mitä uskon?

onko tosiaan niin että alkoholistin sisarukset yms eivät tiedä alkoholismista tai eivät halua tietää? Mieheni jättäny minut ja lapset monet kerrat yksin ja häipyny juomaan ja minä olen syy? Jos olen väsynyt huutava ahdistunu nainen miehellä on oikeus lähtä yksin menee? Näin ajattelee miehen suku. Ja lisäksi että eihän se alkoholistin vika yksin ole että hän juo? Eikö? Minäkö tässä tosiaan olen sairas. Ja minulle vielä sanotaan että jos vaan huudan ja räyhään ni kannattaiskohan meidän pitää tauko…voi perkl.

nyt näitä tuli kaks enkä osaa poistaa…hahhha:)

No,suvun on helpompi tehdä syyllinen ulkopuolisesta,eli sinusta.Kukapa sukulaistaan haluaisi arvostella,jos tapana suvussa on että mies saa mennä ja nainen hoitaa, kaiken lisäksi.Onko suvussa alkoholismia,tai mielenterveyssairauksia?

Ja lisää.Suvun sotkeminen vaarallista,jos keskustelu menee lapselliselle tasolle.Voi todeta että kiitos mielipiteistä ja miettikääpä tilanne toisinpäin,jospa äiti menisi kuten nyt isä…olisiko on?

on heidän suvussaan alkoholismia mut vähän kauempaa. Minusta tehtiin taas se pelle kenen takia mies joutuu lähtä. En oikeesti kkestä enää ihmisiä jotka ei tajua mitään. Jos minä tekisin kerranki kuten mieheni siitä vasta riemu repeis. Mieheni veljeltä lähti akka käveleen ku ei enäää voimat riittäny edes lastensa hoitamiseen. Mitä teki suku…jauho paskaa tästä naisesta ku voi perheen jättää. Minä vissiin seuraava uhri