. Toki joillakin MC:llä on yhteyksiä Viroon ja sieltä muutaman erän huumetta voi tuoda maahan ja myydä eteenpäin mutta se on pientä verrattuna siihen mikä oikeasti järjestelee ja myy huumeita eteenpäin.
Oiskohan niin, että Suomessa huumeiden myynti ja rakenne ei ole samalla tavalla loppuun asti organisoitua, kuten muualla maailmassa? Ehkä ylä- ja keskitasolla se on vielä jokseenki ammattimaista, mutta sitä alempana ei niinkään…
Huumeet tuodaan maahan varmaan pitkälti ammattilaisten hoitamana ja homma on jotenki organisoitua tukkumyyntiin asti. Mutta siinä vaiheessa, ku kampe on katukaupassa ja myydään käyttäjille, ni harvemmin siellä on myyjänä ketään järjestäytyneen organisaation tyyppiä, joka olisi vastuussa kovinkaan suurelle kiholle. Eikä täällä mitään reviirejä ole. Eikä täällä ole sellaista katumyyntikulttuuria missä päivät seisottais kadunkulmassa ja myydään kaikille joilla vaan rahaa on.
Yleensähän täällä käyttäjät saavat aineensa joltain toiselta käyttäjältä joka on kaveri tai vähintäänkin tuttu… Joskus aina jollain voi olla isompi läjä Subua tai mitä millonki, mutta nekin on usein näitä käyttäjiä ja homma on kausiluontoista eikä mitään tarkkaan suunniteltua jatkuvaa toimintaa…
Mutta joo te pääkaupunkiseudulla asuvat!: Kertokaapa mulle minkä verran siellä teilläpäin on tämmöstä ihan rehtiä katukauppaa, siis just tällästä, mitä se on elokuvissa ja sarjoissa, kuten esim “The Wire - Langalla” (jota muuten just katon varmaan sadatta kertaa…)
Ois kyllä tähän aiheeseen vaikka mitä juttuja mielessä, mutta oon niin laiska, että en jaksa ainakaan nyt kirjottaa…
Tästä aiheestahan on vastikaan tehty hyvin ansiokas väitöskirja, jonka löytää täältä: thl.fi/fi_FI/web/fi/uutinen?id=25552. Tästä ilmestyi vastikaan myös Likeltä kansantajuisempi versio, joka on ihan hyvää luettavaa, jos väikkäri on turhan raskas.
Olen itseasiassa LIIVIMIES… mutta en tunnetussa 1%ers kerhossa… :mrgreen:
Ei mun kokemukseni mukaan juuri yhtään, ehkä joitain puistoja lukuunottamatta, eikä niissäkään mitään varsinaisia pushereita esiinny. Tai en tiedä mikä on tilanne nykyään, mutta joskus vuosia sitten ainakin oli äärimmäisen marginaalista moinen.
Ja mitenkäs tämä liittyi päihteistä puhumista tyyppiselle foorumille? Mullakin on jo kuluneet valkoiset sukat mutta ei ne tunnetut adidas merkkiset vaan jotkut en edes muista. :mrgreen:
Eli me ei-heroiini-ukot/muijat ollaan alempi-arvosi kalsarin mielestä ? Onks pollee kiskova ihminen jotenki päihteiden käyttäjien huipulla vai??!! Eli jos takkutukkanen budi nisti ja koni kimppu oias vertailussa, kimppu olis äijempi ?
TOSIMIES ei pillereitä eikä hippikukkia käytä, se on HEROIINI kerralla jos aletaan kerta narkkariks! ehkä META saattaa mennä kans ja Kokaiini… TOSIMIES ei polttele budia tai kukkaa kuunnellen Julmahenriä&Syrjäytyneitä tai Eminemiä!! Se kuuntelee Jimi Hendrixiä ja Black Sabbathia ja vetää HEROIINIA! prkl