Mitäs mitäs? Xanoreita ja kaljaa?

Tässä on nyt yli vuos syöty Cipralexiä ja 4 illan juomaputki alla, otin monta tuntia sitten 0.5 mg Xanorin (kuulostaa varmaan naurettavan pieneltä määrältä, mut en oo IKINÄ ennen syöny sitä) ja kaljaa ja tottakai oon polttanu röökiä. Nyt pulssi on korkeella ja päässä tuntuu hassulta! :open_mouth: Kuolenko? Pitääkö soittaa ambulanssi? Mitämitämitä?

Ota ihan rauhassa vaan, ei sulla ole mitään välitöntä vaaraa todellakaan. Ja voit luottaa tähän sanaan…
sit jäbä on kuollu, ku ei soittanu ambulanssii mun sanojen takii heh… No ei ollu hyvä juttu… Sorry…

Olen kuitenkin 99,9% varma, et ei ole mitään hätää. Mut ei kyllä mun mielestä Xanorista tule tuollaisia olotiloja… Voiitko kuvailla pillerin mulle minkälainen oli? Väri, koko jne ?

Ei ollu vitsi, mut näin selvänä (tai selvänä ja selvänä…) ajateltuna aika huvittava kuumotus iski. Sori kaikille.

Pulssi oli kyllä äskenkii korkee aamuröökin jälkeen, että varmaan se on se, joka aiheuttaa sen. En tiiä. Hyi mitä myrkkyä se on.

Ja pilleri oli tosiaankii ihan vaan 0.5 mg xanor, koska se oli suoraan kaverin paketista. Kyseinen kaveri ei tosiaankaan huvikseen niitä popsi ja erittäin luotettava ihminen muutenkin.

Jännää miten tää alko+bentsot-kombon vaikutus vaihtelee ainakin itsellä. Joskus otin 1mg Xanoria ja 6 olutta, tuloksena se että olin kuulemma kävellyt kotona seiniä pitkin ja aivan sekaisin ollut. Tekemäni eväsleivät pitkin lattioita sun muuta. Itse en meinannut uskoa isäntää aamulla kun kertoi, sillä ei kertakaikkiaan ollut mitään muistikuvaa tapahtuneesta. Muistin menneeni nukkumaan ihan suht selvänä joskus iltakymmenen aikaan.

Nyt on sitten tässä viimeaikoina tullut kokeiltua esim tällaisia komboja: 20mg diatsepaamia + 8 alkoholiannosta / 2 alkoholiannosta + 80mg diatsepaamia. Kyllähän noi kummatkin toimii ihan sen verran et känninen täi pöllyinen olo tulee, mutta ei tosiaan mitään muistinmenetyksiä ja täyssekoiluita. Lähinnä ihan omaksi iloksi ja unilääkkeeksi oon noita komboja vetänyt.

Ja tosiaan ketjun aloittajalle. Ei mitään vaaraa tuosta 0,5mg Xanorista vaikka oisit kuin kaljaa vetänyt. Varsinkin kun otit nyt juomaputken jälkeen etkä nousuhumalassa, mikäli ymmärsin oikein.

Onneksi olkoon, olet lupaava “kokeilija” !! Vuos pari niin voit päästä eteenpäin “sekakäyttäjäksi/narkkariksi”!!!

Ilmainen neuvo (vaikkei neuvoista teille luupäille ole mitään hyötyä), Älä vedä bentsoja alkoholin kanssa. Jos pakko on, putken jälkeen voit ottaa, että pystyt nukkumaan krapulan pois.

Itseasiassa otin sen nimenomaan humalassa, enkä sen jälkeen…typerä kokeilu, mistä ei vissiin ees ollu mitään hyötyä.
“JA MÄ VAAN KOKEILEN, EMMÄ JÄÄ KOUKKUUN NIINKU NOI MUUT!” :wink:

Syön rauhoittavia ja juon lonkeroa, tässä on hyvä juttu ettei tarvitsep aljoakaan alkoholia nousuhumalaan. Loppuillan voikin sit nappailla bentsoja, krapulaahan ei tule ja kivaa on.