mitäs meinasitte juhanuksena...

juu eli mitäs juhanuksena ihmiset tekee…
itse ajattelin hakea juhannuskassin ja sekoilla mahtavissa mestoissa tiedottomana… :smiley:
odotan sitä todella paljon…
mut onneksi se on vaan kerran vuodes… on se henkisesti ja fyysisesti sen verran kova kokemus… :laughing: :laughing: :laughing:

niin joo unohdin ettei kuivanappailu kannata tälläsispaikoissa…
en halua pilata joidenki raittiutta kuivanappailemalla…
mut pakko oli päästä fiilistelyt ulos kun olen ollut onnessaan kerranki pitkiin aikoihin kun odottelen hyvää säätä juhanukselle… ja tietenki sitä sekoilua :unamused:

Itsellä on suunnitelmissa fiilistellä hapolla juhannuksena… :sunglasses:

Grillaamaan serkkujen kanssa :sunglasses: ja selvinpäin mennään.

rynnäkkökännit kehiin ja rynnäköllä kohti allikkoa.

Vedän maksiannokset kontteja,että jaksais käydä appivanhempien mökillä hengailee.Sit ei kyl juhannusbissejä naukkailla,toi annos jo 120-140mg…No jos yhen :blush:

Meinasin istuskella aluks jossai ulkona ja juua ihan muutaman kaljan. Sitte myöhemmi jos on onnistunu hommaa jotai opparia nii semmosta ja johonki sisälle hängäilemään. Mutta ei mitää niin super-erikoista, mielellään siirryn tällä kertaa ajoissa sisälle… ei huvita että vastaan tulee koko ajan känniääliöitä. Toki ois ihan jees hommaa kunnol erilaisii ruokii ja pistää tarjoilut kasaan.

Ja niinkun aina, varokaa ihmiset siellä veden äärellä ja varokaa muutenkin.
Hyviä tulevia Jusseja kaikille.

Sehän kuulosti hyvältä :smiley:. Jussina saa vaan vähän kattoo set&settingii tarkasti, ku joku urpo voi tulla vastaa ja alkaa kännissä rähjäilee ja pilaa koko homman.

Mainiemen rantasaunalla varmaan grillaillen ja mukavia toimintoja harjottaen :stuck_out_tongue:

ihana olla juhannus subutex/piri päissään… :smiley:
niin sitä vaan kyselen et minkä verran uskaltaa juoda samal ko subua nappailee…
en välitä itse juomisesta ,mut kai se on juhanuksen takia pakko tota alkoa ottaa…
on nääs tullu muutamaan kertaan parin päivän sairaala reissu ko on subuu ja alko ottanu yht aikaa… :smiley:

en ollut suunnitellut mitään mutta tästä tuli ihan kyllä varsin hupaisa juhannus, vaikka olenkin tässä 1 frendin kanssa vaan eilisen ja viime yötä viettäny ja nyt sit oon yksin ja jumitan koneella ja täällä saunassa sitten jostain syystä jumittanu… hmm. varsin kivasti menee tää aika turhan ohi mutta eipä se haittaa ku on nii hemmetin hyvä fiilis :wink: :mrgreen:

Tuli semmonen suunnitelma että oon vuoden selvin päin.

Elämäni paskin juhannus :mrgreen:

Istuin koko juhannuksen neljän seinän sisällä ja naukkailin 2C-i:tä tylsyyteeni. Kyytipojaksi kakkosen X-muttereita ja 1 lasi punkkua. Happo venailkoon vielä pakkasessa jotain kesän festaria… konemusafestaria totta kai siis. Tulis mieleenkään happoilla jossain Ilosaaressa, lol.

Mä olin ainaki rmj:ssä nii kuupat ku olla ja voi.