mitähän ihmettä?

Joo elikkä oon tässä ihan jonkin aikaa juonut olutta tissuttelumalliin pitkin päivää. Samoin kävi myös viime perjantaina ja lähdin sitten vielä yöllä baariin juomaan parit. Siellä tutustuin yhteen tyyppiin joka kysy et haluunko ostaa subua, tuumasin notta toki ja lähdettiin sitten valomerkin jälkeen meille niistelemään.

Olimme jo kohtuullisessa humalassa, ja tiedän kyllä että alkoholia eika subbaria saisi sekottaa keskenään, noh niisteltiin kuitenkin ja sitten tuli mieleen että sotketään lyricoita joukkoon ja otetaan muutamat millit rivatrilliä.

Oisko me puoliks ykkönen niistetty plus lyricat sun muut. Heräsimpä sitten seuraavana päivänä sohvalta vaatteet päällä ja vieläkin vähän sekavissaan, tyyppi lähti joskus klo12 maissa kotiinsa nukkumaan ja itse jatkoin myös unia. Heräsin joskus klo14 järkyttävään hikoiluun, oksetukseen, ahdistukseen ja heikottomuuteen.

Nyt tämä olo on ollu päällä lauantaista lähtien ja oon oksentanu ainakin 5x per tunti, samalla hikoillen niin että pitää pitää nukkua pyyhkeiden päällä ja nekin vaihtaa parin tunnin välein.

Mulla alussa kävi mielessä serotoniinisyndrooma, muttä käsittääkseni tuolla kombolla sitä ei ole mahdollista saada, eikä krapula varmaan tänne asti ois jatkunut. Tiedättekö yhtään mitä mulle tapahtuu tai miten kauan tämä kestää? Tai muita samanlaisia kokemuksia? :unamused:

edit. ja päivälääkitys on 60mg cymbalta, 600mg lyrica, 4mg rivatril, 30mg propral, 250mg ketipinor ja 4mg sirdalud

Eiköhän tuo parisa päiväsä mene ohi. Vedin ite kans joskus viina xanor riva subu kombon (ekakerta subua) ja kaks päivää meni ihan pöllyssä. Röökin tai paukut kun poltti niin aina laatta lensi.
Viinasta saa helvetinmoiset hikoilut jos pidempään vetää. Odottele vielä paripäivää.

Tervehdys!

Vaikea kuvitella, että tuollainen olo johtuisi jostain 0.5-1.0 mg Subutex vedoista. Älä yritä syyttä Subutexiä tuosta olostasi. Minusta sinulla on vain jokin bakteerin aiheuttama vatsatauti. Voisi kuvitella, että Subutex voisi jopa rauhoittaa oloasi. Muutkaan syömäsi lääkkeet eivät aiheuta tuollaista oloa…

VH

Terve olenko!?

Juuh en nyt jaksa uskoa että tämä kipeä kaveri yrittää mitenkään mustamaalata sun ihanoimaa subua, kuulostaa vaa että VH olis joku militantti kiihko subun suuri/ääri vapauttaja :laughing: mutt ei olis eka kerta ku ymmärrän väärin asioita…olin v.1999 subutex hoidossa heroiinin takia jah luulin että se kaiken korjaa mutt that´s all in the past or is it!!! :unamused: noh anyways kipeälle kaverille niih pari päivää ja sitt legurille soitto jos ei huono olo rupee feidaa, ja tälle toiselle nii löysää vähän vyötäs ja ota välill hiukka gugimillaa hittii…aaaight LOVE n´LIGHT OHO OLIKX HIUKKA VANHAA KAMITSUA SORRY YÁLL

Lyhyesti mun tiedon ja kokemuksen mukaan: Otit vaan liikaa yksinkertasesti ja liian paljon eri aineita ja vielä alkoholia sekaan, ni se riittää jo tuohon oloon. Suboxonen/Subutexin vaikutushan kestää normaalisti 1-3 päivään.
Mut ei tolleen, et jos joku 0,5mg~ olet ottanut niin kestä päiviä. Tosin voit olla yliherkkä ko aineelle.

Sunnuntaina olosi on jo luultavasti ihan normaali. Ehkä pientä väsyneisyyttä ja tollasta voi olla. Mut Maanantaina oot kyl jo ihan salee ihan ookoo taas :slight_smile:

Tajusin, et olit siis Lauantai aamuyöstä ottanut tuon Buprenorfiini annoksen?

Joo, lauantaui-aamuyöstä otin annoksen. Ja elossa ollaan taas, mut tiistaihin asti piti kärsiä noista oloista, huh. VH:lle tiedoksi, miten ihmeessä tosta mun alkupostauksesta voi edes saada moisen tiedon että jotenkin ihannoisin subua? :laughing:

Pieni kammo jäi kyllä siihen substanssiin ja tais olla eka ja viimonen kerta kun subbariin kosken, noh, parempi vain :slight_smile:

Monivamma: kandee selvästi varauksella suhtautua vh:n teksteihin. mun mielestä sun viesti oli asiallinen, et yrittänyt vierittää syytä kenellekään. Ja mitä itse asiaan tulee, niin luultavasti oli vaan liikaa aineita yhtä aikaa. Jo pelkästää sun päivittäiset lääkkeet alkoholin kanssa voi aiheuttaa tosi huonoa oloa, ja kun siihen tulee vielä subua päälle, niin ei oo musta edes ihme, jos on huono olo. Mut oo varovainen kuivumisen takia! Eli yritä juoda PALJON ja saada suoloja itseesi, ne kun hikoillessa ja oksentaessa lähtevät.

Aivan varmansti johtuu juuri siitä subusta noi laattailut ja hikoilut. Ei sitä todellakaan paljoo tarttee jos ei toleja ole. Ekalla kerralla ite otin ilman toleja 0.2g nokkaan ja laattailin sen pari päivää…Sama homma oli pari viikkoo sit teemuilla ja annos oli 0.6g

Ei subusta kyllä pitäs laattailla ku sen nousun aikana ja sekin menee sitten ohi joko laattaamalla (suositeltava vaihtoehto) tai vaan piättelemällä (missä taas ei ole mitään järkeä, kun jää paha olo)… Viinanjuonti varmaan isompi syyllinen tilaan.
Ite oon aika usein oksentelun takia sitten joutunu tippaan ku on suola-arvot sun muut ihan vituillaan että muistakaahan juua ja syyä varsinki näin kuumemmilla keleillä vaikka vähän laatotuttais… :slight_smile:
MDPV:Stä on muuten joskus tullu ihan samanlainen oksetuksen tunne ku pubresta.